Nepravidelný chod motoru
Moderátor: Blue Lanos
Nepravidelný chod motoru
Dobrý den, mám problém se svým Lanosem r.v. 99, najeto 222tkm, 1.5 8V. Startuje skvěle jen po startu je motor přidušený i k přidání plynu reaguje tak, že motor chce zhasínat, musím si tedy pohrát se spojkou,plynem a motor rozhýbat do otáček pomaličku a opatrně, pak už běží jako nový (připadá mi, že to ovlivnuje teplota motoru nebo jiné teplotní čidlo, protože se problém objevuje jen někdy.) Co se ale děje momentálně pořád je, že po startu jde cítit nespálený benzín a chvíli se valí z výfuku bílý dým a to i když je 28 stupňů. Po pár metrech na parkovišti dým ustane, ale také se mi stává, že pokud auto nastartuju a nevyjedu, tak na volnoběh začnou pomaličku vynechávat válce až do zdechnutí. Včera jsem také vystoupil po asi 6Km jízdě a z výfuku sice bez dýmu, ale pořád střílelo, dost pravidelně a často, aniž bych se dotýkal plynu, prostě na volnoběh, jinak jezdí dobře, bez problémů, nežere chlad.kapalinu ani olej, a ani neregistruju nějak moc vysokou spotřebu(jezdím okolo 8 - 9l po městě, někdy možná trochu více, ale na můj styl jízdy se není ani čemu divit). Je jasné, že jde o bohatou směs, ale čím to může být způsobeno? Vůz jinak jezdí opravdu jako nový bez problémů, teda zatím. A poslední věc, která také dělá, ale jen někdy a už celkem dlouho aniž bych ji řešil je kolísaní otáček, kolísání otáček na volnoběh je někdy až nepovšimnutelné, protože nemám otáčkoměr tipuju že jsou otáčky třeba 900 ot a asi po 15 vteřinách zvýší na 1300, po 15 vteřinách zase klesne na 900 a tak se to pořád opakuje nebo po chvíli přestane, nemáte nějaké rady čím by to mohlo být? Jinak měnil jsem komplet paliv. čerpadlo asi před 2 tisíci. A nové svíčky taky Budu vděčný za jakoukoliv radu. Děkuji
- Reklama
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nepravidelný chod motoru
Ahoj,
Lanos uz sice nemam, ale presne tieto symptomy sa vyskytli, ked bola prasknuta jedna z tych tenkych plastovych hadiciek, konkretne to bola hadicka veduca k snimacu podtlaku v nasavacom potrubi. Snimac teda dostaval nespravnu informaciu o velkom mnozstve nasavaneho vzduchu a ECU tym padom pumpovala do valcov ovela vaecsie mnozstvo benzinu, ako mohlo byt realne spalene.
Osobne som vsetky tieto hadicky menil zhruba raz za dva roky.
Vado
Lanos uz sice nemam, ale presne tieto symptomy sa vyskytli, ked bola prasknuta jedna z tych tenkych plastovych hadiciek, konkretne to bola hadicka veduca k snimacu podtlaku v nasavacom potrubi. Snimac teda dostaval nespravnu informaciu o velkom mnozstve nasavaneho vzduchu a ECU tym padom pumpovala do valcov ovela vaecsie mnozstvo benzinu, ako mohlo byt realne spalene.
Osobne som vsetky tieto hadicky menil zhruba raz za dva roky.
Vado
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black