Stránka 1 z 1
Chiptuning Captivy??
Napsal: čtv srp 13, 2015 17:31
od driverD
Máte někdo načipovanou Captivu? Jak se změnilo chování motoru po čipnutí?
Re: Chiptuning Captivy??
Napsal: pon srp 17, 2015 10:23
od JTR
Osobně si myslím, že to je pitomost. Výkon Captivy je dle mého dostatečný. Někdy se totiž stává, že výrobce do SW "schová" něco co nerad publikuje: např. prý u nějakého modelu Opla záměrně SW snižoval kroutící moment (pro 1. resp. 2. rychlostní stupeň)s ohledem na dimenzování spojky (byla slabá na dieselový motor). Pokud se nepletu obdobný problém se prý řešil i u prvních naftových Captiv - bylo jisté zpoždění dodávek.
Re: Chiptuning Captivy??
Napsal: pon srp 17, 2015 14:36
od Bullmastiff
Měl jsem chipnutou 2.0 v automatu a vyndal jsem to po přejití do režimu popojíždění cca 30km denně. Auto bylo s chipnutím živější, ale zase rychleji odcházel olej (regenerace DPF). Nechával jsem to chipovat pres značkový servis - první chipnutí bylo super (dostal jsem z toho tachometrových 205) ale po týdnu to hlásilo výměnu oleje. Pak to začlo mít problémy s DPF. Po reklamaci a novém chipu to bylo méně živé, ale občas byly problémy s regenerací - nutnost se jen tak projet. Po úplném vyndání (cca rok) to jezdí taky slušně a problémy s DPF zatím nejsou (tj. nutnost se projíždět nebo předčasně měnit olej). Jinak spotřeba zůstala stejná ve všech případech.
Pro chipnutí té 2.0 bylo třeba nahjrát starý SW do automatu aby to nemělo problémy s řazením.
Re: Chiptuning Captivy??
Napsal: pát srp 21, 2015 14:55
od driverD
Děkuji za reakce. U mé 135kw by se dalo jít až na 165kw a to by byla asi jízda.Ale pokud říkáte,že se to pak chová podivně,tak na to kašlu...