Interiérový teplomer
Moderátor: Blue Lanos
Interiérový teplomer
No, dnes som montoval interiérový teplomer (druhý v poradí) a zas som maturoval nad tým, kam ho umiestniť a tiež potom kam vyviesť vonkajšie čidlo...
Prvý teplomer: umiestnený pod radiacou pákou, celkom dobre ho vidieť ale nie v noci a nie za rýchlej jazdy...
čidlo je vyvedené pri predných dverách, prilepené pod obmedzovač otvorenia dverý...
Nevýhody: Zle ho vidno za jazdy
Teplomer je ovplyvňovaný teplom, ktoré sa po čase začne šíriť z výfukového potrubia...
čidlo je ovplyvnené v zime teplom z kúrenia...
Druhý (dnešný) teplomer: umiestnený na "stĺpiku" volantu...
a čidlo som zatial vyviedol až na predok, zhruba pod hmlovku...
Výhody a nevýhody zatiaľ neviem...
Mám to len kvôli klíme, aby som to neprešvihol, nemôžem si dovoliť byť chorý...
Predpokladám, že niesom sám, kto toto rieši(l)...
Prosím, aké máte skúsenosti???
- Reklama
takze ja mam teplomer umiestneny nad tymi fukarmi na PRAVEJ strane od volantu,a cidlo mam vyvedene ku prednemu kolesu pod tym umelym podblatnikom ,ale chce to dat az ku hmlovke ako si ty napisal
Naposledy upravil(a) goror dne pát dub 15, 2005 07:22, celkem upraveno 1 x.
Espero 1,5 16v 74kw DOHC,tmavo modra met.,kridlo, folie, elektrony 7*15 Bravury 195/50R15 ET 27,
sportovy filter+vyfuk,chiptuning,podvozok gsi+kayaba
sportovy filter+vyfuk,chiptuning,podvozok gsi+kayaba
Dnes som ho (čidlo) "navždy" pricapol na výstuhu, ktorá zpevňuje krytovanie (predný nárazník)... Je to za ľavou prednou hmlovkou, nemalo by to byť ovplyvnené asi ničím... ... len teplotou asfaltu, aj to nie celkom priamo, lebo tá výztuha sa vlastne nedotýka plastov nárazníka...goror píše:takze ja mam teplomer umiestneny nad tymi fukarmi na lavej strane od volantu,a cidlo mam vyvedene ku prednemu kolesu pod tym umelym podblatnikom ,ale chce to dat az ku hmlovke ako si ty napisal
Ja som zistil, že miesto pri radiacej páke mi nevyhovuje, zle sa mi to kontroluje cez deň a nie ešte po tme...palladin píše:Ja mam teplomer tiez pri radiacej pake (tusim ze je to kdesy vo fotogalerii) a snimac planujem dat do spatneho zrkadla ako to ma vacsina aut s palubnym PC.... (aspon tie francuzske) Kamos na alfe si dal teplomer a ma 3 cidla teplota z klimy, vonkajsia a to posledne je v oblasti 5tych dveri...
Pod tunelom je ešte aj výfukové potrubie (neviem či nie rovno aj kat), takže pri dlhšej jazde skreslené...
No, a vrchol všetkého, blbne nejak displej, asi otrasmi, či čo...
Takže už mám namontovaný druhý, prvý som tam nechal, zatiaľ nezavadzia...
Odfotím, umiestnim...
Do zrcátek ho umístují někdy i originál ve fabrice v Leganze která ho má ve standartu bývá strčené v gumě která chrání kabeláž při přechodu do levých zadních dveří (husí krk ) ale kecá to nesmysly a musí se to upravovat pak sem je viděl na úpředním nárazníku má ho novější Leganza a kupodivu není nijak viditelně chráněn proti větru a s Palikxem teda spíš on vymyslel umístění nad palivovou nádrž tam nefouká a nejde tam teplo od výfuku a od sluníčka
Už mám niekoľkodňové skúsenosti s miestom za prednou ľavou hmlovkou na výstuhe a je to super, reaguje skoro okamžite na zmenu teploty vzduchu, nepečie na to slnko, nesála na to teplo z motora a ani z asfaltu a rozdiel medzi čidlom vo dverách je pri týchto ešte stále rel. nízkych teplotách okolo 8 stupňov a ten vo dverách stále len stúpa...petrm píše:Do zrcátek ho umístují někdy i originál ve fabrice v Leganze která ho má ve standartu bývá strčené v gumě která chrání kabeláž při přechodu do levých zadních dveří (husí krk ) ale kecá to nesmysly a musí se to upravovat pak sem je viděl na úpředním nárazníku má ho novější Leganza a kupodivu není nijak viditelně chráněn proti větru a s Palikxem teda spíš on vymyslel umístění nad palivovou nádrž tam nefouká a nejde tam teplo od výfuku a od sluníčka
Som spokojný, takto som si to predstavoval...
Len téma sa asi neujala...