Uniky oleja z prevodovky
Napsal: pát črc 10, 2015 22:08
Zaregistroval som podstatné uniky oleja z prevodovky,
kontroloval som auto zo spodu,ked som menil olej v motore , a na spodnom dekli bola slza oleja a tiež na ľavej strane /v smere jazdy/ prevodovky spod príruby odkiaľ vychádza ľavá poloos,presakuje prevodovy olej takým sposobom,že celá priruba je zamastená a na spodku príruby je viditeľná presiaknutá slza oleja,tiež napravnica je za*ebaná od prevodového oleja, z čoho dedukujem,že
uniky oleja z prevodovky možno rátať na desiatky mililitrov
Neviem čo to mohlo sposobiť, či tie vysoké teploty , alebo preťažovanie prevodovky jazdením vysokými
rýchlosťami /150 km/h +... /
alebo kombináciou oboch týchto faktorov ...
Čo navrhujete ???
So servismi sa moc nekamaratim, mam na ich mechanikov a kvalitu prevedených servisných úkonov svoj názor...
Zaujímalo by ma, či niekto z Vás riešil tento problém, tiež by som bol vďačný ak by niekto poradil
ako zistím v prevodovke hladinu oleja,či je tam nejaký kontrolný šrób,
alebo,či sa musí olej z prevodovky vysať alebo vypustiť odskrutkovaním spodného dekla,
a ktorým otvorom mám olej do prevodovky naliať , ide tam 1,8 litra , špecifikacia GL-5 , 75W-90
Orlando je 1.8 , prevodovka je mechanická, mám najazdené 69 500 km, zatiaľ som dotlačil do prevodovky cca 0,6 litra, cez dieru po nejakom snímači
čaká ma cesta na dovolenku celkom 3000 km, nerád by som odpálil prevodovku,tým sposobom,že by celý čas išla nasucho , bez oleja
Ďakujem za každú radu.
kontroloval som auto zo spodu,ked som menil olej v motore , a na spodnom dekli bola slza oleja a tiež na ľavej strane /v smere jazdy/ prevodovky spod príruby odkiaľ vychádza ľavá poloos,presakuje prevodovy olej takým sposobom,že celá priruba je zamastená a na spodku príruby je viditeľná presiaknutá slza oleja,tiež napravnica je za*ebaná od prevodového oleja, z čoho dedukujem,že
uniky oleja z prevodovky možno rátať na desiatky mililitrov
Neviem čo to mohlo sposobiť, či tie vysoké teploty , alebo preťažovanie prevodovky jazdením vysokými
rýchlosťami /150 km/h +... /
alebo kombináciou oboch týchto faktorov ...
Čo navrhujete ???
So servismi sa moc nekamaratim, mam na ich mechanikov a kvalitu prevedených servisných úkonov svoj názor...
Zaujímalo by ma, či niekto z Vás riešil tento problém, tiež by som bol vďačný ak by niekto poradil
ako zistím v prevodovke hladinu oleja,či je tam nejaký kontrolný šrób,
alebo,či sa musí olej z prevodovky vysať alebo vypustiť odskrutkovaním spodného dekla,
a ktorým otvorom mám olej do prevodovky naliať , ide tam 1,8 litra , špecifikacia GL-5 , 75W-90
Orlando je 1.8 , prevodovka je mechanická, mám najazdené 69 500 km, zatiaľ som dotlačil do prevodovky cca 0,6 litra, cez dieru po nejakom snímači
čaká ma cesta na dovolenku celkom 3000 km, nerád by som odpálil prevodovku,tým sposobom,že by celý čas išla nasucho , bez oleja
Ďakujem za každú radu.