HTND sání
Napsal: ned bře 13, 2005 01:14
anem Hornbach Tuning NovoDur...
Tak jsem ho dnes (ech, tedy včera) namontoval. Vypadá pěkně, ale dopustil jsem se několika konstrukčních chyb, které záhy vedly k demontáži a vynutí si výrobu verze 2. Předně je to moc dlouhé, takže se konus filtru jaksi nevleze pod kapotu spolu s plechovým tepelným štítem, pomocí něhož je taky konus fixován stabilizován. Druhý průser je ten, že trubička pro PCV je příliš blízko konci trubky a tak celé koleno blbě drží v modré silikonové hadici.
Subjektivně se mi zdálo, že motor je s tímhle kolenem na volnoběh klidnější. Každopádně jeho vnitřek je řádově hladší než originální žebrované koleno s novodurovou přechodkou pro konus. Myslel jsem, že se i změní zvuk, ale při volnoběhu i vyšších otáčkách (bez zátěže) je to prakticky stejné.
Tak jsem ho dnes (ech, tedy včera) namontoval. Vypadá pěkně, ale dopustil jsem se několika konstrukčních chyb, které záhy vedly k demontáži a vynutí si výrobu verze 2. Předně je to moc dlouhé, takže se konus filtru jaksi nevleze pod kapotu spolu s plechovým tepelným štítem, pomocí něhož je taky konus fixován stabilizován. Druhý průser je ten, že trubička pro PCV je příliš blízko konci trubky a tak celé koleno blbě drží v modré silikonové hadici.
Subjektivně se mi zdálo, že motor je s tímhle kolenem na volnoběh klidnější. Každopádně jeho vnitřek je řádově hladší než originální žebrované koleno s novodurovou přechodkou pro konus. Myslel jsem, že se i změní zvuk, ale při volnoběhu i vyšších otáčkách (bez zátěže) je to prakticky stejné.