Stránka 1 z 1
LPG II.
Napsal: čtv bře 03, 2005 18:57
od Akri
Tak jsem posledni dobou vypozoroval, ze obcas, prudkem kopci, kdyz jedu hodne pod plynem a je to dlouhy, prudky kopec, nebo naopak, kdyz jedu z dost prudkeho kopce, treba na 5ku bez plynu, se mi prepne z LPG na benzin, nevim proc, mate nekdo s tim zkusenost? Ani bych si toho nevsiml , jen vzdycky vidim rucicku palivomeru, jak klesa, protoze benzinu tam mam hodne malo. Ja se zase vratim na rovinku, nebo kdyz z toho kopce pridam, naskoci zase zpet i na LPG.
Napsal: čtv bře 03, 2005 19:33
od Krtek
Tak to je divný. To slyšim (čtu) prvně. jakej máš LPG systém ? Určitě bych zajel k plyňákum do servisu. Abys třeba časem nejezdil na "mix" .
Napsal: čtv bře 03, 2005 19:47
od Akri
Holandsky Koltec Necam,
Kód: Vybrat vše
http://gera-hk.cz/index.php/doc/servis_plyn
no na servis se chystam, v HK dela tento system mimo jine firma
GERA s.r.o.
Vážní 961, 50003 Hradec Králové
Telefon: 495 544 524
Fax: 495 408 983
E-mail:
info@gera-hk.cz
To jen kdyby nekdo potreboval, uz jsem slysel reference a i presne s tim to systemem co mam ja, si poradili bez nejmesiho problemu.
Ja se nebojim toho, ze bych jezdil na mix, ale je pravda, ze nevim, kdy to bylo na vycisteni(vymenu membran)a udajne by se melo i snad jednou za rok, takze i kdyz jinak problem nemam, budu se muset jen co se trosku probere pocasi, vydat na servis.
Napsal: čtv bře 03, 2005 21:49
od petrm
To bude asi něco v jednotce jako když to nastartuješ a pak se ti to automaticky přepne na plyn tak je možný že je tam někde něco co nutí jednotku k přepínání (nějakej tlakovej spínač nebo tepelnej )
Napsal: pát bře 04, 2005 13:29
od PavelZ
Jak Ti ukazuje palivomer pri jizde na LPG? Na benzin se to ma prenout, kdyz je malo plynu, jen nevim, jestli to dela podle tlaku nebo podle plovaku. Vsimnul sem si, ze u me ukazatel stavu plynu reaguje na zrychleni, brzdeni i na zatacky. Pokud by byl plovak nejak krivej, je mozny, ze by to v kopci ukazovalo, ze je pradno. Pri akceleraci se s plovakem muze pohnout a zase prepne zpet.
Napsal: pát bře 04, 2005 19:28
od Akri
Takze zatim to vseho vsudy udelalo dvakrat, dnes jsem jezdil schvalne kopce, dlouho, z kopce totez a nic, pokazde kdyz se to stalo, nebo aspon jsem si toho vsiml, jsem byl plnej LPG od pumpy, treba to byla nahoda, nevim, ale az pujdu na servis, reknu jim to tam.
Jinak mi LPG ukazuje na stejnem budiku jako benzin, jak se to prepne, tak se i hladina ukaze LPG, ja to poznam bezpecne, benzin minimum a plyn skoro nahore, to se splest neda, proto jsem si toho i vsiml minule.Budu to pozorovat dal.
Jinak to ze to ukazuje podle nahnuti auta, mam to same, to je ale minimalni, i kdyz viditelne, ale tamto bylo vypnuti plynu a pak zase samo zapnuti.
Napsal: pát bře 04, 2005 19:34
od Akri
Ja to slysim, takove malinke cvaknuti, takze muzu na 100% rict, ze se vypnul a zase zapnul, ale dnes vubec nic, to jsem najel 200km a slapal jsem mu na krk, kopce i padaky dolu-nic
Ja vubec na benzin nejezdim, jen to co se vyjede nez se to prepne, ale to trva jen chvilicku.
Jinak nemuzu rict proti plynu vubec nic, vse bez nejmensiho problemu a i ted, slape to jak hodinky a auto lita jak drak
Napsal: pát bře 04, 2005 21:12
od palikx
Tak jestli to není právě tím že máš plnou bombu.třeba právě ten vyšší tlak nutí tu elektroniku přepínat.myslím že možné to je,a nebo je to tím že je zima a v plynu je vysrážená zmrzlá voda,která přicpává ventil
Napsal: pát bře 04, 2005 21:12
od palikx
Tak jestli to není právě tím že máš plnou bombu.třeba právě ten vyšší tlak nutí tu elektroniku přepínat.myslím že možné to je,a nebo je to tím že je zima a v plynu je vysrážená zmrzlá voda,která přicpává ventil.
Napsal: pát bře 04, 2005 21:13
od palikx
Tak jestli to není právě tím že máš plnou bombu.třeba právě ten vyšší tlak nutí tu elektroniku přepínat.myslím že možné to je,a nebo je to tím že je zima a v plynu je vysrážená zmrzlá voda,která přicpává ventil.
Napsal: pát bře 04, 2005 21:17
od palikx
Sorry že je to třikrát ale nejak mi to neodesílá.píše to nejakou vseobecnou chybu.
Napsal: pát bře 04, 2005 21:39
od Akri
No je to i mozny, protoze pokazde do toho nacpu uplne jine mnozstvi, to taky podle toho u jake pumpy tankuju, takze je mozne i tohle co pises, ale nestava se to pokazde, jak jsem psal, zazil jsem to zatim dvakrat, po tankovani, to prubnu znovu.
Tu nadrz nepreplnim, ma to jisteni, nikdy neni naplnena na 100% kvuli tomu, ze se plyn roztahuje podle tepla, jisti to ty ventily.
jo a jinak se muzes vratit do prispevku a vpravo nahore je krizek a tim to muzes vymazat, tu chybu to pise i u me.