Pokec Matízkárov
Napsal: pon pro 28, 2020 00:58
Zdravím všechny Matízkáře
Matesa vlastním 7 měsíců a zajímají mě ostatní majitelé těchto prdítek,zda za tak krátkou dobu,dejme tomu i jednoho roku měli takové problémy. Teď jsem projížděl seznam oprav na Matesovi a je toho celkem dost,že bych se z toho šel poj..bat.Doufám že mě nikdo nepošle do prdele kvůli tomu,že zakládám nový forum.Je to jen čistě ze zvědavosti protože mi toho přijde víc než dost.
Rozvodový řemen,vodní pumpa,vodící a napínací kladka,těsnění víka ventilů,svíčky,termostat,těleso termostatu,snímače teploty motoru malé + velké,ramena s čepy,čepy řízení,silentbloky př.stabilizátoru,brzdy předek,výfuk 2 a 3 díl,zadní ložiska,všetky náplně motor - chladící kapalina - brzdovka - posilovač řízení - převodovka,vzduch + olej. filtr,všetky žárovky interiér + exteriér,dorazy chladiče,hadičky stěračů,pcv ventil,hadice expanzní nádobky chladící kapaliny a víčko expanzky,zapalovací káble,všetky matice kol,baterka,zadní brzdy,gufero vačkové a klikové hřídele,repas předních brzdových třmenů.
Do budoucna uvažuji o koupě Japonce bo teď se ukázalo,že po převodovce stejká olej ale motorák protože prosakuje vana a dokonce ani na carmaxu není těsnění na olej.vanu s čím jsem se v životě u žádnýho auta nesetkal aby neměl klasický těsnění k vaně.Obvzlášť u Matesa a pár jiných Daewooček jsem se divil jak zvláštně je vyřešen výfuk hned pod vanou.Stejně na tom je i zadní stěrač a jeho perfektně vedená hadice z pátých dveří do kastle společně se super káblíky slepenými elektrikářskou izolačkou.Jestli víte i o jiných jobovkách dejte vědět ať vím na co se připravit.Díky
Matesa vlastním 7 měsíců a zajímají mě ostatní majitelé těchto prdítek,zda za tak krátkou dobu,dejme tomu i jednoho roku měli takové problémy. Teď jsem projížděl seznam oprav na Matesovi a je toho celkem dost,že bych se z toho šel poj..bat.Doufám že mě nikdo nepošle do prdele kvůli tomu,že zakládám nový forum.Je to jen čistě ze zvědavosti protože mi toho přijde víc než dost.
Rozvodový řemen,vodní pumpa,vodící a napínací kladka,těsnění víka ventilů,svíčky,termostat,těleso termostatu,snímače teploty motoru malé + velké,ramena s čepy,čepy řízení,silentbloky př.stabilizátoru,brzdy předek,výfuk 2 a 3 díl,zadní ložiska,všetky náplně motor - chladící kapalina - brzdovka - posilovač řízení - převodovka,vzduch + olej. filtr,všetky žárovky interiér + exteriér,dorazy chladiče,hadičky stěračů,pcv ventil,hadice expanzní nádobky chladící kapaliny a víčko expanzky,zapalovací káble,všetky matice kol,baterka,zadní brzdy,gufero vačkové a klikové hřídele,repas předních brzdových třmenů.
Do budoucna uvažuji o koupě Japonce bo teď se ukázalo,že po převodovce stejká olej ale motorák protože prosakuje vana a dokonce ani na carmaxu není těsnění na olej.vanu s čím jsem se v životě u žádnýho auta nesetkal aby neměl klasický těsnění k vaně.Obvzlášť u Matesa a pár jiných Daewooček jsem se divil jak zvláštně je vyřešen výfuk hned pod vanou.Stejně na tom je i zadní stěrač a jeho perfektně vedená hadice z pátých dveří do kastle společně se super káblíky slepenými elektrikářskou izolačkou.Jestli víte i o jiných jobovkách dejte vědět ať vím na co se připravit.Díky