LPG Magic
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
LPG Magic
Ahoj borci, v prvé řadě bych se chtěl zeptat, zda-li máte někdo systém LPG Magic příp., jak jste s ním spokojeni? A teď k věci. Od roku 2012-2017 jsem v autě měl Landi Renzo. Začaly mi blbnout plynové vstřikovače, ale jelikož jsem to měl daleko do servisu, hledal jsem někoho kolem komína. Našel jsem, otázka zda-li to byla dobrá volba. Místo Landi jsem si tam nechal dát vstřikovače+řídící jednotku a takto jsem fungoval do konce roku 2022, kdy mi začel blbnout reduktor ( mimo jiné smrděl plyn). Proto jsem na konci roku 2022 nechal vyměnit tento reduktor za Magic. Kdybch věděl co se bude dít po této výměně asi bych to nikdy něudělal! Začalo to lednem, kdy jsem vyjel od baráku a ani po cca 5 km mi nešlo teplo do auta. Když jsem zvedl kapotu, zjistil jsem protrženou hadici do chladiče za čerpadlem. Ok....nechám vyměnit, vyměnil jsem rovněž olejový chladič, neb jsem měl olej ve vodě (zasraná expanzka) a jede se dál. Oprava 5,5k. Březen....přijedeme z dovolené (nalítané cca 1200km), moja jede za mn a ou a volá mi, že auto přestalo ject, resp., že ji jde pára z pod kapoty. To už jsem věděl, že praskla zase hadice od vody. Tentokrát to bylo v Tkusu, kde je odbačka vody k reduktoru LPG. Ok, sháním nějaký autorizovaý servis.......nejbližší Kunín. Technik se na to mrkne, řekne, že na straně benzinu je vše ok, že mám nechat zkontrolovat plyn. Auto nechám odtáhnout k plynařům. Ti opraví hadici, dolejou kapalinu, zkontrolují reduktor-zda-li netlakuje - (vše ok). Toto vše bratru za 3,4k vč technika v autorizovaném servise. Planaři mi řekli, že odpojili plyn (pojistka) a jezdili čistě na benál, že to auto samo o sobě tlakuje. Divím se tomu neb jak jsem psal výše, technik v autorizovaném servise mi řekl, že je ve v pořádku. Když jsem se jej ptal, zda-li používá na měření tlaku ve vodním okruhu víčko s manometrem, řekl, že vůbec. Takže podle čeho soudí, že tlak je ok fakt nevím. No nic.....odjíždím. Jedeme do Polska (Katowice). Jedeme na plyn přijedeme na místo a co se nestalo, jebne hadice od vody a znova v Tkuse (napojení reduktoru.) Odtah, jelikož jsme měli vozík 3,7k + práce v LPG, kde mi odpojí hadice, reduktor.....dalších 1,4k. Auto dávám do servisu, kde dáváme firemní auta. Po zhodnocení závady řekl technik, poškozené těsnění pod hlavou + repas hlavy. Do toho výměna pumpy, rozvody, olej atd. Oprava za 35k a 2,ř měsíce čekání. Šílenost. Najedu 1100km na benál, auto jede dobře, někdy vylezla teplota za polovinu, ale termostat s chladičem si s tím poradil. Nicméně nikdy jsem si nevšiml, že mi teplota vyleze přes polovinu, dělá to až poslední měsíce, ntb málo kdy se točil venťas. Teď se mi zdá, že jede furt. Nechce se mi jezdit na benál, jdu zpět do LPG. Borci mi to zpět namontují (3,7k vč přimazávání), auto drží 4 dny ježdění a včera mi volá moje, že ji praskla hadice od vody. K tomu jen malá připomínka, nechápu, že v autě není senzor pro hladinu vody v chlaicím systému. Jak to má laik poznat? to má čekat, až rafika vyleze do červeného pole, kdy už může být pozdě? Nevím co s tím.......omlouvám se za román. Díky za info. fleury12
- Reklama