Stránka 1 z 2

Hluk od rychlostenj paky:)

Napsal: úte dub 19, 2005 00:23
od tvb
Ahoj, mam espero s manualom 1.5DOHC bez ABS, airbagu. Len Klima a elektrika. Prekaza mi hluk ktory sposobuje riadiaca paka.. najviac okolo 2000rpm na trojke.. a pri brzdeni motorom.. hrci to ako sproste.. skusal som do guloveho prevodu natlacit vazelinu ale nepomohlo.. hluk akoby isiel este niekde z hlbsia.. poradi niekto ?
Este jedna vec.. nedolieha mi uplne tesnenie na dverach a pri 120 rychlosti je to uz sluzny hluk.. da sa to nejak spravit bez vymeny?
Dik

Napsal: úte dub 19, 2005 00:56
od petrm
NMožná by pomohlo yvměnit futra řazení na převodovce a to těsnění možná by pomohlo přihnout rám dveří , nebylo to bouraný to by taky mohlo dělat hluk od řazení ;)

Dakujem

Napsal: čtv dub 21, 2005 01:51
od TVB
Dakujem za radu, bohuzial mi velmi nepomohla.. ak by si si mohol najst cas bol by som rad keby si mi to odhlucnenie rincania paky vysvetlil podrobnejsie.. nic mi nehovori futro.. atd. Burane to nebolo ale ma to uz 155 tis km..
Ako mam ohnut ten ram ? mas nejaku sikovnu a nenarocnu radu ?

Dakujem este raz a ospravedlnujem sa .. som laik

Napsal: čtv dub 21, 2005 08:09
od Brainman
Taky by to mohl byt vytahany nebo praskly silentblok prevodovky. Pak by se ta radici tyc mohla dotykat pruchodu v karoserii

Napsal: pát dub 22, 2005 17:59
od petrm
Tak nejdřív rám dveří-stáhni okno dolu a otevři dveře chyť se rukama za horní rám dveří a koleno vmáčkni do místa jak ti začíná rám okna nad zámkem a lehce zatáhni aby si ten rám trochu ohnul (jako by si chtěl někoho zlomit v zádech v ladvinách ) pozor nepřežeň to aby si ten rám nezlomil je to docela křehké pak zkus zavřít okno a dveře jesli jdou dobře a takhle to můžeš dělat když budeš slyšet že se to lepší . Řazení - když se koukneš do motoru za baterku směrem dolu na převodovku tak tam uvidíš takové táhla a klubky a ty jsou k převodovce přidělaný na otočným čepu takovej kus plechu a v tom čepu jsou plastový futra který se musej vyměnit . Je to kousek od náhonu tachometru to je takovej silnej lanovod směrem do kabyny a vede od toho ještě elektrika ;)

Dakujem

Napsal: sob dub 23, 2005 01:16
od tvb
Fuuu, to su rady.. dakujem .. poobzeram vyskusam, a potom napisem co to bolo..
Este jedna vec : Som si vsimol ze ked idem po dialnici.. valim 150.. potom ked zidem na cestu normalnu tak auto nema zrychlenie ako malo ked bolo studene, resp po kratkej jazde v meste.. normalne ?

Napsal: sob dub 23, 2005 09:37
od petrm
No tak normální já si ničeho podobnýho nevšimnul spíš naopak když je auto studený tak se mu moc nechce ale třeba to máš něco jako kdysi když byl klasickej sytič tak to cpalo spoustu benzínu do motoru a to pak taky lépe jelo tak jestli ti to taky za studena nedělá něco podobnýho je tam nastavení které kvůli běhu motoru nahrazuje sitič a dodává víc benzínu a u tebe je to možná citelnější ;)

Napsal: čtv lis 29, 2007 09:22
od rastikk11
no chlapi aj mne zacalo daco podobne ako tb a to drncanie ani nie paky ale od paky niekde vnutry toho tunela a to pri 1 3 stupni taky hnusny vybrujuci zvuk.ono ked trochu pritlacim paku tak to skoro nepocut ale co budem mat ruku stale na rychlostnej pake?neviem ako dopadol tb ale kto poradi?

Napsal: čtv lis 29, 2007 10:06
od roberto33
No aj mne prei vššej rýchlosti tuším okolo 110-120km/h začína na pravej spolujazdcovej strane hučať tá gume tesnenie okan.ked minule išla so mnou manželka tak fúkal nárazový vietor z pravej strany a ono to nenormálne hučalo a keď tam dala prsta ta kto bolo ešte hlučnejšie proste nedotiahal mi tá gume úplne na doraz .natrel som ju silikonovým olejom a troch povytlačil ale nič nepomohlo to mám fakt oskúšať ohnúť rám dverí?Je to niekde vo vrchnej častí dverí celkom vpredu v rožku tak to je strašne takto chodiť.A ten hluk z rýchlostnej páky je fakt tiež čudný ale nejako ma to netrápi točím volume doprava a nič nepočujem..

Napsal: čtv lis 29, 2007 12:38
od phalanx
Nam volakedy pri drncani rychlostnej paky stacilo dat vymenit tie plastove kružky(neviem jak to nazvat ..) v ktorych drži priamo rychlostna paka. Stalo to par korun ...

Napsal: čtv lis 29, 2007 13:55
od rastikk11
phalanx píše:Nam volakedy pri drncani rychlostnej paky stacilo dat vymenit tie plastove kružky(neviem jak to nazvat ..) v ktorych drži priamo rychlostna paka. Stalo to par korun ...
ja som o tom cital ale problem je v tom ze mne paka nedrnci je pevna ale skorej daco v tom tunele kde ide tiahlo....neviem ci silenblok lebo sa my zda ze aj cele auto my nejak viac brni ako obvykle nevie niekto kolko stoji ten silen blok a ako sa meni.na feldde som demontoval 2 sruby podlozil prevodovku a mal som to za 5 minut len na espere neviem lebo je to tam v predu riadne stlacene

Napsal: sob pro 08, 2007 16:03
od rastikk11
p.s. nevie niekto v com tak rychlostna paka chodi?myslim v tom tunely na konci my akosi lieta je tam nejake lozisko?myslim vystup z karoserie.....

Napsal: úte pro 25, 2007 16:52
od jackaninm
Presne ako hovorí" phalanx" mne to presne menili tie 4 plastakové kružky a páka je ok.

Napsal: úte pro 25, 2007 20:50
od rastikk11
jackaninm píše:Presne ako hovorí" phalanx" mne to presne menili tie 4 plastakové kružky a páka je ok.
jeke kde kolko stoja a nemas foto? alebo cislo_
?

Napsal: úte pro 25, 2007 20:50
od Rumcajz