Stránka 1 z 2

nadšení/zklamání, Cruze 1.8 najeto 140k

Napsal: ned črc 03, 2016 10:45
od Domas
Ahoj, mám potřebu se trochu vypsat co mě na autíčku těší a co mě naopak štve :lol:

na autě je najeto 140k, a bez větších zásahů zatim jezdí :mrgreen:

mám benzín takže spotřebu zase tak moc nehrotim, ale že by jezdilo úsporně? je tam znát každý kilo navíc, sám jezdim praha/lbc za 5.9l 120km/h , do brna sem vezl 3 lidi + plnej kufr a spotřeba vylítla na 7.6 při 120-140km/h, do 110 to auto jede krásně, ale dál už tomu motoru chybí pružnost. -P

auto je pro mě dost pohodlné, dřív sem měl Oktávku II. gen. 1.9tdi combi a zdaleka tam nebyli takový sedačky jako v cruzovi, i co se prostorností na nohy týče je na tom cruze(podle mě) líp 184cm 80kg

ALE ten KUFR :lol: je to sice sedan, ale jakej blb v koreji si usmyslel že tam dá rezervu a na to hodí jen nějakej měkej dekl, kterej se při jakýkoliv zátěži i jednoho multipacku kozla 10'' prohíbá a následně se plato doslova prodírá o šroubovici která drží jak rezervu tak i box s heverem, dokoupil sem si sice tu gumovou vanu do kufru, ale je to to samí, pravda je že 3 hodiny hraní s přimočarkou a jedna OSB deska a funguje to,....druhá věc je ten mikro spínač kterej se prostě vy*ere, na autě už mám druhej, ručně to nefunguje ale na klíček zatim jo, snad nedojdou baterky :roll:

k motoru, nevim jak ostatním ale mě to žere svíčky, měnim je skoro tak jako olej v autě :(

co se servisu týče, tak za celou životnost auta: 110 000 - výměna ABS čidla 820,-
115 000-přední/zadní desky,doted tam jsou původní kotouče
120 000- měněny rozvody, 3,500,- dělal sem si to sám
130 000- výmena silentbloků v předních ramenech 1650,-
nyní 140 000- zlobí lambda, 2000,-

jinak nic hroznýho, na motoru se nic nesere, čistá atmosféra -i

nechci nikoho urazit, takhle to auto prostě vidim já....... vzhledově se mi moc líbí, příde mi to zatim eště neokoukaný, než nějaká tuctovka z bolky :lol:



na závěr, jestli bych si koupil nového cruze? NE NE NE NE!!!!!!! 2016 je upřímě hnusná, a ta motorizace? za*ranej DOWNGRADING dnešní doby, 1.4 turbo 160hp?

Re: nadšení/zklamání, Cruze 1.8 najeto 140k

Napsal: pon črc 04, 2016 19:53
od Krtek
To visíme podobně. Mně se líbil Cruze před faceliftem. Pak mu zmrvili masku a dali hnusný mlhovky. Mně zase letos chytal fantas a byl jsem si pár nových aut project. A bohužel, nic co by se mi líbilo. Když jsem viděl uvedení Nubiry, bylo jasný co chci. Jenže dneska je mi tak nějak šumák co bych měl kupovat, kdybych musel.... Blbá doba. A ty malý nafukovací rachlovarky asi brzy pohřběj i přestavby na plyn. Tak doufam že mi Soptík vydrží dalších 10 let. Kdyby byl v prodeji novej Cruze před xiftliftem tak by 1.8 + LPG byla jasná volba. Dneska ale neni z čeho vybírat.

Re: nadšení/zklamání, Cruze 1.8 najeto 140k

Napsal: pon črc 04, 2016 20:29
od Domas
prodám ti toho svého za 150-170 :mrgreen:

Re: nadšení/zklamání, Cruze 1.8 najeto 140k

Napsal: pon črc 04, 2016 23:06
od conpet
do Vašeho topicu píšu minimálně , ale jen ve zkratce : jsem rád že mám Leganzu , je to ještě poctivej motor , to jak jde ve 150ti za plynem se asi dneska už moc nevidí , mám hrůzu z toho co bude potom až mě opustí :roll: . Snad nezkončím u 1.2tsi :cry:

Re: nadšení/zklamání, Cruze 1.8 najeto 140k

Napsal: úte črc 05, 2016 10:30
od Damek
Ja sa na 1.4 nemozem stazovat. Spotreba dlhodoba 7,5 aj pri nalozeni a klimatizacii, Dialnice do 160km/h (Nemecko) zvlada pruzne a v tichosti, zatial ziadne problemy. ;)

Re: nadšení/zklamání, Cruze 1.8 najeto 140k

Napsal: úte črc 05, 2016 11:33
od Krtek
Budíž ti přáno, sejdeme se tu za dalších 250 tis km... A bereš nějak ohledy na turbo ? Myslim dochlazování, jak řešíš krátký trasy když potřebuješ hned ráno v zimě fofrovat městem atd ? Věřim, že tyhle auta 100 tis km vydržej spolehlivě jenže já kupuju každý auto s vidinou, že mi zkejsne na krku nadosmrti a mělo by udělat milion km (a ideálně na LPG). Spotřeba 7,5 je průměrná benzínová spotřeba už asi 20 let (pamatujete jak kdysi Česká Pojišťovna rozdávala 7,5L benzínu lidem k povinnýmu ručení ?).
Já onehdá jezdil služebnim Rapidem 1.2 TSi. Má to konkurovat atmosferický 1.6ce.... A fakt to vyjde asi na stejno, pružnost, spotřeba, maximálka..... Tak nechápu proč to zmenšovat a dělat složitější motory když pokrok jinak 0.

