Stránka 1 z 1

diagnositka avea cim?

Napsal: pon led 19, 2015 16:55
od kubars132
Ahoj zdravim veschny Chevroletaky.

At jsem hledal jak jsem hledal nikde jsem nic nenasel proto bych vas chtel poprosit o radu.
Tata ma Aveo 2006 rok vcera se mu po natankovani na Shellce rozsvitila kontrolka motoru MIL a chtel to napichnout.Jelikoz mam oktavku tak kabel mam KKL USB OBD2.Je mozne to timto kabelem napichnout?Stahnul jsem uz spoustu programu od DW scan pres OBDtool i nejaky Scann ale nic.Nevim jestli mam neco nekde spatne nebo to vubec nepujde.Muzete mi prosim poradit?

Diky Kuba

Re: diagnositka avea cim?

Napsal: pon led 19, 2015 21:32
od petaK
Ahoj
Já myslím že by to mělo jit tím kabelem propojit má koncovku OBD2 která v aveu je. Problém může být v diagnostickém softwaru,bude to chtít sehnat takovej aby podporoval americká auta nebo auta koncernu GM,Opel. Ale je to jen můj odhad :)
Jinak na tvoji oktávě normálně funguje ? Koukal jsem na netu že ty starší KKL-USB-OBD2 kabely makaj jen na Windows 98 nebo XP
Asi jsem ti moc nepomohl :) ...já používám bluetooth diagnostiku ELM 327 a v mobilu s androidem mám staženou aplikaci Torque pro...jsem stím spokojenej,ukáže chybové kody a vymazat jdou taky...už jsem taky musel řešit kontrolku MIL-u mě to byl egr ventil :D

Re: diagnositka avea cim?

Napsal: pon led 19, 2015 22:34
od BoroX
kubars132 píše:Ahoj zdravim veschny Chevroletaky.

At jsem hledal jak jsem hledal nikde jsem nic nenasel proto bych vas chtel poprosit o radu.
Tata ma Aveo 2006 rok vcera se mu po natankovani na Shellce rozsvitila kontrolka motoru MIL a chtel to napichnout.Jelikoz mam oktavku tak kabel mam KKL USB OBD2.Je mozne to timto kabelem napichnout?Stahnul jsem uz spoustu programu od DW scan pres OBDtool i nejaky Scann ale nic.Nevim jestli mam neco nekde spatne nebo to vubec nepujde.Muzete mi prosim poradit?

Diky Kuba
Toto je číslo tvojej chyby P0300. V zimnom období to vypisuje aj mne po natankovaní na Shellke - veľmi sa im zopsul benzín, pravdepodobne majú nekvalitné aditíva...Autu nič nie je nehľadaj zbytočne chyby, v servise ti budú veľmi radi meniť od škrtiacej klapky, sviečky, káble .... a zbytočne.
http://engine-codes.com/p0300_chevrolet.html
Ja používam elm 327 bluetooth s programom Torque

Re: diagnositka avea cim?

Napsal: úte led 20, 2015 06:36
od kubars132
Ahoj

Jo kabel na octe co jsem mel bezel v poho ted mam dvojku a tam nejde ale na fejde frci v pohode:-)
Jinak programy jsem zkousel a nic.Pres vag com to slo ale napsalo ze to neni Skoda/Seat atd.Coz jsem vedel ze to nepujde.Tata tu lital okolo toho tak jsem zkousel co mam doma a taky jsem mu rikal ze to bude nejaka prkotina:-) Vim ze uz se mu to jednou rozsvitilo a tak koukal na net na tel ELM327 ale nakonec jsme ho nevzali protze jsem shanel nejakej klon a kdyz jsem to vcera hledal tak od delphi by mel zmaknout vetsinu aut ale ten stale nemam:-) jinak diky Kuba

ps:snad najdu nejaky soft aspon abych to zkusil

Re: diagnositka avea cim?

Napsal: stř led 21, 2015 11:19
od BoroX

Re: diagnositka avea cim?

Napsal: úte zář 01, 2015 21:29
od Boeing737

Re: diagnositka avea cim?

