1.8 i je vymakaný motor,
http://www.motor-talk.de/forum/aktion/A ... tId=722921
má vychytavky ,ktoré iné motory iných značiek NEMAJU ...
napr. odľahčené piesty, kované ojnice, odĺahčené vačkové hriadele.. čo pomáha motoru točiť sa ľahšie
a pracovať efektivnejšie..,
ďalej blok motora zo sivej liatiny a hlava motora z hlinika spolu z hlinikovou olejovou vańou umožňujú dobrý prestup tepla a tiež pomahajú v zdokonalenom chladení motora, ktorý zo špecialnym chladičom oleja a ostrekovaním dna piesta prudom oleja, elektronickym termostatom,
zabezpečujú vynikajuce chladenie pri veĺkých výkonoch a extremnych klimatických podmienkach
Ďalej nasavacie potrubie spolu z členom premenlivej dlžky a vyfukovými zvodmi 4-1 zabezpečujú
dobrý výkon motora vo všetkých prevádzkových režimoch.
System VVTi je velkou vyhodou tohto motora a súčasne aj jeho najväčším prekliatím,
cez system VVTi ECU motora kontroluje jeho chod vo vykonových parametroch a súčasne v predpísaných emisných limitoch
stačí malý nesúlad vo fungovaní jeho komponentov a motor ma velky problém....
Odborný servis je nutnosťou a niekedy aj pri tom vzniknú problémy...
Takže 1.8 Orlando na LPG ANO , ale len s ODBORNÝM servisom ,kde vedia čo robia .
Jednoducho povedané ,
pokiaľ najdeš Orlando s benzinovým motorom PO VYMENE ROZVODOV a pracuje dobre a bezchybne , bez závad , vtedy možeš spokojne sa voziť a spokojne spávať,
auto PRED vymenou rozvodov s najazdom nad 120 000 asi nebrať. možu ťa čakať velké prekvapenia.