Stránka 1 z 2

Teploměr chladící kapaliny

Napsal: stř dub 27, 2005 08:02
od Mareman
Mám Lanose asi 2 měsíce a všiml jsem si, že mi ručička teploměru motoru nikdy moc nepřelezla přes půlku stupnice :roll: Přitom teplý dny už byly a o kolony není v Brně taky nouze. Má Lanos tak dokonalý chlazení nebo to vypadá na špatný čidlo teploty? V brzké době budu jezdit trasy Brno - Liberec a nerad bych, abych někde po cestě uvařil motor kvůli tomu, že čidlo bude ukazovat nízkou teplotu a tím pádem se nebude motor dochlazovat ventilátorem :? Jinak ventilátory se mi roztočí hned pokud zapnu klimu, po normální jízdě jsem se nedíval. Při jaké teplotě (pozici na budíku teploty) se ventilátor začíná točit? Kolik vám ta rafika ukazuje při běžným provozu po městě ? :|

Napsal: stř dub 27, 2005 08:27
od Blue Lanos
SPRAVNE!! Ma tak dokonale chledenie :lol: Nikdy som nevidel uvareneho lanosa :P

Napsal: stř dub 27, 2005 08:52
od latti
to je normální.. minulej rok na dovolený sem v pěknym parnu jezdil po dálnicích, po alpách - nahoru, dolu s naloženym autem a nepřehoupla se..
BTW na jednom stoupáku sem zahlíd smažícího golfa :lol:

Napsal: stř dub 27, 2005 09:00
od Docent
Na Matizu jsem měl teploměr po ohřátí pořád tak 3 mm před polovinou (2 čárka) a ani se nehnul, taky jsem pojal podezření na vadné čidlo, dal jsem nové a to ukazuje pro změnu 2 mm za první čárkou, pokud jedu z kopce a vyhodím kvalt, tak sleze i malinko pod ni...

Napsal: stř dub 27, 2005 09:07
od Tomáš
U matize před polovinou , u nubiry taky tak , pořád stejné , polovinu nepřeleze ani v kolonách ve vedru ....... ( testováno i u moře teplota vzduchu cca 40° a zácpa na hodinu - v pohodě pod polovinou!)

Napsal: stř dub 27, 2005 09:18
od smidra
jo jo, taky kdyz sem poprve otevrel kapotu lanosu a videl u relativne malyho auta ty dva brutalni vetraky u chladice tak sem si rek, ze tohle asi neuvarim, ani kdybych chtel :)

Napsal: stř dub 27, 2005 09:29
od goror
neviem aky je budik teploty na lanose ale na esperku mi to drzi pod strednou ciarkou,ventilator sa zapne ked to stupne nad tu stredovu ciarku

Napsal: stř dub 27, 2005 09:55
od Blue Lanos
proste lanos ma sqele chladenie co by mohli zavidiet aj ine auta ;)

Napsal: stř dub 27, 2005 10:16
od Mareman
Tak jo, myslím, že vím co jsem potřeboval. Dík všem ;)

Napsal: stř dub 27, 2005 10:51
od goror
Blue Lanos píše:proste lanos ma sqele chladenie co by mohli zavidiet aj ine auta ;)
chces povedat ze esperko nema :lol:

Napsal: stř dub 27, 2005 12:11
od Blue Lanos
All daewoo family has a good cooling :lol: :lol:

Napsal: stř dub 27, 2005 12:21
od RoSta
Docent píše:Na Matizu jsem měl teploměr po ohřátí pořád tak 3 mm před polovinou (2 čárka) a ani se nehnul, taky jsem pojal podezření na vadné čidlo, dal jsem nové a to ukazuje pro změnu 2 mm za první čárkou, pokud jedu z kopce a vyhodím kvalt, tak sleze i malinko pod ni...
Ak nevyradiš, budeš mať nižšiu spotrebu!!!

Napsal: stř dub 27, 2005 12:39
od goror
Blue Lanos píše:All daewoo family has a good cooling :lol: :lol:
to je pravda ,vsetky daewaa su super auta

Napsal: stř dub 27, 2005 12:41
od goror
RoSta píše:
Docent píše:Na Matizu jsem měl teploměr po ohřátí pořád tak 3 mm před polovinou (2 čárka) a ani se nehnul, taky jsem pojal podezření na vadné čidlo, dal jsem nové a to ukazuje pro změnu 2 mm za první čárkou, pokud jedu z kopce a vyhodím kvalt, tak sleze i malinko pod ni...
Ak nevyradiš, budeš mať nižšiu spotrebu!!!
ano je to pravda mozem potvrdit pozeral som na palubny pocitac a ten ukazoval 0,0l ked vyradil rychlost bolo to cosi kolo 0,7 az 1 litra

Napsal: stř dub 27, 2005 13:25
od Docent
RoSta píše:Ak nevyradiš, budeš mať nižšiu spotrebu!!!
To je sice pravda, jenže pod kopcem budu mít nižší rychlost a budu muset dřív šlápnout na plyn, protože se zařazenou rychlostí mne bude motor brzdit...