Stránka 1 z 1
diagnositka avea cim?
Napsal: pon led 19, 2015 16:55
od kubars132
Ahoj zdravim veschny Chevroletaky.
At jsem hledal jak jsem hledal nikde jsem nic nenasel proto bych vas chtel poprosit o radu.
Tata ma Aveo 2006 rok vcera se mu po natankovani na Shellce rozsvitila kontrolka motoru MIL a chtel to napichnout.Jelikoz mam oktavku tak kabel mam KKL USB OBD2.Je mozne to timto kabelem napichnout?Stahnul jsem uz spoustu programu od DW scan pres OBDtool i nejaky Scann ale nic.Nevim jestli mam neco nekde spatne nebo to vubec nepujde.Muzete mi prosim poradit?
Diky Kuba
Re: diagnositka avea cim?
Napsal: pon led 19, 2015 21:32
od petaK
Ahoj
Já myslím že by to mělo jit tím kabelem propojit má koncovku OBD2 která v aveu je. Problém může být v diagnostickém softwaru,bude to chtít sehnat takovej aby podporoval americká auta nebo auta koncernu GM,Opel. Ale je to jen můj odhad
Jinak na tvoji oktávě normálně funguje ? Koukal jsem na netu že ty starší KKL-USB-OBD2 kabely makaj jen na Windows 98 nebo XP
Asi jsem ti moc nepomohl
...já používám bluetooth diagnostiku ELM 327 a v mobilu s androidem mám staženou aplikaci Torque pro...jsem stím spokojenej,ukáže chybové kody a vymazat jdou taky...už jsem taky musel řešit kontrolku MIL-u mě to byl egr ventil
Re: diagnositka avea cim?
Napsal: pon led 19, 2015 22:34
od BoroX
kubars132 píše:Ahoj zdravim veschny Chevroletaky.
At jsem hledal jak jsem hledal nikde jsem nic nenasel proto bych vas chtel poprosit o radu.
Tata ma Aveo 2006 rok vcera se mu po natankovani na Shellce rozsvitila kontrolka motoru MIL a chtel to napichnout.Jelikoz mam oktavku tak kabel mam KKL USB OBD2.Je mozne to timto kabelem napichnout?Stahnul jsem uz spoustu programu od DW scan pres OBDtool i nejaky Scann ale nic.Nevim jestli mam neco nekde spatne nebo to vubec nepujde.Muzete mi prosim poradit?
Diky Kuba
Toto je číslo tvojej chyby P0300. V zimnom období to vypisuje aj mne po natankovaní na Shellke - veľmi sa im zopsul benzín, pravdepodobne majú nekvalitné aditíva...Autu nič nie je nehľadaj zbytočne chyby, v servise ti budú veľmi radi meniť od škrtiacej klapky, sviečky, káble .... a zbytočne.
http://engine-codes.com/p0300_chevrolet.html
Ja používam elm 327 bluetooth s programom Torque
Re: diagnositka avea cim?
Napsal: úte led 20, 2015 06:36
od kubars132
Ahoj
Jo kabel na octe co jsem mel bezel v poho ted mam dvojku a tam nejde ale na fejde frci v pohode:-)
Jinak programy jsem zkousel a nic.Pres vag com to slo ale napsalo ze to neni Skoda/Seat atd.Coz jsem vedel ze to nepujde.Tata tu lital okolo toho tak jsem zkousel co mam doma a taky jsem mu rikal ze to bude nejaka prkotina:-) Vim ze uz se mu to jednou rozsvitilo a tak koukal na net na tel ELM327 ale nakonec jsme ho nevzali protze jsem shanel nejakej klon a kdyz jsem to vcera hledal tak od delphi by mel zmaknout vetsinu aut ale ten stale nemam:-) jinak diky Kuba
ps:snad najdu nejaky soft aspon abych to zkusil
Re: diagnositka avea cim?
Napsal: stř led 21, 2015 11:19
od BoroX
Re: diagnositka avea cim?
Napsal: úte zář 01, 2015 21:29
od Boeing737
Re: diagnositka avea cim?
Napsal: stř říj 07, 2015 11:43
od honza72
Zdeňku, to je nějaké divné. Protože to jsou kódy z motorů, které mají VVT, apod., čili proměnlivé časování ventilů, kdy P0015 hlásí chybu senzoru pozice vačky (natočení) a P0027 chybu solenoidu řízení časování... A to Tvůj motor nemá. Takže nevím, nevím...
Re: diagnositka avea cim?
Napsal: stř říj 07, 2015 12:05
od zdenek00
svítí mi na palubovce jako špatná směs a to jsem načetl na mobilu diagnostika Torgue mám to vymazat
Re: diagnositka avea cim?
Napsal: stř říj 07, 2015 12:12
od honza72
Na palubce nemáš kontrolku špatné směsi, ale indikaci MIL (malfunction ind. lamp), tj. obecné závady zjištěné ŘJ. Vymaž a uvidíš co to zase ukáže. Ještě bych ji ovšem nechal přečíst jinou diagnostikou, spíš něco, co není telefonní, apod...
Re: diagnositka avea cim?
Napsal: stř říj 07, 2015 12:24
od zdenek00
díky zítra jdu na diagnostiku ,na počkání a mohu u toho být .cena 250,00kč.
Re: diagnositka avea cim?
Napsal: stř říj 07, 2015 13:13
od Scorpion.11
Re: diagnositka avea cim?
Napsal: pát říj 09, 2015 14:09
od honza72
Tak jsem procházel net a zjistil, že Tvůj F14D4 VVT přece jen má, proto P0015 je jasně porucha v žádané a skutečné pozici vačky. A vzhledem k minulému problému, který směřuje na solenoid modulace pozicionéru vačky, zkus prověřit elektriku k těm solenoidům. Pak může být problém s olejem, zanesenými sítky nebo kanálky solenoidů v hlavě, nebo obecně vadném modulu natáčení vačky. (Jak to máš s olejem, vše OK???)
Re: diagnositka avea cim?
Napsal: sob říj 10, 2015 04:49
od zdenek00