Ciernygepard píše:Za tú určite nie. Matiz ma štve len v istých veciach: pri nízkych otážkach strašne rezonujú veci v zadnej časti interiéru, motor pri rozbehu najprv neťahá,zaberie až vo vyšších otáčkach/to bude asi jeho veľkosťou
Mno tak je nutny si uvedomit, ze tam je osmistovka, resp. litr. Ta rezonance je imho castecne vec uklidu v interieru a castecne opet pripad, kdy se delal kompromis mezi pohodlim a cenou. Jakkoli ja rezonance, jak ty pises nepozoroval.
K tomu zatahu - todle je maly objem, ten proste musis tocit.
Ciernygepard píše:a hlavný problém vidím v jeho tendencií dostať smyk. To je fakt nepríjemné.Hlavne keď človek jazdí na nexií,u ktorej to nehrozí - tá zmena. Pár krát som už skoro nepekne skončil. Ale v podstate je to fajn mašinka
U toho smyku je to zase opravdu vec cviku a opet je nutny si uvedomit, do ceho nasedas. Matez ma jiny rozvor i rozchod nez nexie a navic (to hlavne) je o deset centimetru (ne-li vice) vyssi. To z neho rozhodne nedela adepta na rezani zatacek. Ja to treba resim sirsima gumama a tak nejak jsme se shodli (jak lidi od daewoo, tak lidi, co mi auto servisujou, ze to je velmi znatelny rozdil).
Matize dostanu do smyku vicemene az kdyz chci. V zime neni problem dostat smyk s cimkoli a je to opravdu vec cviku. Ja kdyz jezdil minulou zimu s passatem, tak jakkoli mel nezavisly zaveseni vsech ctyr, abs i ebd, tak jsem v zatacce citil tu vahu prdele, ktera se (narozdil od mateze) snazila dostat prede me. Zase ten zadek byl tezsi, takze treba neuskocil v zatacce, ...
Opet nebrat jako obhajobu mateze, ale kdyz hodnotim jizdny vlastnosti, tak vzdy v souvislostech. Nexie musi mit objektivne lepsi stabilitu, jede rychleji, zatah je lepsi, ... to je dany vyssi vahou, vetsim rozvorem, rozchodem a mensi vyskou, vetsim objemem motoru - je to auto v uplne jiny "vahovy" kategorii.
Kdyz sedam do mateze vim, ze dokaze udelat 180 na tachometru, ale nevidim duvod to prubnout kdykoli do nej sednu
Kdyz si udelam kapotu, kola, vyfuk, tak to neni kvuli vykonu, ale jednak se mi to libi a jednak vidim, ze kazdy 1,4htpTuzer klidne urve kliku motoru, jenom aby me predjel a dokazal, ze ja na jeho ocipovany hyperstroj s tuning kitem z hypernovy (imitace sani vzduchu nalepena i na dverich
) nemam.
Jedine, co vidim jako neprijemne specifikum je nepresne razeni, ktere se navic casem zhorsuje, ale to maji temer vsechna mala auta. Pravda, nesetkal jsem se s tim u vw polo 1,6, ale to jsme nekde jinde cenou ...