Stránka 1 z 1

jak poznám funkční airbag?

Napsal: čtv úno 17, 2005 18:54
od zm
zdravím,
uvažuji o ojeté nubiře, ale mám strach že koupím nějakou bouračku. Dnes jsem se byl na jednu podívat, údajně s airbagem. Ale víko airbagu bylo dost měkké a mělo trochu odlišný odstín. Kontrolka blikala v první poloze klíčku a po nastarování zhasla.
Je 1,6 s LPG dobrá volba?

Napsal: čtv úno 17, 2005 20:29
od Krtek
motor můžu doporučit a i když mam skoro nový auto tak mam volant měkkej, jako by v něm byl polštář. Je to sice divně hnusný, když to ščlověk zmáčkne ale daewoo tam nemá klakson takže se na střed volantu nešahá :lol:
Ta kontrrolka má fungovat přesně jak píšeš. Po otočení klíčku párkrát bliknout a po nastartování zhasnout.

Napsal: čtv úno 17, 2005 21:30
od zm
to víko se při mačkání propadlo spíš jako by pod ním byla tak 1 cm dutina a pak teprve jsem narazil na odpor. Je možný aby auto s údajně 92 000 mělo silně opotřebovaný volant? Jinak ten interiér vypadal zachovale.Na mým starým autě (opel)se kterým jsem jel v sobotu po dálnici do Brna :( byl volant při stejným počtu km skoro jako novej. Jen je teď vzadu tak o půl metru kratší .

Napsal: pát úno 18, 2005 08:31
od Tomáš
Jo na volantu se toho pozná hodně a ještě se podívej na pedály. Pokud máš na mysli Nubiru I , tak těch jsem pár viděl , co nesouhlasily kilometry. Mám najeto 95.000 při koupi( vloni ) a volant je jen lehce ošahaný. Srovnával jsem to s Matizem , kterého mám od funglovky a má asi 75.000 a taky je jen lehce vyleštěný , ale veškerá ta struktura, ty hrbolky povrchu jsou patrné. Viděl jsem i Nubiru , která měla volant v horní části uplně dohladka a řadicí páku , že skoro nebyly čitelný kvalty a najeto měla asi okolo 80.000, tak to jsem se otočil a ani jsem jí nechtěl dál zkoumat.
Ten volant mám čtyřramený a trochu měký je , ale přiměřeně , to samé je u spolujezdce , taky to jde promáčknout.
Jinak si vem s sebou někoho kdo to trošku zná , ať se podívá na přední nosníky v motoru , vzadu na podlahu v kufru - u rezervy, dále jdi podle těsnění dveří , jestli je všude origo barva , v motoru se naopak mrkni , jestli není něco zastříkané , co třeba při lakování po havárii špatně zakryli, třeba nějaké hadice atd.
Koupit správně ojetý auto není sranda!
Přeji ti šťastnou volbu .

Napsal: pát úno 18, 2005 11:07
od Richard
Koupil jsem Nubiru dotaženou a lehce bouranou na předek, tak jsem věděl co a jak bylo bouchlý. Teď mám najeto cca 60000 (rv. 1998) foto je v mé galerii. Volant je absolutně nevoleštěnej, pedály neošlapaný, kotouče u brzd nesjetý bez rýh a výrazných okrajů a interier jako nový. To jsou věci na který by ses měl mrknout. Vem si ssebou někoho, kdo tomu rozumí a ví kam se podívat!!!!
Volant je trochu měkčí, ale jako ty jsem na něj nešahal, tak nemůžu potvrdit 1cm mezeru. Při startu se kontrolky rozsvítí a měly by postupně pozhasínat, ale bacha každá někdy jindy. Dělá se, že když je blbej airbag připojí se ke kontrolce např. ABS a pak zhasínají vždy společně ve stejnou dobu.
O 1,6 moc nevím mám dvoulitra a řekl bych, že stojí za hřích :lol: :lol:
Příjemné svezení :lol: :lol: pohodlné, rychlé spotřeba do 9 l /100. A hlavně se moc nekradou. Byl jsem teď v Černém dole a vedle mě ukradli Oktávky a moji Nubiru nechali v klidu -i -i -i , Tak, že zatím spokojenost a doporučuji.
Možná bych to zkusil podobně jako já sehnat lehce havarovanou??? Tam je totiž jasný důvod prodeje a většinou se nepřetáčí tachometr a kilometry se tolik neutajujou.
Náhradní díly nejsou drahé a jsou dostupné (na škodovky jsou asi dražžší)
:D
O LPG jsem už zde na foru psal, měl jsem Feldu na plyn a zatím jsem plyn do Nubiry nedal.

Napsal: pát úno 18, 2005 13:46
od zm
radeji budu hledat dal, ten predek byl bouranej, jen jsem nepoznal jak moc, ale oprava byla udělaná dost pečlivě, nebýt zjevně nových blatníků a nesedící mřížky chladiče do nárazníku , poznal bych prd,proto jsem koukal hlavne na airbag a ve srovnání s autama co znam byl na pohmat jiný. A taky si říkam zrušit oba blatníky a zachovat airbag asi ani nejde.. :?:

Napsal: pát úno 18, 2005 14:07
od Tomáš

Napsal: pát úno 18, 2005 19:46
od eL
ahoj, já koupil nedávno, zatím nelituji, mrkni na vlákno:

Nubira r.v.98 - závady u staršího vozu

s těmi kilometry jsem naštěstí docela klidný, mám servisní knížku .)
zm píše:radeji budu hledat dal, ten predek byl bouranej, jen jsem nepoznal jak moc, ale oprava byla udělaná dost pečlivě, nebýt zjevně nových blatníků a nesedící mřížky chladiče do nárazníku , poznal bych prd,proto jsem koukal hlavne na airbag a ve srovnání s autama co znam byl na pohmat jiný. A taky si říkam zrušit oba blatníky a zachovat airbag asi ani nejde.. :?:

Napsal: pon úno 21, 2005 08:41
od PavelZ
zm píše:radeji budu hledat dal, ten predek byl bouranej, jen jsem nepoznal jak moc, ale oprava byla udělaná dost pečlivě, nebýt zjevně nových blatníků a nesedící mřížky chladiče do nárazníku , poznal bych prd,proto jsem koukal hlavne na airbag a ve srovnání s autama co znam byl na pohmat jiný. A taky si říkam zrušit oba blatníky a zachovat airbag asi ani nejde.. :?:
Myslim, ze zrusit oba blatniky a pritom aby se nic nestalo s airbagem je mozny. Jde jen o to, kolik aut se potka. Pokud si v kolone a nacpes se mezi dve auta pred Tebou, tak aby se to uz moc neposkodilo, je to pravdepodobny. Blatniky se zmackaj, ale cidla airbagu nebudou mit dostatecnej impuls k aktivaci.

Druha vec je, ze nemusel menit oba blatniky najednou. Navic sam vim, ze na Nubire jde blatnik promacknout jen tlakem ruky (no ale to je u novejch aut bezny).