Stránka 1 z 3
Napsal: pát led 28, 2005 19:46
od Robert
Mne se libi moc, akorat na tom obrazku to vypada, ze ma strasne maly kolecka v te velke dire. To je trosku srandovni, jinak super...uz vapada trosku mohutnejsi...moc by se mne libil, ale ta cena bude asi dost vysoka, tak si zase pockam tak 4 roky
Re: Matiz M200 už nejen Studie
Napsal: pát led 28, 2005 20:38
od jakub
Kaufik. píše:
M3X se teda dostal do výroby
je to pekny, kazdopadne m3x jak si ho pamatuji v modrem provedeni mel daleko lepsi predni svetla
jak rika robert, kola pusobi docela mala - ted je otazka, jestli je to "klam" ve vztahu k velkym blatnikum nebo jestli v korei neudelali krok zpet k 12ti palcum
kazdopadne alu-kola todle jisti a snad blatniky dovoli trosku benevoletnejsi pristup k rozerum
jsem zvedavy, jestli uz konecne v teto verzi udela automobilka krok k trosku ostrejsi verzi jako existuji ostrejsi verze nakupnich tasek u konkurence
Napsal: pát led 28, 2005 21:42
od karstn
trosku mi to pripomina citroena
Napsal: sob led 29, 2005 08:33
od rossi
A mne se libi jenom Matiz I ,ale nejen proto ze ho mam doma
Napsal: sob led 29, 2005 10:26
od ]Rebro[
Je to pekne auticko. LEn ma stve, ze sa zacinaju tieto male auta na seba strasne podobat. Som zvedavy, aky charakteristicky znak bude pre novy chevrolet/daewoo pre Europu.
Inac mi trosku pripomina tusim... Kalosa?
Napsal: sob led 29, 2005 12:17
od Robert
Jojo, zepredu to Kalosa trosku pripomina...
Kazdopadne by to chtelo, jak rika Jakub, nejaky ostrejsi motory..kdyz si vemete, ze Opel Corsa z 95 roku je 1,5, tak jestli Matz zustane jen u litru, no nevim nevim...
Podle mne by byla idealni treba 1,4. To uz by mohlo celkem slusne slapat, vzhledem k tomu, ze je Matiz tak lehkej a navic by se to nemuselo tak tocit, tudiz by ten motor nedostaval takovy kapky..
Jasne, ja vim, ze Matizek neni na nejaky zavodeni, ale obcas se ty kobylky pri nejake situaci shodi...
Napsal: sob led 29, 2005 13:33
od Ondras
Mi se líbí a už se těším až ho uvidím naživo. Ty fotky můžou dost zkreslovat, často jsou retušované. Na poslední fotce z boku je 100% "snížený". Kola jsou určitě 13", zkreslují to mohutné lemy blatníků. 15" se vlezou určo, když M3X měl 16". Světla jsou jiné než u M3X, to bylo zcela jasné, že do série se nedostanu xenony s ledkovými angel eyes. Přesto vypadají pěkně. Prospěje jim přelakování chromovaného plastu vně paraboly na černo
. Osobně jsem moc zvědav na techniku. V SM psali, že je to facelift (zhruba v rozsahu Fáčko -> Felda), což by nasvědčovalo, že se dole moc nezměnilo... Uvidíme. Už se těším.
Napsal: pon led 31, 2005 06:25
od V.Brousek
Nevypadá špatně,nyní ještě záleží na ceně a jakou má výbavu.Za minimum bych považoval provedení z roku 1999 Matíze SE a cena by neměla přesáhnout 180000 Kč,jinak nebude tak úspěšný jako když se začalo Daewoo Matíz dovážet k nám v 1998.Budou tu již podobná auta z Kolína,což bude velká konkurence.Uvidíme!!!!
Napsal: pon led 31, 2005 10:06
od Tomáš
Líbí, líbí , akorát se mi zdá , že má o hodně víc skosený zadek než současný I a II Matiz. Nebude to znát na prostoru pro hlavy sedících vzadu ?
Napsal: pon led 31, 2005 11:15
od PavelZ
Me se teda libi. A k tomu prostoru vzadu, je mozny, ze udelali predek vyssi nez byl u puvodniho Matese (aspon tak bych to cekal).
Napsal: pon led 31, 2005 15:53
od Loobo
Už vím, co si budu přát za maturitu
Sem jen zvědav na tu cenu...
Chybaju mi okruhle oci
Napsal: stř úno 02, 2005 13:36
od Adrian
neviem, ten trend smeruje k hranatejsim liniam, no nemozem za to, mne na matizkovi sa pacia hlavne gulate lampy (to bol jeden z dovodov, preco manzelka chcela radsej Matiza ako Fabku). Pre mna vyzorovo idalny bol Matiz II, ale aj I. je jednicka. Tieto Matizy boli jedinecne, ale tento novy sa zaraduje medzi bezne ine v tejto kategorii. Nie je skaredy, ale predchadzajuce boli perfektne!
Napsal: stř úno 09, 2005 14:26
od Kaufik.
UPOZORNĚNÍ
Matiz II ... NEKONČÍÍÍÍÍ ... Dále
Chevrolet Matiz clasic
a nový Matiz nebude Matiz ale
CHEVROLET SPARK
nebo tak nějak.
Napsal: stř úno 09, 2005 19:01
od Miloš
Je to velice pěkné