Napsal: stř říj 07, 2015 10:45
od zdenek00
Zdravím všechna aveáky.
Po srazu v piesočné jsme probrali moje chyby na autě a diagnostika mi doma zase ukázala chybu P0015 - Powertrain "B"Camshaft Position a další pak P0027-Powertrain Tap Web for more information.
Volal jsem do chevroletu Vast oil Karviná a mám je přivést na diagnostiku a nechat na celé dopoledne. Když jsem chtěl být u toho, abych konečně věděl co s tím je,čas na to mám ,bylo mi řečeno ,že to nejde a oni neví kdy se na to podívá.Má na to odpoledne celé.
Moje otázka zní mohu u toho být a nebo nesmím.
dík Zdeněk :(( :(( :(( :(

Re: diagnositka avea cim?

Napsal: stř říj 07, 2015 11:43
od honza72
Zdeňku, to je nějaké divné. Protože to jsou kódy z motorů, které mají VVT, apod., čili proměnlivé časování ventilů, kdy P0015 hlásí chybu senzoru pozice vačky (natočení) a P0027 chybu solenoidu řízení časování... A to Tvůj motor nemá. Takže nevím, nevím... :?:

Re: diagnositka avea cim?

Napsal: stř říj 07, 2015 12:05
od zdenek00
svítí mi na palubovce jako špatná směs a to jsem načetl na mobilu diagnostika Torgue mám to vymazat

Re: diagnositka avea cim?

Napsal: stř říj 07, 2015 12:12
od honza72
Na palubce nemáš kontrolku špatné směsi, ale indikaci MIL (malfunction ind. lamp), tj. obecné závady zjištěné ŘJ. Vymaž a uvidíš co to zase ukáže. Ještě bych ji ovšem nechal přečíst jinou diagnostikou, spíš něco, co není telefonní, apod...

Re: diagnositka avea cim?

Napsal: stř říj 07, 2015 12:24
od zdenek00
díky zítra jdu na diagnostiku ,na počkání a mohu u toho být .cena 250,00kč.

Re: diagnositka avea cim?

Napsal: stř říj 07, 2015 13:13
od Scorpion.11
Tak to je dobrá cena a aspoň u toho můžeš i být -i -i :PP: :PP:

Jinak jakou diagnostiku, protože OBD 2 ELM 327 V.2.1 je jich více , takže třeba tuto? Dá se i vypínat ;-)

http://www.ebay.com/itm/Mini-Bluetooth- ... 90&vxp=mtr

Re: diagnositka avea cim?

Napsal: pát říj 09, 2015 12:37
od zdenek00
Zdravím Vás ,tak diagnostika stála 200,00kč. a byla nalezena chyba P0015,bylo mi řečeno zajet k plynaři,nebo prostě chybu mazat.jinak ptal se kdy mi dělali a nebo jestli dělali ROZVODY. Vím ,že je psané po 160 000km najetí. tak nevím.Určitě je měnit nehodlám.
Zdenek
:o) :o) :o) :lol: :lol: :lol:

Re: diagnositka avea cim?

Napsal: pát říj 09, 2015 14:09
od honza72
Tak jsem procházel net a zjistil, že Tvůj F14D4 VVT přece jen má, proto P0015 je jasně porucha v žádané a skutečné pozici vačky. A vzhledem k minulému problému, který směřuje na solenoid modulace pozicionéru vačky, zkus prověřit elektriku k těm solenoidům. Pak může být problém s olejem, zanesenými sítky nebo kanálky solenoidů v hlavě, nebo obecně vadném modulu natáčení vačky. (Jak to máš s olejem, vše OK???)

Re: diagnositka avea cim?

Napsal: sob říj 10, 2015 04:49
od zdenek00
Zdravim co to obnáší .je to velka porucha ,nebo múže se stát něco s motorem .V 5. měsíci jsem měl celkovou kontrolu v chevroletu a bylo mi dělána .olej svičky a já nevím co ještě .podívám jak přijedu .

Jinak poslední dva dny mi jako stejně přeplo na plyn ,ale asi po ujetí dvou kilometrů se ozvalo pískaní pětkrát z ukazatele plynu(bzučák) a pak asi po minutě znova.Toto se opakovalo cestou z práce.Další den to stejné až na cestu domů bylo ticho .Asi blázním už z toho. V pátek příští týden jsem se objednal do servisu ,samozřejmě nechám auto a uvidím. Chtěli na dva dny ,ale já je potřebuji.
posílám na nahlédnutí servisní kontrolu v pátém měsíci.


Zdeněk :( :( :( :(( :((