Stránka 1 z 1

Komprese

Napsal: ned dub 03, 2005 14:37
od Robert
Uvazuji o premereni komprese ve valcich. Muzete mi nekdo sdelit, kolik ma byt hodnota, abych mohl porovnat? Posledni dobou se mi zda, ze vykon uz neni to, co byval, takze pro jistotu 8) Diky moc

Napsal: ned dub 03, 2005 15:05
od shaman
Haha, snad neuvažuješ o snížení hlavy? :) Tohle info by mělo být v servisním manuálu co má Ondráš na stránkách..

Napsal: ned dub 03, 2005 15:29
od Robert
Ne, hlavu snizovat nechci... ;) Jen me to zajima, nic vic :)

Napsal: ned dub 03, 2005 16:47
od Ondras
Standardní tlak je 1227.75 kPa, limitní hodnoty jsou 1176.72-1274.78. Rozdíl tlaků mezi válci je maximálně 98.06kPa.

Napsal: ned dub 03, 2005 17:46
od Robert
A kdyz je vic, nez tech 98.06 kPa, tak je to uz blby, co? ;)

Napsal: ned dub 03, 2005 18:02
od Ondras
Robert píše:A kdyz je vic, nez tech 98.06 kPa, tak je to uz blby, co? ;)
V tomhle se vůbec nevyznám, ale větší rozdíl tlaků mezi válci logicky povede k nerovnoměrnosti chodu motoru, namáhání kliky atd... Alespoň si to takhle laicky odvodím

Napsal: ned dub 03, 2005 18:45
od Robert
Ondras píše:
Robert píše:A kdyz je vic, nez tech 98.06 kPa, tak je to uz blby, co? ;)
V tomhle se vůbec nevyznám, ale větší rozdíl tlaků mezi válci logicky povede k nerovnoměrnosti chodu motoru, namáhání kliky atd... Alespoň si to takhle laicky odvodím
Jojo, tohle je mi jasny...ja to myslel jako kdyz se spocita prumer ;)
Nic, nema smysl tady spekulovat, zajedu tam, kde to delaji a poreferuji :) ;)

Napsal: pon dub 04, 2005 06:17
od V.Brousek
Je jedno jestli je tlak ve válcích 9,5 Atm. či 10,5 Atm.Ale poud je rozdíl mezi jednotlivými válci markatní,svědčí to o závadě těsnosti,jak ventilů nebo pístních kroužků.Pokud motor nežere olej,tak se jedná většinou o netěsnost ventilů,která může být způsobena buď malou vůlí a nebo netěsností mezi sedlem ventilu a ventilem jako takovým.
Pokud motor žere olej jedná se o netěsnost pístních kroužků,která je většinou způsobena tepelným šokem motoru(třeba ztráta chladící kapaliny) a tím ztráta pružnosti pístního kroužku,kde se potom následně drážky pístního kroužku zapékají a ty se stále zhoršuje.Je to možné poznat i na svíčkách,které jsou silně zaolejované a černé.Zde pomůže jenom GO motoru.