Stránka 1 z 2
FOLIE
Napsal: sob úno 05, 2005 09:40
od FERO
Nazdar Páni
Neviete náhodou kde by sa daly nahodit folie za niaku fak dobru cenu .
Napsal: sob úno 05, 2005 10:26
od milosh
Ja je mam s atestem na sve nexii a dal jsem za ne pred 2,5 lety 4800kc.
Ale nejsou uplne cerny, ty jsou na pd, pak nevidis vecer ven, kdyz budes couvat.
Napsal: sob úno 05, 2005 10:55
od FERO
To cuvanie by my az tak nevadelo ( cuvam cez spetatka ). A tiež by som chcel uplne čierne , som to videl na jednom espere a je to
Napsal: sob úno 05, 2005 11:26
od Krtek
Fero: fakt se na černý vykašli. Já je měl na Feldě. o couvání fakt nejde ale o křižovatky ! Neviděl jsem ani zboku jedoucí auta s potkávačkama ! Takže jsem přez zimu jezdil ve zmijovce se staženejma bočníma oknama ! Ale co, hlabvně že jsme hustý
Mně stály tenkrát bez atestu 3000 Kč i s instalůací. Do německa jsem se s nima v pohodě dostal. Nikdo nedržkoval, celníci akorát kynuli at pokračuju.
Napsal: sob úno 05, 2005 11:48
od milosh
Ja mam takovyhle a jsem spokojenej
Napsal: sob úno 05, 2005 13:12
od T-PK
K zatmaveným oknům bych něco řekl. Je rozdíl tónování a tónování pomocí fólií..
Na ukázku mam tady na Octavce tonovani pomoci folii.. (na předním okně je tonovane 25% a na zadním 75%)..
Pak mám tady na druhem obrazku Megana a ten ma (myslím) galvanicke pokovování 50% zrcadlost (u Ostravske firmy,kde toto tonovani bylo provadeno vystavuji certifikat pouze,pokud zrcadlost na oknech u řidiče a spolujezdce nepřekročí 50% (u dalších oken je to jedno,klidně si tam dejte 100%,ale potom to asi nebude vypadat moc dobre..).
Nevyhody folii: Je poměrně špatna viditelnost ven z auta (u těch 75% je v noci temer houby videt,takze to je celkem i dost nebezpečné a u těch 25% je to jenom lehčí přitmaveni dovnitř auta,takže to až tak neplní učel)
Vyhody folíí: Dají se případně strhnout, cena okolo 5000,-
Nevyhody galvanickeho: Nedají se strhnout, cena okolo 6000,-
Výhody galvanickeho: Daleko lepsí viditelnost z auta ven (50% zrcadlost všude je idealni), viditelnost dovnitř dost mala (zalezi na uhlu pohledu)
Takže pokud by to bylo na mě,certifikát na galvanicke dostanu,takže by s okny po evrope nemel byt snad problem..Takže vše hraje pro galvanicke,akorat trošku vice pošetřit,ale tech cca 1000,- nahoru už nebude tak šilené..
Berte galvanicke!
Octavka:
Megane:
Napsal: sob úno 05, 2005 18:11
od RoSta
No, fólie mám, som spokojný, aj keď s tou viditeľnosťou v noci je to fakt a to ich ešte nemám na predných...
To je o pokutu...
... doma by to ešte ušlo, ale chodím aj von...
A galvanické pokovovanie..
Vraj to má jednu nepríjemnú vlastnosť, nemá to rado otlačky od rúk, zle sa to potom čistí...
A to ja nerád čistím aj tie normálne
Ale nahodil som ich len kvôli teplu, nie kvôli tomu, aby nebolo vidieť dnu. O to mi nešlo...
T-PK píše:K zatmaveným oknům bych něco řekl. Je rozdíl tónování a tónování pomocí fólií..
Na ukázku mam tady na Octavce tonovani pomoci folii.. (na předním okně je tonovane 25% a na zadním 75%)..
Pak mám tady na druhem obrazku Megana a ten ma (myslím) galvanicke pokovování 50% zrcadlost (u Ostravske firmy,kde toto tonovani bylo provadeno vystavuji certifikat pouze,pokud zrcadlost na oknech u řidiče a spolujezdce nepřekročí 50% (u dalších oken je to jedno,klidně si tam dejte 100%,ale potom to asi nebude vypadat moc dobre..).
Nevyhody folii: Je poměrně špatna viditelnost ven z auta (u těch 75% je v noci temer houby videt,takze to je celkem i dost nebezpečné a u těch 25% je to jenom lehčí přitmaveni dovnitř auta,takže to až tak neplní učel)
Vyhody folíí: Dají se případně strhnout, cena okolo 5000,-
Nevyhody galvanickeho: Nedají se strhnout, cena okolo 6000,-
Výhody galvanickeho: Daleko lepsí viditelnost z auta ven (50% zrcadlost všude je idealni), viditelnost dovnitř dost mala (zalezi na uhlu pohledu)
Takže pokud by to bylo na mě,certifikát na galvanicke dostanu,takže by s okny po evrope nemel byt snad problem..Takže vše hraje pro galvanicke,akorat trošku vice pošetřit,ale tech cca 1000,- nahoru už nebude tak šilené..
