Stránka 1 z 1

Orlando 2,0 Vcdi - Technická kontrola

Napsal: stř čer 03, 2015 20:54
od cizajaromir
Zdravím všechny a chtěl bych se zeptat, jestli jste s naftovým Orlandem už nebyli na STK. Já jsem tam byl dnes, a je to hrůza. Na emisích točí motor naplno, do tzv. přeběhových otáček. Moje Orlando má od 4500 ot/min už červené pole a on mě na emisích točil 4750 ot./min. Problém je, že podle toho jeho softwaru má tenhle motor přeběhové otáčky 4900-5100 - šílenost. Sice jsem prošel, ale prý podle nových předpisů v příštím roce už by to neprošlo, musí tam prostě být ty předepsané otáčky. Prý by se muselo poštelovat čerpadlo - hrabat se do téměř nového auta jenom kvůli měření emisí. Jinak hodnoty emisí byly skvělé, jen 0,02 kouřivost z povolených 0,50. Také se snažil najít nějaká chybová hlášení a nic tam nebylo, ale u některých procesů (auto asi během jízdy kontroluje všechny systémy) měl vyhodnocené, že procesy nebyly dokončené. To by prý příště také neprošlo. Sám ale neví, jak často se ty procesy kontrolují a bez Diag. není možnost nic zjistit. Nechápu, když auto nic samo nehlásí a jezdí, proč tohle řeší zrovna na emisích.
Jinak zbytek STK byl v pohodě (emise také až na tu hrůzu s přetáčením motoru), ale musím říct, že jsem fakt docela rozladěnej. Nevím, jak příště dosáhnu na ty nesmyslný otáčky, když to řídící jednotka dál nepustí.

Re: Orlando 2,0 Vcdi - Technická kontrola

Napsal: čtv čer 04, 2015 21:27
od vasek
cizajaromir píše:Zdravím všechny a chtěl bych se zeptat, jestli jste s naftovým Orlandem už nebyli na STK. Já jsem tam byl dnes, a je to hrůza. Na emisích točí motor naplno, do tzv. přeběhových otáček. Moje Orlando má od 4500 ot/min už červené pole a on mě na emisích točil 4750 ot./min. Problém je, že podle toho jeho softwaru má tenhle motor přeběhové otáčky 4900-5100 - šílenost. Sice jsem prošel, ale prý podle nových předpisů v příštím roce už by to neprošlo, musí tam prostě být ty předepsané otáčky. Prý by se muselo poštelovat čerpadlo - hrabat se do téměř nového auta jenom kvůli měření emisí. Jinak hodnoty emisí byly skvělé, jen 0,02 kouřivost z povolených 0,50. Také se snažil najít nějaká chybová hlášení a nic tam nebylo, ale u některých procesů (auto asi během jízdy kontroluje všechny systémy) měl vyhodnocené, že procesy nebyly dokončené. To by prý příště také neprošlo. Sám ale neví, jak často se ty procesy kontrolují a bez Diag. není možnost nic zjistit. Nechápu, když auto nic samo nehlásí a jezdí, proč tohle řeší zrovna na emisích.
Jinak zbytek STK byl v pohodě (emise také až na tu hrůzu s přetáčením motoru), ale musím říct, že jsem fakt docela rozladěnej. Nevím, jak příště dosáhnu na ty nesmyslný otáčky, když to řídící jednotka dál nepustí.
Žádné příště ti nedoporučuji! Najdi jinou emisní stanici. Běžně se tento postup obchází neb už pár motorů to nevydrželo! Nebo si dej udělat emise u Opela a uvidíš :PP:

Re: Orlando 2,0 Vcdi - Technická kontrola

Napsal: úte čer 09, 2015 20:36
od nahox
ja som bol tiez a jediny problem mali ten ze museli si zaprotokolovat typ motora lebo ho este nemali na tejto stanici

Vsetko bolo ok

Re: Orlando 2,0 Vcdi - Technická kontrola

Napsal: stř čer 10, 2015 10:21
od cizajaromir
nahox píše:ja som bol tiez a jediny problem mali ten ze museli si zaprotokolovat typ motora lebo ho este nemali na tejto stanici

Vsetko bolo ok
Já jsem vlastně také prošel v pohodě, jenom mi vadilo to zbytečné týrání motoru. Jestli jsi u těch emisí byl osobně, také ten motor tak vytáčeli, nebo to na Slovensku dělají jinak ?
Díky za odpověď