Přetěsnění vany a motoru
Napsal: sob bře 12, 2016 21:38
Kalos1,2 HB. Po problémech s tečením oleje jsem se rozhodl k další opravě. Očištění motoru, alternátoru, přetěsnění vany, nátěru vany. a přetěsnění prsou motoru. Nejhorší bylo povolení katalyzátoru. Zespodu byly šrouby hodně orezlý. tak jsem to povoloval na sběrným potrubí. Nastříkal jsem několikrát přípravkem na zarezlý šrouby. Jeden šel 14. ořechem na druhý jsem musel narazit 13 a třetí pod sběrným potrubím se protočil, ale nakonec jsem ho vyšrouboval. Při montáži jsem dal nový matky na 17 klíč, Jsou tam jemný závity, na to pozor. pak už to šlo dobře. Těsnění pod prsa jsem udělal z těsnícího papíru ROTĚZ. Vanu jsem odrezil, natřel základem a vrchem. Namazal silikonem na motory a našrouboval. motor jsem umyl benzínem. Alternátor byl samý olej (po předešlých peripetiích a tečením oleje), tak jsem ho trochu umyl benzínem a dal na sluníčko vyschnout (bylo to v létě a Bylo horko).Druhý den po namontování jsem ho chtěl zapojit , ale průšvich. když jsem chtěl zapojit ten silný drát tak začal jiskřit. Skrat a to by nemělo. Už jsem si myslel že je po altíku. Drát jsem zaizoloval a motor nastartoval a nechol 10 min. běžet. Zkusil znova zapojit, nejiskřilo to. Funguje už půl roku.