LPG od BRC
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
LPG od BRC
Poraďte mi ako čerstvému majiteľovi Nexie s LPG od firmy BRC ako sa to používa??? Vo favorite som mal LPG od Lovata a toto je trošku inakšie....
Casablanca biela - sedan Nexia DOHC s LPG predana
Skoda Fabia Combi
Skoda Fabia Combi
- Reklama
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
podle mně stejně. Já měl Lovato ve 105ce, BRC ve Feldě a rozdíl v tom nebyl. Asi máš jenom jinej přepínač ne ? Jestli je to 3polohová kolíbka tak vlevo bejvá LPG, uprostřed benzostart a vpravo jenom benzín. Jinak nevim, co by se mělo lišit. Pedály máš furt 3 a fofrklacek jeden
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Presne jak pise Krtek, mel sem ho na Lanosu, ten prepinac sem pouzival v podstate jen ve stredni poloze, teda start na benzin a automaticke prepnuti pri vytoceni motoru nad asi 3000ot na LPG (mam dojem, ze to kontroluje i teplotu chladici kapaliny, protoze v zime sem musel kus ujet, aby to po prekroceni tech meznich otacek preplo).
hlavne si daj pozor na emulator lambda sondy. mne to toho natiekla voda, zoxidovalo to a teraz no vozim v priehradke (este stastie, ze tam nemam servo ventil, ale len rucny ). okrem toho mi niekedy drzi volnobeh a niekedy sa dusi. na benzin ok (po vymene sviecok a kablov), je mozne ze uz nieco stvrdlo a bude treba po 3 rokoch vymenit...
Na znacke nezalezi, akurat vraj membrany pre lovtec vydrzia odproti podobnym (dokonca zamennym) u lovata o polovicu kratsie.
Hlavne je najst firmu, kde tomu rozumeju a nepozapajaju to hlava nehlava a nieco nezmrvia. Najlepsie je dohodnut sa, ze si clovek obzrie inu prestavbu a podla nej si rozkaze co a ako. Casto robia nezmyselne kabelaze, s ktorymi sa neda hnut, potom kladu hadice hlava nehlava a kaslu na to ci sa nieco prederie, okrem toho casto nevedia nastavovat lpg a ked zacne blbnut rj, pohadzuju si vas so servisom. Takze nie je dolezita znacka, ale kvalita montaze.
Hlavne je najst firmu, kde tomu rozumeju a nepozapajaju to hlava nehlava a nieco nezmrvia. Najlepsie je dohodnut sa, ze si clovek obzrie inu prestavbu a podla nej si rozkaze co a ako. Casto robia nezmyselne kabelaze, s ktorymi sa neda hnut, potom kladu hadice hlava nehlava a kaslu na to ci sa nieco prederie, okrem toho casto nevedia nastavovat lpg a ked zacne blbnut rj, pohadzuju si vas so servisom. Takze nie je dolezita znacka, ale kvalita montaze.
Napriklad vcera som premiestnoval lovato rj do interieru, a pekne som si zanadaval nad kabelazou. Akurat ta rj je taka divna, na jednej strane sa zda ze je chranena pred vodou , ael na opacnej do nej veselo tecie. U amala trochu vyzrate plosne spoje, takze si zaslusila ist do interieru. A aspon za jazdy uvidim ci idem na chudobno alebo bohato a ci nie je daky problem. Spod sklicka na mna zmurkaju tri ledky . A pre pripad nastavovania lpg som nechal povodny konektor pri motore, takze staci len prehodit jednotku k motoru .