Stránka 1 z 2

špatné starty Orlando

Napsal: sob bře 18, 2017 14:45
od schimanskixl
Zdravím, prosím o radu, mám Orlando 1.8 B+LPG, špatně startuje studené, (jestli dojedu na plyn nebo benzin, pořád stejné), špatné starty tak 8 z 10. Vyměněno čidlo teploty motoru - pův. ukazovalo pořád 102 stupňů, diagnostika - 2x pokaždé od jiného, nic, do nádrže nalitý prostředek na zkondezovanou vodu, nic, po té i přípravek na vyčištění vstřiků, nic, váha vzduchu OK, palivové čerpadlo tlak na liště 4,5 atm, vyčištěná klapka. Začalo to v prosinci, startuje to jako když se dříve startovalo auto s nenataženým sytičem,(nebo ulitým motorem), prostě točím točím, až to chytne(cca 10-15 vteřin, chudák startér), pak, kdy to chytne, a ihned to zhasnu, tak už to startuje na drc (i v mrazech). Že by čidlo polohy kliky nebo vačky? Přestože diagnostika nic neobjevila? Má někdo nějaký tip?????? Díky za každou radu.

Re: špatné starty Orlando

Napsal: sob bře 18, 2017 15:44
od Laco71
Ako to štartovalo v časoch ked tam ešte nebolo LPG ???

Ak s problémami , tak treba zmeniť benz.pumpu. :idea:

Benz.motor MUSÍ CHYTIŤ , takpovediac "na brnk" už po 1/4 otáčky -i
ak nie,

väčšinou je chyba v palive, alebo v dodavke paliva.

Re: špatné starty Orlando

Napsal: sob bře 18, 2017 17:06
od vasek
Když autodiagnostika nic nenašla, tak to může být podpálený ventil nebo poškozený vstřik, což se při používání neoriginálního paliva u moderních motorů bohužel stává...

Re: špatné starty Orlando

Napsal: ned bře 19, 2017 12:32
od Laco71
Nic tomu nie je,

len možu byť zalepené vstreky od BIO-zložky v benzine,

aplikovať Fuel Injector Cleaner a zmeniť benzinku...

Vždy sa začínajú riešiť tie najjednoduchšie veci, nie pre srandu hned otvarať motor...

Re: špatné starty Orlando

Napsal: ned bře 19, 2017 14:02
od vagascan
Ti ste robilo aj mne... pomohlo tankovat plnu nadrz + VIF na kazde tankovanie. Starty na 1*.

Ako jazdi auto za studena ?

Re: špatné starty Orlando

Napsal: ned bře 19, 2017 18:57
od schimanskixl
LPG tam mám 3 roky - instalace LPG hned. Po celou dobu v poho, až teď. Ten sajrajt na vstřiky už jsem použil, a nic(možná to bude chvilku trvat, nalito do cca 10l benzinu, takže koncentrace OK). Za studena auto jezdí v poho, za tepla taky, benzin tankuju 90% u MOL (dříve AGIP, než to vzal maďar), zajímavé je, že když byly mrazy, -15 až 20, tak když to konečně chytlo, a já to zkusil hned po cca 3-4 vteřinách vypnout, tak už to startovalo na brnk furt, a pochybuju, že se to za tu dubu takhle zmrzlý stačilo ohřát :) , zkusím změnit lokál a natankuju jinde, uvidíme. díky, kdyby další názor, sem s ním. J.

Re: špatné starty Orlando

Napsal: ned bře 19, 2017 20:01
od vagascan
Benzin tankuj stale plnu nardz pri vyjazdenie 3/4 benzinu.

Re: špatné starty Orlando

Napsal: pon bře 20, 2017 03:17
od Laco71
vagascan píše:Benzin tankuj stale plnu nardz pri vyjazdenie 3/4 benzinu.
Trochu rozmyšľaj ... :idea:

Plna nadrž benzinu je 62 litrov cca co je zhruba 58 kg... /liter benzinu nema 1 kg/
Dalej ked natankuje LPG doplna, to ma dalších cca 55 kg ....

Teda bude so sebou ZBYTOČNE voziť tu vahu benzinu , samozrejme nejaký benzín MUSI MAŤ
ale žeby stale tahal so sebou plnu nadrž benzinu ???? -P

Re: špatné starty Orlando

Napsal: pon bře 20, 2017 13:07
od vagascan
Mam na totiez svoje argumenty, ty mas svoje.. pre vsetky rozhodnutia sa najdu + aj - . Dakujem za nazor.

