Uchycení vnitřního zpětného zrcátka má vůli
Napsal: čtv úno 14, 2019 17:18
Ahoj, byl jsem dnes nucen vyměnit čelní sklo.
Na starém skle se na Nový rok (na stojícím autě - že by mráz?!) objevila prasklina, která začínala na hraně pod začátkem pravého stěrače, byla do necelé půlky levého stěrače a po následující jízdě pokračovala kolem levého stěrače a (naštěstí) zase vyjela ven na hraně vedle levého stěrače (viz foto). Naštěstí to bylo těsně kolem levého stěrače, takže to nevadilo ve výhledu a dokonce jsem s tím bez problémů prošel STK. Nicméně jsem nechtěl riskovat (za deště/sněhu kolem praskliny zevnitř kondenzovala voda) a rozhodl se pro výměnu za nové sklo. Nejdříve jsem si ho objednal přímo (včetně těsnění vyšlo na 2 400 Kč), ale dorazilo se škrábancem nebo prasklinkou asi 4 cm a další sklo už neměli, takže jsem se ho objednal podruhé raději včetně montáže (sklo s těsněním vyšlo sice o více jak polovinu dráž, ale zase to bylo na pohodu).
A konečně k mému dotazu - sklo se dodává s již přilepeným držákem vnitřního zpětného zrcátka, já si dokonce pořídil zcela nové originální vnitřní zpětné zrcátko (vypadá stejně jako to staré), jenž po zacvaknutí do toho držáku na skle má vůli, takže za jízdy se hrozně klepe a nedá se do něj koukat. Pán se ho snažil podlepit páskou, ale to moc nepomohlo, stále se do něj nedá koukat.
Nemá s tím někdo zkušenosti a nezná nějaký fígl, jak ho tam pevně uchytit (ale tak, aby šlo v budoucnu sundat bez zničení)?
Mám i nový originální lepící držák, co jsem koupil se zrcátkem, ale strhávat stávající a dávat tam další nový bych chtěl zkusit až jako poslední možnost.
Pro zajímavost - zkoumal jsem podle označení původ skla a staré i nové bylo vyrobeno v Teplicích, akorát to "nové" je mnohem starší!
1946 – 1989: Sklo Union n.p. Teplice
1991 - 1997: Glavunion a.s. Teplice (o.z. Thorax)
1997 - 1999: Splintex a.s.
1999 - 2003: Splirec Czech s.r.o.
2003 - 2010: AGC (Asahi Glass Company) AVO Bílina s.r.o.
2010 - dosud: AGC (Asahi Glass Company) Automotive Czech a.s
Na starém skle se na Nový rok (na stojícím autě - že by mráz?!) objevila prasklina, která začínala na hraně pod začátkem pravého stěrače, byla do necelé půlky levého stěrače a po následující jízdě pokračovala kolem levého stěrače a (naštěstí) zase vyjela ven na hraně vedle levého stěrače (viz foto). Naštěstí to bylo těsně kolem levého stěrače, takže to nevadilo ve výhledu a dokonce jsem s tím bez problémů prošel STK. Nicméně jsem nechtěl riskovat (za deště/sněhu kolem praskliny zevnitř kondenzovala voda) a rozhodl se pro výměnu za nové sklo. Nejdříve jsem si ho objednal přímo (včetně těsnění vyšlo na 2 400 Kč), ale dorazilo se škrábancem nebo prasklinkou asi 4 cm a další sklo už neměli, takže jsem se ho objednal podruhé raději včetně montáže (sklo s těsněním vyšlo sice o více jak polovinu dráž, ale zase to bylo na pohodu).
A konečně k mému dotazu - sklo se dodává s již přilepeným držákem vnitřního zpětného zrcátka, já si dokonce pořídil zcela nové originální vnitřní zpětné zrcátko (vypadá stejně jako to staré), jenž po zacvaknutí do toho držáku na skle má vůli, takže za jízdy se hrozně klepe a nedá se do něj koukat. Pán se ho snažil podlepit páskou, ale to moc nepomohlo, stále se do něj nedá koukat.
Nemá s tím někdo zkušenosti a nezná nějaký fígl, jak ho tam pevně uchytit (ale tak, aby šlo v budoucnu sundat bez zničení)?
Mám i nový originální lepící držák, co jsem koupil se zrcátkem, ale strhávat stávající a dávat tam další nový bych chtěl zkusit až jako poslední možnost.
Pro zajímavost - zkoumal jsem podle označení původ skla a staré i nové bylo vyrobeno v Teplicích, akorát to "nové" je mnohem starší!
1946 – 1989: Sklo Union n.p. Teplice
1991 - 1997: Glavunion a.s. Teplice (o.z. Thorax)
1997 - 1999: Splintex a.s.
1999 - 2003: Splirec Czech s.r.o.
2003 - 2010: AGC (Asahi Glass Company) AVO Bílina s.r.o.
2010 - dosud: AGC (Asahi Glass Company) Automotive Czech a.s