Stránka 1 z 3
Palivový filtr - výměna
Napsal: sob dub 16, 2005 18:53
od Richard
Kluci, chci se zeptat na výměnu palivového filtru. Podle pohledu jednoduchá záležitost. Filtr jsem už koupil a tak mám dotaz: není to při vypnutém motoru ještě pod tlakem? Jak moc z toho teče při výměně benzin? Určitě je lepší to měnit u studenýho auta. A na Petra či Palikxe: není tam nějaká zrada, na co si dát pozor?
Díky za odpověď
Napsal: ned dub 17, 2005 20:42
od Brainman
Co ja vim tak tam tlak neni, ale muzes si to jednoduse vyskouset. Nahore na konzoli vstriku je cerna cepicka a pod ni odvzdusnovaci ventilek (jako autoventilek) kdyz ho zamacknes a nic nepotece jako ze nepotece tak tam tlak neni. Tusim ze kdyz budes menit ten filtr tak ten ventilek stejne budes muset pouzit k odvzdusneni potrubi. Jinak na videnou v utery
Napsal: pon dub 18, 2005 08:25
od Tomáš
No nějaký tlak tam je , trošku vyteče . Nedávno jsem ho měnil, prevence.
Zmáčkneš ty pastový sponky a normálně odpojíš. Pozor na směr , na filtru je vylisovaná šipka.
Pánové, vy máte osobní srazík.....
Napsal: pon dub 18, 2005 09:10
od Karel
Bacha tlak tam je, měnil jsem to nedávno. I když jsem vyndal pojistku od palivovýho čerpadla, asi dvakrát nastartoval a nechal bublat až do chcípnutí, tak po odpojení hadičky benzín ještě vystříkl.
Napsal: pon dub 18, 2005 16:03
od Richard
Napsal: pon dub 18, 2005 20:48
od Mordy
Pánové, tak to se může stát asi jenom mně ( kutil - teoretik). Zrovna o minulém víkendu jsem taky měnil filtry (vzduchový a palivový) bez nějakých předchozích dotazů. Výměna proběhla celkem v pohodě, až na to, že na originálním Daewoo filtru nebyl vyznačen směr, jak ho zapojit. V neděli to jelo dobře, ale dnes, když mládá jela z práce, tak jí to škubalo jako prase. Samozřejmě jsem nic neovzdušňoval
Dnes večer, chytrejší o poznatky z fóra jsem hledal ten ventilek na ovzdušnění a nebyl jsem schopný jej najít. Mohu vás poprosit o přesnější popis, kde ho najdu nebo jak to mám ovzdušnit, aby to zase jelo pořádně. Díky
Napsal: pon dub 18, 2005 20:53
od petrm
Žádný odvzdušnění není třeba je to otevřený okruh který se sám "odvzdušní" a pokud se nemílím tak tam není ani žádná šipka ale spíš nápis OUT teda ven
jinak ten ventilek bývá na liště vstřiků je to jakoby ventilek na pneumatice
Napsal: pon dub 18, 2005 20:57
od Mordy
Pokud se to samo ovzdušní, proč to tak cuká?
Napsal: pon dub 18, 2005 20:59
od petrm
To teda nevím nemáš ho tam opačně nebo třeba shoda náhod třeba nějaká svíčka nebo kabel to se stává a teď to vysvětluj zákazníkovi náhoda je blbec
Napsal: pon dub 18, 2005 21:08
od Brainman
petrm píše:Žádný odvzdušnění není třeba je to otevřený okruh který se sám "odvzdušní" a pokud se nemílím tak tam není ani žádná šipka ale spíš nápis OUT teda ven
jinak ten ventilek bývá na liště vstřiků je to jakoby ventilek na pneumatice
sem taky psal
Napsal: pon dub 18, 2005 21:12
od Brainman
petrm píše:To teda nevím nemáš ho tam opačně nebo třeba shoda náhod třeba nějaká svíčka nebo kabel to se stává a teď to vysvětluj zákazníkovi náhoda je blbec
Brachovi se neco podobneho stalo na Nexii, dosel mu benzin a pak to takhle blblo. Ale myslim ze se mu zavzdusnilo cerpadlo, videl a slysel jsem to osobne. Jen ted nevim co s tim udelal, ale snad odpovi?
Napsal: pon dub 18, 2005 21:31
od petrm
Jo tak to už sem taky slyšel ale tam už většinou nepomohlo nic než výměna čerpadla(došlo k zadření než došel úplně všechen benzín ) ale po výměně filtru sem se s tím ještě nesetkal
Napsal: pon dub 18, 2005 21:36
od Brainman
Ja skoro stopro vim ze cerpadlo nemenil, ze jenom rozpojoval trubky u cerpadla a pak to odvzdusnoval tak ze odpojil privod ke vstrikovaci konzoli. Jinak cau Petre
Napsal: pon dub 18, 2005 21:43
od petrm
Jo taky zdravím
Napsal: úte dub 19, 2005 08:43
od misaaa
Ahoj ahoj,
když už se tady bavíte o palivovém filtru, tak jak často by se tak asi měl měnit?