Stránka 1 z 1

Vybíjení baterky

Napsal: ned úno 20, 2005 09:55
od Chad
Mám problém s vybíjením baterie. Nejprve jsem si myslel, ze to je po montazi autoradia, ale nakonec jsem s kamosem vytahoval pojistky jednu po druhe a zjistil jsem, že to po odpojení pojistky (30-HORN, BLOWER MOTOR(HIGH) - klakson, motor větráku topení) zmizne.
Nestalo se uz nekomu neco podobneho? Navíc by mne zajimalo, jaky je rozdíl mezi:
30-BLOWER MOTOR(LOW) - motor větráku topení
30-HORN, BLOWER MOTOR(HIGH) - klakson, motor větráku topení
??????
To je větrák jištěný dvouma pojistkama ??? :?:

Napsal: ned úno 20, 2005 11:30
od Ivan
Čoveče, ještě si pamatuju, že takhle nám zlobilo auto těsně po koupi v roce 1996. Tehdy byl taky problém v pojistkách, ale nic víc Ti k tomu už bohužel nepovím...

Napsal: ned úno 20, 2005 19:33
od Chad
Jsem s nesinou byl v opravne pred 1/4 rokem a dokonce se mi na auto mimojiné dival elektrikar a nenasel to ... dal jsem za jeho praci skoro litr penez a nakonec si to ohranicim sam :?

Napsal: ned úno 20, 2005 20:53
od palladin
Ja som mal problem s vybijanim baterie. Na vine bol spinac osvetlenia kufra. Aj ked som meral bol ok, po 2 dnoch stania sa baterka (1/2 rocna) vybila. Vymenil som na radu servisaka z daewa spinac (dal som tam zo S-120) a odvtedy je vsetko OK. Je tam mala medzera medzi kontaktmi a niekedy sa stane,ze ostane zopnuty...

Napsal: ned úno 20, 2005 22:39
od Chad
To jsme taky zkouseli ... oddelat zarovku v kufru, ale měřák se ani nepohl, takže tím by to být nemělo. Kamoš to šel zkoušet do kufru hned jako první, prý to bejvá nejčastější závada při vybíjení baterie.

Napsal: pon úno 21, 2005 08:01
od Tomáš
Prosím tě , přímo k věci , větrák má několik rychlostí , low- pomalá , high- velká a každá je jištěná extra , proto ty pojistky .

Napsal: úte úno 22, 2005 21:37
od palikx
ahoj podívám se do elektro schéma a pokusím se zítra napsat (jestli mi bude konečne fungovat net) ale zdá se mi to divné ,protože mám pocit žetyto pojistky jsou přes klíček.Ale uvidíme

Re: Vybíjení baterky

Napsal: pon črc 11, 2011 21:15
od Do-bby
no mam s tim take problem. mel jsem pripojene radio (mam prepinani napajeni na radiu - po otoceni klicku a bez - pomoci prehazovani konektoru v radiu)

kdyz to zapojim, aby radio slo po zapnuti klicku, tak to nefunguje ale jen svitim. tak jsem to zapojil obracene aby nebyl zapotrebi klicek.

radio mam vypnute ale po mesici je baterka kaput. ale az ted posledni pul roku. pul roku predtim to fungovalo normalne.

tak ted to resim tak, ze mam radio vyndane a kdyz jedu nekam dal, nebo auto ten den dyl pouzivam tak ho zas zapojim a zasunu zpet.