Stránka 1 z 1
Auto jak prepne na LPG hned vypne
Napsal: čtv úno 09, 2017 17:58
od Marone
Zdravim Vas.
Mam taky problem. Mam LPG system lovato v Daewoo Leganza. 2.0, 98kw.rv 1998. Auto na benzin ide bez problemov, ale akonahle zapne plyn hned vypne motor. Mam starsi system a pri prekroceny 2000otacok mi prepne na plyn, ale kedze je niekde chyba hned zdochne. A este taka vec na benzin je vsetko Ok. Ale este ked fungoval plyn tak mi cca po 5tich minutach jazdy vyskocila porucha motora. Na benzine to nerobi. Co by to mohlo byt?
Re: Auto jak prepne na LPG hned vypne
Napsal: čtv úno 09, 2017 18:55
od kesko
Mozno máš zlú bohatost zmesi LPG. Niektore typy Lovato mali na riadiacej jednotke kontrolky. Žltu, zelenu a červenú. Pri spravnom nastavení zmesi majú kontrolky na volnobehu preblikávať. Bohatost sa nastavuje plastovou skrutkou na boku splynovača. Možno už bude treba vymeniť membrány v splynovači.
Re: Auto jak prepne na LPG hned vypne
Napsal: čtv úno 09, 2017 19:19
od Richard
Já měl na Nubiře stejný motor a měl jsem systém BRC s centrálním foukáním plynu do sání - regulace krokovým motorkem. Také se mi zapínal plyn při překročení 2000 ot. navíc jsem to měl upravené tak, že jsem na plyn přepínal ihned po nastartování (bez ohledu na teplotu), na plyn jsem přidáním přepínal ihned po opuštění garáže (i v zimě) a nikdy nebyl problém...
Grilované kuře - Check mi svítil při provozu na plyn celejch cca 6 let co tam byl namontován
používal jsem ho jako kontrolku, že jedu na plyn
Všechny emise v té době co jsem Nubi používal naprosto bez problémů
To ,že po přepnutí na LPG chcípne bych viděl na ucpanej filtr, nebo poškozený nějaký elektroventil atd. Předpokládám, že plyn v nádrži máš
taková porucha se fakt blbě hledá
Re: Auto jak prepne na LPG hned vypne
Napsal: pon úno 13, 2017 09:28
od xidex
Pokud ti auto chcipne hned jak prepnes na plyn (delas to v otackach predpokladam), pak ti tam nejspis nejde plyn. Takze asi problem s prepinanim. Cvaknuti relatka a otevreni elmag ventilu vepredu pri prepinani ma stejny zvuk, jako driv? Zkusit odpojit hadici od mixu a zjistit, jestli aspon zasmrdi plynem po prepnuti.
Jeste me napada zatuhly krokovy motorek na hadici v uplne zavrene poloze, nevim, jak moc je to pravdepodobny, zkusit vyndat a dat tam misto nej na vyzkouseni kus trubky, popr. trvale nahradit sroubem.
Check engine je u plynu na mix do sani normalni, vicemene to znaci nefunkcni nebo spatne funkcni regulaci bohatosti. Tzn. budto tam mas misto krokoveho motorku uz davno ten sroub, o kterem pisu a nebo ten krokovy motorek proste funguje blbe. Leganzu jsem mel pres 7 let na sroub a najezdila za tu dobu asi 160tis km se sviticim checkem, pokud se auto chova dobre, check bych neresil.