Re: špatné starty Orlando

Napsal: ned dub 30, 2017 22:49
od JardaB
Pokud s sebou "vozí benzín" s biosložkou, nemá spotřebu benzínu a jezdí na PB, měl by se i bez jakýchkoli problémů zamýšlet nad tím co tankuje. Složka ETBE je přípustná, bioethanol NE !! Biethanol v nádrži, který se do měsíce neprojezdí , to je zaděláno na problém.

Nevím jaká je běžná spotřeba benzínu u PB instalace, ale jako možnost vidím mít v nádrži 10-20 litrů (potřebné minimum) a otáčet to častým tankováním čerstvého paliva.

Podle ověření stavu u prodejců v srpnu 2015 jsou bez ethanolu pouze dva produkty:
Benzina Verva 100 ... bez ethanolu (náhradou je ETBE) !!!! - vhodný ke skladování
V Power Nitro+ Racing - ETBE a jenom stopy bioetanolu (pod 0,5%)

Každá obsluha má k dispozici složení paliva - dá se to ověřit.
====
To co popisuji nemusí být odstranění problému. Rozhodně bych zkusil aditivum typu VIF. Možná i trvale - není to taková pálka.

Re: špatné starty Orlando

Napsal: stř pro 13, 2017 20:47
od schimanskixl
zdravím, skoro po roce hledání už vím proč, není tlak v vstřikovací liště, Orlando to má navíc udělaný tak, že pumpa začne dávat až při spuštění startéru. Takže, benzin z nějakého důvodu asi steče do nádrže, a já když začnu točit musí se to asi někudy odvzdušnit, a to chvilku trvá pokud je to přes vstřiky - protože když to nechytne hned a já chvilku točím a pak, při náznaku že to chytne to vypnu, vyndám svíčky tak jsou suchý, což by nemělo být, při startu u každýho auta dávaj všechny vstřiky než chytne a upraví se pořadí. Takže moje dedukce - bude špatný nějaký regulátor tlaku, nebo něco podobného, prý je tady ale součástí palivové pumpy. Ví někdo, jestli se to dá rozdělat a vyměnit jen ten regulátor? Důvod - regulátor stojí kolem 600 korun, celá pumpa je za cca 26 000 korun - to není překlep, ale fakt, zloději. Nebo jiný nápad, co s tím? Dík. J.

Re: špatné starty Orlando

Napsal: stř pro 13, 2017 20:47
od schimanskixl
zdravím, skoro po roce hledání už vím proč, není tlak v vstřikovací liště, Orlando to má navíc udělaný tak, že pumpa začne dávat až při spuštění startéru. Takže, benzin z nějakého důvodu asi steče do nádrže, a já když začnu točit musí se to asi někudy odvzdušnit, a to chvilku trvá pokud je to přes vstřiky - protože když to nechytne hned a já chvilku točím a pak, při náznaku že to chytne to vypnu, vyndám svíčky tak jsou suchý, což by nemělo být, při startu u každýho auta dávaj všechny vstřiky než chytne a upraví se pořadí. Takže moje dedukce - bude špatný nějaký regulátor tlaku, nebo něco podobného, prý je tady ale součástí palivové pumpy. Ví někdo, jestli se to dá rozdělat a vyměnit jen ten regulátor? Důvod - regulátor stojí kolem 600 korun, celá pumpa je za cca 26 000 korun - to není překlep, ale fakt, zloději. Nebo jiný nápad, co s tím? Dík. J.

Re: špatné starty Orlando

Napsal: čtv pro 14, 2017 17:39
od Laco71
Treba to čerpadlo vybrať, pozrieť, ak sa dá rozobrať, vyčistiť ...poskladať....

Okrem toho skontrolovať všetky hadičky v ktorých tečie benzin, vrátane prepadu späť do nádrže...

Niekde musí byť niečo chybné, skor zavzdušnené by som povedal...

Re: špatné starty Orlando

Napsal: pát led 19, 2018 11:15
od schimanskixl
zdravím, špatné starty přetrvávají, prostě není při startu benzin v liště, potřeboval bych, kdyby někdo věděl (anebo to někdo vyzkoušel), má benzinová pumpa - v nádrži, zapnout po otočení klíčkem? Mě v Chevroletu tvrdili, že to co to dělá mě, že sepne až při startování, že je správně. Mě se to ale moc nezdá, přece napřed natlakuju a pak startuju. Zkuste to někdo, jestli vám zavrčí pumpa v první poloze klíčku. Díky za každý poznatek. J.

Re: špatné starty Orlando

Napsal: pát led 19, 2018 13:58
od Slam
Většina Leganz to také tak má, že pumpují až při startování (a proto si někteří dodělávali udělátko na manuální napumpování). Jinak moje Leganza zřetelně pumpuje už v poloze 1, ale to Ti asi nepomůže. Jen, že je to tak možné, když to tak dělali i dříve.