Stránka 1 z 2
Sakra dalsi problém !
Napsal: čtv bře 10, 2005 19:48
od Shibby
No tak asi takhle: moje espero nejak nedrzi otacky na volnobeh/pri seslapnuty spojce (otacky klesnou tak na 800 a pak samozrejmne vylitnou nahoru a tak se to furt strida), soused mi rikal ze by to mohlo bejt i nejakym bordelem z benzinu. Namate s timhle nekdo skusenost ?
Napsal: pát bře 11, 2005 08:43
od Andy
Napsal: pát bře 11, 2005 12:52
od ]Rebro[
Susedovi na 206ke to robil vazic vzduchu, tak skus odpojit jeho konektor co to bude robit.
Napsal: pát bře 11, 2005 14:21
od Shibby
No tak ted mi uz i chcipá, kdyz vyradim!
Napsal: pát bře 11, 2005 14:23
od Andy
Shibby píše:No tak ted mi uz i chcipá, kdyz vyradim!
mne robilo presne to co pises tak pred dvoma mesiacmi. A zohrieva sa ti motor vpohode? mne sa vobec nechcel zohriat a vtedy to blblo...
Napsal: pát bře 11, 2005 15:52
od palladin
Pokial viem espero ma imap a nie vahu vzduchu,ale problem by mohol byt aj v rozdelovaci.Ja som mal opaleny stredovy kontakt (ked som vybral kabel sypal sa zoxidovany hlinik z kontaktu) a vtedy mi ked som vyradil zdochol,alebo ledva stihlo "ubrzdit" otacky: VYRADIT-900-850 -- NORMALl... Aj teraz ked nemam orig. kabel tak niekedy to urobi lebo nieje dobry kontakt a kabel sa posuva(nema poistku) .
Napsal: pát bře 11, 2005 17:01
od Shibby
Motor se zahrajeva jak ma v tom to nebude .
Napsal: pát bře 11, 2005 17:17
od petrm
Chce to kontrolu rozdělovače a svíček palivového filtru atd .
Napsal: pát bře 11, 2005 19:03
od Brainman
Nechci delat chytreho, a ja mel stopro podobny problem na 2 lt motoru. Mne odeslo AGR neboli volnobezny ventil ergo krokovy motorek ( cerna vjec v sani ze ktery cuci konektor). Stacilo vymenit a bylo hotovo.
Napsal: pát bře 11, 2005 21:30
od palikx
Něco na tom může být
Ale ještě zkus odpojit bateri tak ma 5 minut.Po znovuzapojení 3*zapni vypni zapalování.Měl by se nastavit sám.Jestli to nepomůže tak směr servis.
Chce to diagnostiku.
Napsal: pát bře 11, 2005 21:55
od Brainman
Brainman píše:Nechci delat chytreho, a ja mel stopro podobny problem na 2 lt motoru. Mne odeslo AGR neboli volnobezny ventil ergo krokovy motorek ( cerna vjec v sani ze ktery cuci konektor). Stacilo vymenit a bylo hotovo.
Jeste neco nesvitil mi pri tom "check" jenom to na volnobech
houpalo a chcipalo, resp. bylo slyset ze s tim RJ neco dela. U Nubiry me to delalo naopak tam se zvysi otacky. Ale jak rikam, mohlo by to byt ne ze to je. Taky to muze delat nejaka podtlakova hadicka.
Nebo je vozralej ten trpajzlik v tej hlinikovej krabici
Napsal: stř bře 23, 2005 19:00
od Shibby
Napadlo me jestli sem nahodou pri vymene zapalovacich kabulu je nejak blbe nezapojil do rozdelovace ! jak to ma bejt zapojeny spravne?
Napsal: stř bře 23, 2005 21:13
od palikx
no to je oříšek nevim jak to popsat ale jestli ti ti jede na všecky 4 valce tak je to v pořádku.pořadí zapalování 1342.první u rozvodů,na rozdělovači první uplně nahoře a točí se do prava když se dívam od rozvodu.Snad se to z toho da pochopit.
Napsal: úte bře 29, 2005 17:44
od Shibby
tak uz vim cim to bylo
spatna civka a snimac v rozdelovaci ale na diagnosticve to nezjistili az na nejakym jinym testu
Napsal: úte bře 29, 2005 21:50
od palikx
No vidíš to mě nějak nenapadlo.ono to na diag nic nenapíše ona to neumi zjistit .civka se dá změřit a modul myslim taky.hodnoty si nepamatuju.Hlavně že to vrčí.