Stránka 1 z 3

HRDZA

Napsal: čtv úno 03, 2005 22:16
od tulo
Mame sice tatosov peknych ale urcite aj ti vasi maju zakutia krorym sa prilis nevenujete a proste a sproste povedane HRDZAVEJU!Mam dojem ze toto nieje zla tema, hmmm?

Napsal: sob úno 05, 2005 09:41
od Sato
Spodok dveri (nastastie to nie je vidiet)to uz trosku zacina chytat. :cry:

Napsal: stř úno 09, 2005 14:24
od goror
no to je pravda dvere su chytene ale robim co sa stym da

Napsal: stř úno 09, 2005 14:46
od Andy
tema sa neujala :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: čtv úno 17, 2005 19:14
od tulo
Spodky dveri mam uz pomaly hnile. Cim sa daju najlepsie"osetrit"?

Napsal: pát úno 18, 2005 11:59
od Sato
Ja som chytene dvere od hrdze ocistil pomocou kotucovej brusky+nedostupne miesta brusnym papierom. Potom som naniesol zakladnu farbu a zastriekal zelenym sprayom. Netrafil som sice odtien, ale je to zo spodu dveri. Takze to nevidno.
Je uz tomu asi 1,5 roka. Zatial sa hrdza este neobjavila. Uvidim po tejto zime. :cry:

HRDZA

Napsal: pon dub 11, 2005 13:19
od Jirka Plzen
Myslím,že toto téma po dost kruté zimě a ježdění na nasolených silnicích by mohlo být dost aktuální a zajímavé :!: :?: Moje ESPERO (mám ho rok po 1.majiteli)šlo prvně do provozu v 11/98 a myslím,že přes najetých 133000km je ve velmi dobrém stavu! ALE,když jsem se nedávno podíval na spodní okraje dveří z vnitřní strany,dost jsem se vyděsil :shock: :!: Přední ještě docela dobré,ale zadní dost hrůza.Přijde mi to,že tam stříkli metalízu na holý plech,teď se to loupe a je to pěkně rezaté!! poraďte,jak to nejlépe řešit,popř. v nejhorším za kolik a kde se dají sehnat a nové zadní dveře?? Čím ošetřit spodek,také nápravy pěkně chytají!!!

Napsal: pon dub 11, 2005 13:58
od Andy
Ja som prave cez weekend dal porobit vsetky 4 dvere. Tiez boli hrdzave. Chlapik to vybrusil a hodil na to nejaku farbu. Sice to nieje prelakovane do farby auta ale je to podobny odtien. A do nutra dvery sa nalial nejaka "blbost"co tam zaschne a bude chranit ten plech aj zvnutra ;)

A na spodok auta sa chystam tiez ale nemam sajnu ako sa to robi...

Napsal: pon dub 11, 2005 14:10
od goror
PRESNE TAK ANDY,CITAJ V RUBRIKE NEXIA NATER SPODKU AUTA

Napsal: sob črc 09, 2005 19:33
od Sato
Tak dnes som sa do boja s hrdzou pustil znova. Mam taky pocit ze este tak rok a na niektorych miestach bude uz diera napriek. :cry:

Obrázek Obrázek

Obrázek

Farba pride neskor lebo ma vyrusil dazd. :lol:

Napsal: sob črc 09, 2005 21:04
od Peter KE
Sato to vyzera tak jak na mojom RACEROVI. Kazdy rok to vybrusim a natriem ale dlho mi to nikdy nevidrzi. Naposledy som to natrel asi pred mesiacom a pol a uz zase vidno hrdzu :? tak ja uz fakt neviem co s tym. Palix ti to moze potvrdit.

Napsal: sob črc 09, 2005 22:39
od JRD McLAREN
Pekne natretaa hrdza...:mrgreen:

pokial clovek nezoberie vrtacku z ocelovym kartacom...
a vsetko co je co i len trochu hrdzave neocistiii...

tak po chivli je to hrdzave zas.. :roll:

prip. pouzit maly rucny kartac + ohrezovac,
..1.. natret si neaku tu malu cast odrezovacom,
..2.. este kym uschne ocistit kartacom,
..3.. zopakovat to viac kraat...(do nemoty...)
..4.. naniest NIKLIK ci ZINOK ...(Tlumex..)
..5.. ak je to "falc", zatmelit - takym tym "sedym soplavym" karosarskym tmelom
..6.. zakladny nater..
..7.. povrchovy nater ..LAK..

..ak je hrdzavy falc, tak je uz urcite hrdzavy aj z vnutra...
to ho potom treba "otvorit" a pouzit ten horeuvedeny postup...

..to to potom este cca 5 rokov "ta hrdza" vydrziii...
..kym chytiii "pridavne vetranie"..

Napsal: sob črc 09, 2005 23:59
od palikx
jo jo koukam že nam zacinaji reznout .tahle oprava je opravdu jen na chvili.driv nebo pozdeji to bude chtit bud vyvarit nebo vymenit. :cry:

Napsal: ned črc 10, 2005 12:19
od Sato
JRD McLAREN píše:Pekne natretaa hrdza...:mrgreen:

pokial clovek nezoberie vrtacku z ocelovym kartacom...
a vsetko co je co i len trochu hrdzave neocistiii...

tak po chivli je to hrdzave zas.. :roll:

prip. pouzit maly rucny kartac + ohrezovac,
..1.. natret si neaku tu malu cast odrezovacom,
..2.. este kym uschne ocistit kartacom,
..3.. zopakovat to viac kraat...(do nemoty...)
..4.. naniest NIKLIK ci ZINOK ...(Tlumex..)
..5.. ak je to "falc", zatmelit - takym tym "sedym soplavym" karosarskym tmelom
..6.. zakladny nater..
..7.. povrchovy nater ..LAK..

..ak je hrdzavy falc, tak je uz urcite hrdzavy aj z vnutra...
to ho potom treba "otvorit" a pouzit ten horeuvedeny postup...

..to to potom este cca 5 rokov "ta hrdza" vydrziii...
..kym chytiii "pridavne vetranie"..
Ten ocelovy kartac na vrtacke som pouzil ale aj tak vsetku hrdzu to neodstranilo. Niekde su take miesta ze sa bojim viac vybrusit lebo ta hrdza je dost hlboko. :cry:

Napsal: pon črc 11, 2005 19:39
od ppp
Nebat sa a s chutou do toho. Ale lepsie nez vrtacka je uhlova bruska, to potom ide praca od ruky. Ak by si tam mal prebrusit dieru, tak tam ta diera skor ci neskor aj tak vznikne.