Stránka 1 z 3
Váš názor na hlučnost Nubiry???
Napsal: sob úno 19, 2005 11:04
od Piranha
Nedávno sem tu psal "Hlučný motor, dunění !". Včera mi vyměnili obě zadní
ložiska a skutečně je to znát. Auto je mnohem stabilnější v zatáčkách, neplave a hlavně zmizelo to hnusný dunění.
V klidu jsem tak konečně mohl objektivně posoudit hlučnost motoru a zjistil jsem jednu zvláštní věc:
Při jízdě s pouze mírně sešlápnutým plynem a klidně ve vysoké rychlosti motor skoro neslyšim, fakt lahoda. Např. jedu 100 km/hod, 2500 - 3000
ot., zařazená "pětka", plyn mírně sešlápnutý - pohoda. Když v tu chvíli ale
prudce nebo mírně přidám - prostě mnohonásobně zvýšim tok paliva do
motoru - je to strašně slyšet, je to divnej zvuk. Ta změna je fakt razantní, např. jako když jedete ve vlaku, je v kupéčko určitá hlučnost a když stáhnete okýnko je to fakt znát, tak asi tak.
Nemůžou to být rozvody? ventily? A hlavně mě zajímá, jaká je hlučnost ve vaší Nubiře při popsaných situacích, fakt díky.
Napsal: sob úno 19, 2005 12:44
od Návštěvník
Mrkni na sání (hadice, bedna s filtrem atd.a ev. na výfuk (spoje a okolí vlnovce)
Napsal: pon úno 21, 2005 07:53
od Tomáš
Nepoužíváš doufám BA91..... . Vypadá to jako na chudou směs, nebo předstih , může být v pytli ějaký podtlak ..... V tomhle ti moc neporadím a hlavně jsem to neslyšel , tak to se těžko posuzuje. Mě to při přidání taky mění zvuk , to asi každýmu , ale nedrnčí ani nerezonuje......
Napsal: pon úno 21, 2005 09:11
od Karel
Mě se auto při stejný situaci chová normálně, tedy žádný dramatický nárůst hlučnosti, jen plynule stoupá s otáčkama.
Napsal: pon úno 21, 2005 12:28
od Piranha
Anonymous píše:Mrkni na sání (hadice, bedna s filtrem atd.a ev. na výfuk (spoje a okolí vlnovce)
Jak jste to mysleli s tim sáním??? koukal sem na filtr a je ještě ok...
Jinak moje Nubi chlastá V-Power 95
Napsal: pon úno 21, 2005 12:33
od Piranha
Tomáš píše:Nepoužíváš doufám BA91..... . Vypadá to jako na chudou směs, nebo předstih , může být v pytli ějaký podtlak ..... V tomhle ti moc neporadím a hlavně jsem to neslyšel , tak to se těžko posuzuje. Mě to při přidání taky mění zvuk , to asi každýmu , ale nedrnčí ani nerezonuje......
To není drnčení... připadá mi, že je to vyvolaný vzduchem-tlakem
Napsal: pon úno 21, 2005 12:51
od Richard
Piranha píše:Anonymous píše:Mrkni na sání (hadice, bedna s filtrem atd.a ev. na výfuk (spoje a okolí vlnovce)
Jak jste to mysleli s tim sáním??? koukal sem na filtr a je ještě ok...
Jinak moje Nubi chlastá V-Power 95
Ten anonym jsem byl já, nějak mi to odhlásilo. Myslel jsem to takhle:
Aby nebyla prasklá ta pružná hadice od krabice vzd. filtru k motoru, aby všechno správně těsnilo a nebylo něco vypadlýho. U feldy mě nejdřív napraskla ta hadice od filtru a motor taky dělal bordel, že jsem hledal na výfuku, kde je prasklina. Až ta hadice rupla úplně tak jsem na to přišel. No a s tím výfukem úplně stejný vše zkontrolovat okouknout za běhu.
Napsal: pon úno 21, 2005 13:34
od Piranha
Taky si myslim, že to bude nějaká hadice/čka. Zkusim to vomrknout
kolem toho vzduchovýho filtru. ....a mrknu na hadice kolem.
Jinak vítám všechny tipy a rady ohledně hadiček - která by to tak mohla
být, neb je tam přístup jak do pr...e
Richard píše:Piranha píše:Anonymous píše:Mrkni na sání (hadice, bedna s filtrem atd.a ev. na výfuk (spoje a okolí vlnovce)
Jak jste to mysleli s tim sáním??? koukal sem na filtr a je ještě ok...
Jinak moje Nubi chlastá V-Power 95
Ten anonym jsem byl já, nějak mi to odhlásilo. Myslel jsem to takhle:
Aby nebyla prasklá ta pružná hadice od krabice vzd. filtru k motoru, aby všechno správně těsnilo a nebylo něco vypadlýho. U feldy mě nejdřív napraskla ta hadice od filtru a motor taky dělal bordel, že jsem hledal na výfuku, kde je prasklina. Až ta hadice rupla úplně tak jsem na to přišel. No a s tím výfukem úplně stejný vše zkontrolovat okouknout za běhu.
Jeden tip
Napsal: úte bře 29, 2005 10:37
od Mertik
Zkusil jsi se podívat, jestli není problém s uložením motoru (se silenblokama). Měl jsem problém, že při akceleraci mi to dunělo a hlučelo jako bych měl děravý výfuk. Až po čase jsem zjistil, že byl utřžený silenblok motoru. Motor se při tahu "vzpíral" a vylamoval se z uchycení od sběrného potrubí výfuku.
Re: Jeden tip
Napsal: čtv bře 31, 2005 22:14
od Piranha
Mertik píše: Zkusil jsi se podívat, jestli není problém s uložením motoru (se silenblokama). Měl jsem problém, že při akceleraci mi to dunělo a hlučelo jako bych měl děravý výfuk. Až po čase jsem zjistil, že byl utřžený silenblok motoru. Motor se při tahu "vzpíral" a vylamoval se z uchycení od sběrného potrubí výfuku.
No to by mohlo být ono!
Hned zítra se na to mrknu, protože rezonuje hlavně (a skoro jen) při akceleraci. Ještě tak vědět, kde všude je motor uložen a kde mám hledat... no uvidim, každopádně to prolezu. díky za tip!
Napsal: stř kvě 11, 2005 22:22
od glady
Tomáš píše:Nepoužíváš doufám BA91..... . Vypadá to jako na chudou směs, nebo předstih , může být v pytli ějaký podtlak ..... V tomhle ti moc neporadím a hlavně jsem to neslyšel , tak to se těžko posuzuje. Mě to při přidání taky mění zvuk , to asi každýmu , ale nedrnčí ani nerezonuje......
Hej človíčku jak se stávám lepším a lepším členem ?
Napsal: pát kvě 13, 2005 09:26
od Tomáš
Hej človíčku a co to má společnýho s tím co tam ode mě cituješ ???
a jak lepčím členem ?? Musíš psát a psát příspěvky .... pokud ti jde o tohle.
Napsal: pát kvě 13, 2005 10:02
od Brainman
No jeste mu rad aby sem psal vic a vic prispevku
. I kdyz se treba nauci cesky
Napsal: pát kvě 13, 2005 10:05
od Tomáš
Brainman píše:No jeste mu rad aby sem psal vic a vic prispevku
. I kdyz se treba nauci cesky
ty sis na něho zasednul ...... asi kvůli tý klávesnici , viď
Napsal: pát kvě 13, 2005 10:13
od Brainman
Pokud by na ni psal lepe, klidne mu venuji novou, zadarmo