Stránka 1 z 1
Motor-neťahá
Napsal: úte pro 09, 2014 16:47
od atrej
Poraďte mi, Leganza štartuje, ide na voľnobežné otáčky aj na LPG, po prejdení 5 km , prestáva ťahať, boli vymenené sviečky, káble, vysokonapäťový modul, vzduchový filter, nová batéria, ...Ako ďalej?
Re: Motor-neťahá
Napsal: stř pro 10, 2014 00:21
od LordMMX
zmeraj tlaky vo valcoch... pri zohriati je tá vôľa predsalen iná ako nastudeno...
Re: Motor-neťahá
Napsal: stř pro 10, 2014 11:41
od Richard
Když je to po ohřátí, mohla by to dělat lambda, dává ř.j. nesmysly a ta ochuzuje a ochuzuje , když se jedná o kabely a svíčky motor spíš škube a vynechává, projeví se to víc na LPG, ale ty jsi psal žes je měnil, co za kabely jsi tam dal?
no a chtělo by to na pořádnou diagnostiku a hlavně k někomu, kdo rozumí tomu co mu diagnostika "naznačí" a nevymění ti půl auta, což většinou není případ značkových servisů
ale takhle na dálku se blbě radí
Re: Motor-neťahá
Napsal: stř pro 10, 2014 17:52
od Laco71
Aku farbu ma koncovka vyfuku zvnutra ?
Ak sivohnedu, tak je to na 100% lambda.
vyfuk ma zvnutra byt čierny.
Re: Motor-neťahá
Napsal: stř pro 10, 2014 19:16
od atrej
Začalo to postupne, z práce domov tesne pri odparkovaní som vytočil kolesá naplno a pri voľnobehu mi motor, keď mu servo zobralo výkon, zhasol. Teplý motor mi ťažšie štartoval. Správal sa ako prechlastaný. Na 95% jazdím na LPG. Výfuk bol čierny. Teraz je nový. Skontroloval som všetky gumičky, či nedostáva niekde falošný vzduch. Poškodené som vymenil. Na emisnej mi povedali, že asi nefunguje Lamda sonda. Objednal som novú, až pri výmene som zistil, že je jednožilová a pôvodná je dvoj. Tá druhá žila je ukostrenie. Tak som to ukostrenie na tej jednožilovej vyrobil. ( asi bude lepšie kúpiť novú lamda sondu) Výfuk je kompletne nový. Stredný diel mi roztrhlo, snažil som sa výkon udržať zošliapavaním plynového pedála. Na aute jazdím občas do práce 7km, mám k nemu emocionálny vzťah, preto by som chcel, aby jazdilo. Vždy sa naň dalo spoľahnúť.
Re: Motor-neťahá
Napsal: stř pro 10, 2014 21:33
od Petr S.
atrej píše:Začalo to postupne, z práce domov tesne pri odparkovaní som vytočil kolesá naplno a pri voľnobehu mi motor, keď mu servo zobralo výkon, zhasol. Teplý motor mi ťažšie štartoval. Správal sa ako prechlastaný. Na 95% jazdím na LPG. Výfuk bol čierny. Teraz je nový. Skontroloval som všetky gumičky, či nedostáva niekde falošný vzduch. Poškodené som vymenil. Na emisnej mi povedali, že asi nefunguje Lamda sonda. Objednal som novú, až pri výmene som zistil, že je jednožilová a pôvodná je dvoj. Tá druhá žila je ukostrenie. Tak som to ukostrenie na tej jednožilovej vyrobil. ( asi bude lepšie kúpiť novú lamda sondu) Výfuk je kompletne nový. Stredný diel mi roztrhlo, snažil som sa výkon udržať zošliapavaním plynového pedála. Na aute jazdím občas do práce 7km, mám k nemu emocionálny vzťah, preto by som chcel, aby jazdilo. Vždy sa naň dalo spoľahnúť.
Tak ted jsi si odpovedel sám.
Vyměn lambda sondu za tu co tam má být a budeš mít vyřešeno. Načítá to kraviny a pochybuju,že ten druhý drát je uzemnění,protože ty už budeš mít legu z euro 3. Tedy r.v. 2000 a výš.
Re: Motor-neťahá
Napsal: stř pro 10, 2014 22:44
od Richard
ta druhá žíla není určitě kostra, mám pocit že je to el. vytápění aby se rychleji ohřála a začla fungovat, kostra jsou ty litinové svody
ale pokud to tak není nekamenujte mě, jsou lambdy s 3 i 4 vodiči a asi nějaké důvody pro to budou
Re: Motor-neťahá
Napsal: čtv pro 11, 2014 04:53
od atrej
Idem, objednám sondu, Lega je vyrobená v roku 2000,
Re: Motor-neťahá
Napsal: čtv pro 11, 2014 20:39
od Petr S.
atrej píše:Idem, objednám sondu, Lega je vyrobená v roku 2000,
No hej,takže euro 3,já mám 1999 a mám jednovodičovou. Vyměn ji a budeš mít klid.
Re: Motor-neťahá
Napsal: čtv pro 11, 2014 22:12
od prcek1
Richard píše:ta druhá žíla není určitě kostra, mám pocit že je to el. vytápění aby se rychleji ohřála a začla fungovat, kostra jsou ty litinové svody
ale pokud to tak není nekamenujte mě, jsou lambdy s 3 i 4 vodiči a asi nějaké důvody pro to budou
Lamba může být nevytápěná i vytápěná, nevytápěná je jedno- nebo dvoužilová, vytápěná tří- až čtyřžilová. Viz
http://www.lambdasondy.wbs.cz
Na výfukových svodech může být klidně nevyhřívaná, tam se ohřeje sama rychle. Na Tacumě to tak mám.
Každopádně pokud by to bylo zapojené úplně blbě a žádný signál to z lambdy nedostávalo, svítila by kontrolka motoru. Pokud to signál dostává, ale zmatený, bohužel nic nesvítí. To se mi jednou stalo i u nově koupené sondy...
Re: Motor-neťahá
Napsal: ned pro 14, 2014 00:11
od xidex
Jaký máš LPG systém? (vstřik, elektronik, nebo jen podtlak) Na benzín to dělá taky?