Stránka 1 z 1

Demontaz hlavy motora

Napsal: sob úno 28, 2015 19:43
od zajom
Ahojte,
mam jednu otazku a to ako dam dole sanie od hlavy ventilov? Riesim to ze sa mi roztrhol rozvodovy remen a teda sa urcite stretlo niekolko ventilov vs valec (Stretnute su urcite lebo po nasadeni novych rozvodov a manualnom otoceni o 360° sa na dvoch miestach otacanie velmi stazilo).
Dal som dole kryt ventilov, oba vackove hriadele, dal som dole vyfukove zvody, hadice okolo a teraz dal som dole vsetkych osem matic na strane sania aj zo skrtiacou klapkou aby som sa k nim dostal a sanie stale nejde dole. Ked sa zapriem tak sa o kusok odchyli od hlavy ale inak nic aj hlavu som povolil, vsetkych desat torxovych skrutiek. Akoby ho tam este nieco drzalo :evil: . V mechanickom navode som nic nenasiel resp. nasiel ale to vsetko som demontoval a ani tu na fore.
Alebo mam dat nejak dole aj palivove vstreky alebo ako sa to vola?
Prosim poradte mi nejaku fintu.
Mam Nubiru rv 97. 2.0l 98kW motor X20SED

DAKUJEM

Prepacte ze je to tak chaoticky napisane... :)

Re: Demontaz hlavy motora

Napsal: ned bře 01, 2015 14:27
od zajom
no hlava je uz dole -i uplne na spodku sania pod skrtiacou klapkov bola este jedna skrutka....

foto prilozim potom...zatial to vyzera, tak ze su klepnute a skrivene dva sacie a dva vyfukove ventili iked sacie ventili sa podla odtlackov klepali vsetky. Co doporucujete vymenit len tie dva sacie a dva vyfukove alebo radsej vsetky sacie a tie dva vyfukove...vyfukove sa klepli len tie dva a potvrdzuju to aj odtlacky na valcoch...

Moja dalsia otazka znie ... ako vytiahnem ventili von :D a cim viem stlacit piestik zo strany vacky aby som videl ako chodia ostatne ventili? (napadlo ma nahodit vackovy hriadel a tocit nim...ci?)...

Dakujem

Re: Demontaz hlavy motora

Napsal: ned bře 01, 2015 16:07
od pejee
Co jsou odtlacky na valcoch? Nemyslis odtlacky na piestoch?

Re: Demontaz hlavy motora

Napsal: ned bře 01, 2015 18:58
od zajom
ano na piestoch...hlavne je ze vies co myslim :D

Re: Demontaz hlavy motora

Napsal: ned bře 01, 2015 19:53
od Petr S.
zajom píše:no hlava je uz dole -i uplne na spodku sania pod skrtiacou klapkov bola este jedna skrutka....

foto prilozim potom...zatial to vyzera, tak ze su klepnute a skrivene dva sacie a dva vyfukove ventili iked sacie ventili sa podla odtlackov klepali vsetky. Co doporucujete vymenit len tie dva sacie a dva vyfukove alebo radsej vsetky sacie a tie dva vyfukove...vyfukove sa klepli len tie dva a potvrdzuju to aj odtlacky na valcoch...

Moja dalsia otazka znie ... ako vytiahnem ventili von :D a cim viem stlacit piestik zo strany vacky aby som videl ako chodia ostatne ventili? (napadlo ma nahodit vackovy hriadel a tocit nim...ci?)...

Dakujem
Ventily vyměn všechny!!! Jak je vyndat nevim,ale určitě ti tady někdo poradí.

Re: Demontaz hlavy motora

Napsal: ned bře 01, 2015 20:37
od pejee
To vybrání na pístech je tak naschvál, na sacích ventilech. Radši tu opravu sám nedělej :lol:

Re: Demontaz hlavy motora

Napsal: ned bře 01, 2015 21:23
od zajom
tuto na stranke su tie spominane fotky...
http://zajom.wz.sk

Re: Demontaz hlavy motora

Napsal: pon bře 02, 2015 18:15
od kesko
A nezabudni, ked je hlava dole, pred montažou ju treba zrovnať.

Re: Demontaz hlavy motora

Napsal: pon bře 02, 2015 18:40
od anakondiel
Doporucil by som vybrat vsetky ventily, a skontrolovat aj voditka ventilov, na prvy pohlad mozu vyzerat OK, no mozu byt prasknute, s vlastnej skusenosti , zo 16 ohnutych ventilov 6 z nich malo prasknute voditko ventilu.

Re: Demontaz hlavy motora

Napsal: pon bře 02, 2015 19:19
od pejee
Každopádně zkontrolovat rovnost a tlakovat, bez toho bych to zpátky nedával. + nové šrouby na hlavu a ostatní těsnění atd.. ať to stojí za to -i