Re: nadšení/zklamání, Cruze 1.8 najeto 140k

Napsal: stř črc 06, 2016 08:47
od Damek
Ohlady na turbo beriem hlavne pri dlhych trasach, ked ho necham dochladit. Mas pravdu, ze spotreba sa takmer nemeni uz roky. Nexia mala rovnaku. Rozdiel bol ale v polovicnom vykone. Co je u 1.4 pozitivne, ze spotreba pri velkom zatazeni takmer nestupa, tak ako sa to o malych motoroch vravi.

Kedze sa auta rychlo vyvijaju, predpokladam, ze po uplynuti 5-rocnej zaruky ho vymenim za novsi model. Keby sa chevrolet dalej predaval, tak by som zostal pri nom.

Re: nadšení/zklamání, Cruze 1.8 najeto 140k

Napsal: čtv črc 07, 2016 19:06
od Petr S.
conpet píše:do Vašeho topicu píšu minimálně , ale jen ve zkratce : jsem rád že mám Leganzu , je to ještě poctivej motor , to jak jde ve 150ti za plynem se asi dneska už moc nevidí , mám hrůzu z toho co bude potom až mě opustí :roll: . Snad nezkončím u 1.2tsi :cry:
A jak ty 1.2tsi koukej,když nemají šanci mě chytit. A to už má najeto 252000 a šlape jak hodinky.

Re: nadšení/zklamání, Cruze 1.8 najeto 140k

Napsal: pon črc 11, 2016 20:05
od Laco71
Treba si uvedomit jednu vec ,že tie ECOTEC atmosfericke motory miluju otáčky,

4 000 r.p.m by ten motor mal vidiet viac x každý deń :mrgreen:

Najviac tym motorom škodí podtáčanie pod 2000 r.p.m

Čo sa týka tých zap.sviečok je treba tam položiť niečo výkonnejšie ako montovali vo fabrike

Ja používam NGK Iridium ZFR6FIX-11 , a menim ich cca po 60 000 km
tiež čím kvalitnejší vzduchový filter ,tým lepšie pojde ten motor , ja používam MANN ,
sučasne v lete mam K&N

vymenu silentbolokov a lambda sondy po 120 000 km, nepovažujem za nejaku tragediu

Mím ORLANDO s tým motorom 1,8 a viem s tým jazdiť dost dynamicky 120 km/h +
pravda pri obsadení dvoma osobami, spotreba LPG nepresahuje 9 ltr

CRUZE s týmto motorom musí davať ešte lepšie výkony preto,že je cca o 300 kg lahšie

Re: nadšení/zklamání, Cruze 1.8 najeto 140k

Napsal: úte črc 12, 2016 12:06
od Domas
tak abych to auta furt jen nehanil, ted sem v chorvatsku, najeto 1250km, 4 lidi plnej kufr, bez klimy a 120km/h stále, žádná honička a jel sem za 6.1L !!!! dojezd na jednu nádrž mi palubák ukazuje 950km :D takže to sem ani ve snu nečekal a smekám před tím motorem :lol: , jinak vyzkoušim svíčky který doporučuješ -i

Re: nadšení/zklamání, Cruze 1.8 najeto 140k

Napsal: úte črc 12, 2016 21:19
od Petr S.
Vzhledem k tomu,že Cruze je Euro 5,tak to bohužel pod 4000 otáček nejede, Je to přiškrcený kvuli emisím. :( Kdyby to mělo Euro 2 jede to jak z praku.

Re: nadšení/zklamání, Cruze 1.8 najeto 140k

Napsal: úte črc 12, 2016 23:25
od VIP
Petr S. píše:Vzhledem k tomu,že Cruze je Euro 5,tak to bohužel pod 4000 otáček nejede, Je to přiškrcený kvuli emisím. :( Kdyby to mělo Euro 2 jede to jak z praku.
A nejde to nějak odškrtit?
V pátek razím do Chorvatska, taky jsem zvědavej na spotřebu, pak dám vědět. :PP:

Re: nadšení/zklamání, Cruze 1.8 najeto 140k

Napsal: stř črc 13, 2016 19:20
od Petr S.
VIP píše:
Petr S. píše:Vzhledem k tomu,že Cruze je Euro 5,tak to bohužel pod 4000 otáček nejede, Je to přiškrcený kvuli emisím. :( Kdyby to mělo Euro 2 jede to jak z praku.
A nejde to nějak odškrtit?
V pátek razím do Chorvatska, taky jsem zvědavej na spotřebu, pak dám vědět. :PP:
Určitě jde,ale po zásahu už neprojdeš emisemi,takže to asi nemá smysl.

Re: nadšení/zklamání, Cruze 1.8 najeto 140k

Napsal: stř črc 13, 2016 20:09
od Krtek
Každej 16V motor chce točit. naše starý klumpy s Eurem 2-3 taky nejedou pod 4 tisíce, pod 3 je to ekorally a pod 2 je to trápení jakýhokoliv motoru (i nafťáka s buzerační diodou na řazení při 1200 otzaminů.) To je daný konstrukcí motoru, euronorma už je jenom drobný dojebávátko.

Re: nadšení/zklamání, Cruze 1.8 najeto 140k

Napsal: pát črc 15, 2016 19:36
od Petr S.
Krtek píše:Každej 16V motor chce točit. naše starý klumpy s Eurem 2-3 taky nejedou pod 4 tisíce, pod 3 je to ekorally a pod 2 je to trápení jakýhokoliv motoru (i nafťáka s buzerační diodou na řazení při 1200 otzaminů.) To je daný konstrukcí motoru, euronorma už je jenom drobný dojebávátko.
Krtku tak tohle teda neznam. Lega táhne od 2000 za plynem od 3500 ožije ještě víc,ale jinak táhne až do 6800.