Problém se studeným startem - nastartuje a chcípne
Napsal: pát pro 01, 2017 10:45
Ahoj,
poprosil bych váš o radu s Kalosem rv. 2004 1.2. Normálně když je studený tak nastartuje hodí cca 2000 otáček, otáčky začnou klesat až k nule a chcípne. Nejdířv to po studeném startu jen nechtělo jakoby táhnout divně pocukávalo a tak. Zkusil jsem vyčistit škrtící klapku a od té doby to už bez přidání trochu plynu neudržím nastartované. Nepodařilo se mi zjistit jestli se nějako má vyresetovat nastavení škrtící klapky. Přes diagnostiku to snad u kalose ani nejde... Bylo čištěno akorát těleso klapky, nevím jestli se u toho čístí i nějáké servo, zase tolik se v tom nevyznám. Na EGR jsem zatím nešahal, ale někde jsem četl že ten to asi nebude že u toho by nepomohlo přidání plynu... Jo ještě mírně kolísají někdy volnoběžné otačky, dojedu na neutral na křižovatku zůstanou kolem 1400 a pak klesnou občas se sami přidají... Díky za jakoukoliv radu, případně i na dobrý servis v okolí Hradce Králové... Měl jsem to v serisu kvůli rozvodům a tomuto problému, doporučili výměnu škrtící klapky, ale nepřišli mi zrovna jistý... Jsem myslel že se u těch mechanyckejch nemá ani pomalu co rozbít, ale říkám zase tolik tomu nerozumím ....
Edit: Jinak na autu jsou nové svíčky, zapalovací kabeli, rozvody, drážkové řemeny, palivový filtr...
poprosil bych váš o radu s Kalosem rv. 2004 1.2. Normálně když je studený tak nastartuje hodí cca 2000 otáček, otáčky začnou klesat až k nule a chcípne. Nejdířv to po studeném startu jen nechtělo jakoby táhnout divně pocukávalo a tak. Zkusil jsem vyčistit škrtící klapku a od té doby to už bez přidání trochu plynu neudržím nastartované. Nepodařilo se mi zjistit jestli se nějako má vyresetovat nastavení škrtící klapky. Přes diagnostiku to snad u kalose ani nejde... Bylo čištěno akorát těleso klapky, nevím jestli se u toho čístí i nějáké servo, zase tolik se v tom nevyznám. Na EGR jsem zatím nešahal, ale někde jsem četl že ten to asi nebude že u toho by nepomohlo přidání plynu... Jo ještě mírně kolísají někdy volnoběžné otačky, dojedu na neutral na křižovatku zůstanou kolem 1400 a pak klesnou občas se sami přidají... Díky za jakoukoliv radu, případně i na dobrý servis v okolí Hradce Králové... Měl jsem to v serisu kvůli rozvodům a tomuto problému, doporučili výměnu škrtící klapky, ale nepřišli mi zrovna jistý... Jsem myslel že se u těch mechanyckejch nemá ani pomalu co rozbít, ale říkám zase tolik tomu nerozumím ....
Edit: Jinak na autu jsou nové svíčky, zapalovací kabeli, rozvody, drážkové řemeny, palivový filtr...