vysoke otacky motora neklesnu pod 2500rpm
Napsal: pon črc 10, 2017 14:15
mozno mi niekto poradi lebo nenasiel som nikde napovedu co sa mohlo stat mam nubira/lachety 1.8automat benzin89kw r.v.2008 z dna na den my auto vyskocilo do otacok a pod 2500 neklesne ani za tepla ani za studena, vpodstate stale ide nad 2500rpm a viac, diagnostiku som robil cez chevrolet explorer a nenaso ziadnu chyba iba p0703 nieco k brzdam, kontrolka motora svietila uz pred touto poruchou no po odpojeni baterie a vyresetovani rj, kontrolka motora nesvieti ani neblika a ziadna chyba v rj nieje. auto pri danych otackach sa rozbieha a bezproblemov sa dostane na cca 70km/h "automat", pri stati soms spozoroval jendnu vec ak pridam na plynovy pedal razny otacky vyskocia k 3000rpm a padnu na niekolko sekund k 1200rpm ako keby sa chcelo vsetko vratit do normalu (vid graf z diagnostiky). aj jemne slpanutie na plynovy pedal znamena otacky nad 4500rpm
skusal som:
-kable, koncovky som hybal a bez padania otacok,
-vycistil som klapku ta je stale zavreta a doviera ju stale aj podla diagnostiky a aj podla realneho stavu.
-cistil som krokovy motorcek a aj klapku,
-voltaz sytemu pri nastartovani 13,5V
-odpajal som aj krokovy a aj snimac polohy klapky pri nastartovanom aute, bez zmeny
-chcel som udusit motor "upchatim" privodu vzduchu cez skrtiacu klapku, neuspesne motor bezal dalej..
-podtlakovu hadicu k posilnovacu brzd som skusal a falosny vzduch nesaje cez nu
este som neskusal:
-egr som necistil
-mam natlakovane vodne hadice, davam tomu zavinu ze mozno je tesnenie pod hlavou chytene(voda nemizne, ani olej v vode nieje a ani voda v oleji) tie hadice cca 2r su vtakom stave
skusal som:
-kable, koncovky som hybal a bez padania otacok,
-vycistil som klapku ta je stale zavreta a doviera ju stale aj podla diagnostiky a aj podla realneho stavu.
-cistil som krokovy motorcek a aj klapku,
-voltaz sytemu pri nastartovani 13,5V
-odpajal som aj krokovy a aj snimac polohy klapky pri nastartovanom aute, bez zmeny
-chcel som udusit motor "upchatim" privodu vzduchu cez skrtiacu klapku, neuspesne motor bezal dalej..
-podtlakovu hadicu k posilnovacu brzd som skusal a falosny vzduch nesaje cez nu
este som neskusal:
-egr som necistil
-mam natlakovane vodne hadice, davam tomu zavinu ze mozno je tesnenie pod hlavou chytene(voda nemizne, ani olej v vode nieje a ani voda v oleji) tie hadice cca 2r su vtakom stave