Berte galvanicke!
Napsal: sob úno 05, 2005 18:27
od T-PK
S tím čištěném máš pravdu,ale pokud nejsi vyložené hovadko a nematlaš na okna a pěkně si počkaš až rozmrznou,tak nemas problem..A folii kdyz nahodou prejedes nejakou necistotou nebo tak,tak ji muzes jednoduse poskrabat..
Napsal: úte úno 08, 2005 13:34
od goror
zdar
v Poprade ti urobia esperko za 4600sk aj s certifikatom
Napsal: úte úno 08, 2005 14:49
od Andy
folie su krajsie
Napsal: úte úno 08, 2005 19:33
od T-PK
goror píše:zdar
v Poprade ti urobia esperko za 4600sk aj s certifikatom
A to jsou folie,nebo to pokoveni ve vakuu? (viz Megane)
Napsal: úte úno 08, 2005 19:34
od T-PK
Andy píše:folie su krajsie
To je otázka názoru,ale couvat v noci se 75% foliema je jet jako s šátkem kolem očí...A i vzhledově je opravdu hezčí a lepší to pokovení (teda podle mě,ať se nehádáme..)
Napsal: pát úno 11, 2005 00:09
od RoSta
No, tak díky za to "hoviadko"´
ale tam, kde mám teda tie fólie a mal by som tam teda ten pokovený povrch, obvykle nesedávam a počas jazdy väčšinou pasažierov nekontrolujem
A či máš pokovené, alebo fólie v predu, nič Ti nepomôže ak sa do toho obuje nejaký "dobrák" poliš (napr. Rakušák)...
Lebo v predu potrebuješ mať extra povolenie, alebo "povolenie" a keď ho nemáš nemôžeš ísť tuším cez 25% zníženie a to je na Espere už od výrobcu...
A fólie sa mi páčia viac, ale mne v tomto prípade ide iba o tepeľnú "pohodu" a to legálne v predu neporiešim a klíma to rieši len čiastočne, aj keď je to lepšie, ako klincom do oka
No, a už som videl škrabance aj na pokovených...
Ale vďaka bohu, každý si môže vybrať to, čo sa mu viac páči!
T-PK píše:S tím čištěném máš pravdu,ale pokud nejsi vyložené hovadko a nematlaš na okna a pěkně si počkaš až rozmrznou,tak nemas problem..A folii kdyz nahodou prejedes nejakou necistotou nebo tak,tak ji muzes jednoduse poskrabat..
Napsal: pát úno 11, 2005 11:14
od T-PK
RoSta píše:No, tak díky za to "hoviadko"´
ale tam, kde mám teda tie fólie a mal by som tam teda ten pokovený povrch, obvykle nesedávam a počas jazdy väčšinou pasažierov nekontrolujem
A či máš pokovené, alebo fólie v predu, nič Ti nepomôže ak sa do toho obuje nejaký "dobrák" poliš (napr. Rakušák)...
Lebo v predu potrebuješ mať extra povolenie, alebo "povolenie" a keď ho nemáš nemôžeš ísť tuším cez 25% zníženie a to je na Espere už od výrobcu...
A fólie sa mi páčia viac, ale mne v tomto prípade ide iba o tepeľnú "pohodu" a to legálne v predu neporiešim a klíma to rieši len čiastočne, aj keď je to lepšie, ako klincom do oka
No, a už som videl škrabance aj na pokovených...
Ale vďaka bohu, každý si môže vybrať to, čo sa mu viac páči!
T-PK píše:S tím čištěném máš pravdu,ale pokud nejsi vyložené hovadko a nematlaš na okna a pěkně si počkaš až rozmrznou,tak nemas problem..A folii kdyz nahodou prejedes nejakou necistotou nebo tak,tak ji muzes jednoduse poskrabat..
Mno,co vím,tak u oken řidiče a spolujezdce se vystavuje certifikat,pokud nepřekročí zrcadleni 50%..Že prý v EU nemohou nastat žádné komplikace,ale JINY KRAJ JINY MRAV
Takže to je marné no..
Napsal: pát úno 11, 2005 11:32
od Damek
Na Slovensku predné okná naozaj max 25,či 30, tak nejako. To sa rovná len slabému tónovaniu. V Čechách je to o inom. Neviem ako presne to majú v zákone, ale podľa toho, že tam majú fólie zásadne na všetkých oknách tak zrejme výrazne voľnejšie.