No ...
jaksi to suvis zo zapalovanim mat bude...
mne napriklad ties tak dost nerovnomerne tahal motor...
a bolo to tym ze F iston nemenovanom Ba servise asi nevedia ako sa montuju sviecky...
proste dve sviecky som mal namontovane na takej spine ze hroza...
netesnili a tym padom sa stracal tlak vo valci,
a nasledkom toho, mam fcul opalene dve sedla na svieckach...
no ale...
doporucujem previest tieto ukony...
Skontrolovat premerat kable, vadne vymenit..
vymenu sviecok..
skontrolovat hlavu rozdelovaca, palec rozdelovaca, prip. vymenit..
skontrolovat indukcnu cievku v rozdelovaci, prip. vymenit,
( "dobra" cievka musi mat na sebe textilnu izolaciu, ak nema,
tak vlhkost prostredia dost vyrazne ovplyvnuje zapalovanie,
ak clovek nexe kupovat kvoli tomu novu, doporucujem ocistit v tech. benzine,
dokladne vysusit, a natret ci zaliat do laku; nejaky priesvitny nitro-lak staci..)
prekontrolovat vsetky el.konektory veduce k motoru, ci nesu zaoxidovane..
taktiez niektory jeden vstrek nemusi dodavat pozadovane mnozstvo paliva,
no a este to moze sposobovat aj zle tesnenie pod hlavou,
ked zahadzuje sviecku bud vodou, ci olejom taq ako spomina Rado..
no a na zaver to hadam najhorsie, netesnost sacieho ci vyfukoveho ventilu...
.....[ popisal som to spravne pani "servisaci" ..
].....