Stránka 1 z 1

Závada motoru

Napsal: pon črc 30, 2018 21:31
od Bobby59
Ahoj všem
Jen bych se rád zeptal bliká mi kontrolka motoru a auto vůbec netáhne nemáte někdo zkušenosti?doteď jsem neměl žádné problémy s Orlandem.

Re: Závada motoru

Napsal: úte říj 09, 2018 16:49
od JardaB
Doteď neměl a už je máš ... pokud je barva oranžová ... ne dojetí a do servisu. Pokud je červená ... stop a odtah.

A co se týká "zkušeností" ... takové věci se stávají ... je to jen technika

Re: Závada motoru

Napsal: úte dub 02, 2019 16:54
od Servisman
Ahoj , nevie niekto čo môže byť vadné keď presakuje olej do vody?
Orlando 1,8 L 104Kw benzín.
Žeby netesnil chladič oleja?

Re: Závada motoru

Napsal: úte dub 02, 2019 18:50
od Richard
Nejspíš těsnění pod hlavou. Ale nestačí jen vyměnit těsnění je třeba i srovnat hlavu a když ji budeš mít dole, je rozumné i zabrousit sedla ventilů a ventily. Vždy se dávají nové šrouby. Na další možnosti raději nemyslet ;) Přibývá ti olej ?

Re: Závada motoru

Napsal: úte dub 02, 2019 20:05
od honza72
Jo, jo. Je to ten proslule známý výměník tepla olej - voda a jeho těsnění... Celé GM to zná...

Re: Závada motoru

Napsal: úte dub 02, 2019 20:47
od Servisman
Upodozrievam ten výmeník lebo vo vode bolo tak za 1,5 polievkovej lyžice oleja ,voda sa netratí, netlakuje,v oleji nieje žiadna voda .Na ten výmeník treba kvantum tesnení vymeniť.Vie niekto aký je postup?

Re: Závada motoru

Napsal: stř dub 03, 2019 09:25
od Richard
Aha , vždy jsem měl chladič oleje systém vzduch - olej - prostě takovej malej chladič vedle chladiče ;) žádný spojení do vody nebylo..... Jak vidět lety prověřené a spolehlivé řešení je příliš zpátečnické, proto je třeba nahradit něčím novějším, méně spolehlivým, které nejspíš kvůli nějakému "O" kroužku za 50 halířů majitele spolehlivě dovede do servisu ;) a to se vyplatí :!:

Re: Závada motoru

Napsal: stř dub 03, 2019 15:29
od honza72
Ono to je na bloku, něco takového:
https://automedik.cz/olejovy-chladic-mo ... gLME_D_BwE

Re: Závada motoru

Napsal: pon čer 10, 2019 07:55
od Laco71
Po určitých km tie gumové tesnenia vplyvom tepla sa scvrknú a začne olej masivne vytekať po bloku motora :(

Inak ten vymenník olej-voda je premakaná vecička, hlavne tým KDE je to uložené :idea:
Umožňuje to rýchlejšie zohriatie studeného motora v zime, a vyrovnané chladenie v lete , ak sa chladením dá nazvať prostredie podobné vyhni okolo zohriateho katalyzatora ..
ALE práve preto,že ten katalyzator je šialene zohriatý , NAD NÍM vzniká docela slušné, masívné a rýchle prudenie vzduchu ,
práve v mieste kde je inštalovaný ten výmenník :)

Čo sa týka samotnej výmeny tesnení, je to dosť pracná záležitosť , nakoľko treba odobrať zberné výfukové potrubie , aby sa dalo k tomu výmenníku dostať ..
Robota min.na 2-3 hodky...celkom
Ale je to problém aj u Oplov, akurát , že Chevy maju okolo motora viac miesta na manipulaciu.. -i -i