Stránka 1 z 1

zly štart

Napsal: úte pro 09, 2014 12:34
od janci
Zdar pani...
Prosim o radu , rano studeny motor nestartuje az na 3x , iba toci ani
odpal nic ako keby nemal benzin, mam podozrenie na relatko čerpadla lebo pri otoceni nezopne na kratke natlakovanie, uz po prvom starte chyta na brnk... vie niekto co by to mohlo bit? alebo ktore relatko je to? dik

Re: zly štart

Napsal: úte pro 09, 2014 13:25
od vasa.prokop
je to sice jiné, než popisuješ ty, ale náš náš orlík po ránu trochu cuká, hlavně teď v zimě, ale po ujetí pár kilometrů a přepnutí na plyn je vše v poho. vypadá to, jako by mu benzín nechutnal.

kdyby to bylo přes léto, tak bych zkusil nastartovat přímo na plyn, jestli nemáš něco s palivovým čerpadlem. V zimě to prakticky nejde.

Na stařičké Toyotě Previa nám to taky nechtělo startovat. Nakonec byla příčina špatné palivové čerpadlo.

Re: zly štart

Napsal: úte pro 09, 2014 21:01
od inza
Pokud je teplý, startuje OK?

Pak je to
1) propouštějící ventil u LPG
2) vstřik od LPG
v obou případech zůstává ve válcích ještě LPG a následně při startu se tam cpe benzín, je tedy směs příliš bohatá a proto to "nechce" nastartovat - u teplého motoru se to nestane

3) první 2 varianty jsou 90%, 10% může být kvalita benzínu a případně zalepené benzínové vsřikovače

Test - odpoj pojistku od LPG, ideálně vyjeď nádrž do prázdna (LPG) a zkus dojet i nastartovat pouze na benzín (v řadě případů nestačí přepnout před dojetím na benzín, protože do systému se LPG dostane díky tlaku). Pokud to bude OK, je problém opravdu v 1) nebo 2)

Re: zly štart

Napsal: úte pro 09, 2014 21:43
od janci
skusim minut plyn a jazdit na benzin a potom start , staci oby ochladol a odstal 3-4hod a start nic, to ze po otoceni kluca nezopne palivove ccerpadlo je zvlastne ale ked je teply zopne na 1-2 sek. a divne je ze po strate na 3ti pokus nabehne ked je 0supnou bez sitica iba na volnobeh, Ozaj cistil niekto škrtiacu klapku?? mam 115 tis... dik za radu :)
Na zalepene vstreky benzinove si davam pozor jazdim dost na benzin a auto ide ok na benzin aj plyn zavada zacala na stare origin sviecky GM - NGK a nove som dal Denso a su na prd tak dam nove original, po vymene na denso auto ide citlnesie horsie s vykonom ako na stare...

Re: zly štart

Napsal: stř pro 10, 2014 17:19
od Laco71
DENSO nie je vhodne pre motory GM !

Pre Orlando na LPG su odporučane sviečky NGK ZFR6FIX-11

odtrh /vzdialenost medzi elektrodami 0,8/

Re: zly štart

Napsal: čtv pro 11, 2014 16:26
od mitchi
Mám naprosto stejný problém.
Najeto 57tis tedy před garančkou ale i tak mi to nedalo a zajel sem do servisu. Stálo mě to 2tis a závada neodstraněna. Vyměnili svíčky prý nebyli špatné ale mohlo by to pomoct. Dále seřídili plyn a benzín prý to bylo rozházené ale výsledek je takový že to fungovalo týden a závada je zpět. Prostě někdy to chytne až na ten 3 - 4 pokud. jak když to nemá sílu roztočit :( a je jedno jestli je to ráno večer nebo -2 +2. Mám z toho pocit že je to jak když hraje roly v jaké poloze se zastaví motor... startér? Jako že někdy to prostě neudělá a někdy jo ale není v tom žádný vzorec podle kterého bych s určitostí řekl čím to může být :( Při 60tis se prý budou dělat tlaky a to by to snad mohlo vyřešit ale ...... s jistotou se říct nedá.

Mitchi

Re: zly štart

Napsal: čtv pro 11, 2014 21:17
od janci
ja si myslim ze to bude rele palivoveho cerpadla lebo ho nezopne pri otoceni klucikom pred startom a skusal som na vstrekovacej liste je ventil na meranie tlaku cerpadla a sistem neni pred startom pod tlakm, po uspesnom starte uz je tlak, musim vynuchat ktore je to rele, horsi pripad to moze bit cerpadlo v nadrzi ale tomu moc neverim lebo na beznin ide auto normalne, keby nedavalo tlak by cukalo, porucha sa objavila az pri ochladeni, pokial je motor tepli naskoci to hned aj zopne cerpadlo na chvilu pred startom.Testoval som aj prijazd domou na benzin 20km a rano bol taky isty start tak si nemyslim ze je to unik plynu cez vstrekovace.
Inak nedalo mi to a skontroloval som volu ventilou 0,25/0,25 saci/vyfuk takze hlava OK.

Re: zly štart

Napsal: stř led 14, 2015 08:38
od janci
Zdar :)
Moje trapenie ukončenne, po diagnostikach relatok,palivoveho čerpadla, klapky atd ...
Závada? Membrany v splynovači a cez podlak do sacieho potrubia jemne za 1-2 napuštal plyn a pri štarte mal dve paliva a preto staroval na 2-3krat... keby sa niekto trapyl ako ja, možno pomože ... :D -i

Re: zly štart

Napsal: stř led 14, 2015 13:01
od prcek1
janci píše:Zdar :)
Moje trapenie ukončenne, po diagnostikach relatok,palivoveho čerpadla, klapky atd ...
Závada? Membrany v splynovači a cez podlak do sacieho potrubia jemne za 1-2 napuštal plyn a pri štarte mal dve paliva a preto staroval na 2-3krat... keby sa niekto trapyl ako ja, možno pomože ... :D -i
Kudy to může napouštět plyn, když je nádrž zavřená bezpečnostním elektromagnetickým ventilem a další ventil je na vstupu kapalné fáze plynu do reduktoru?

Re: zly štart

Napsal: stř led 14, 2015 22:17
od janci
to malo co je v reduktore do sania staci aby to zachlastalo, ked sa dala dole podtakova hadica s reduktora a napenilo sa to tak to jemne bublinkovalo, po GO reduktora auto ide Ok. je tam BRC Genius 1500mb, on nema ventil tekutej fazy, je pred s filtrom.

Re: zly štart

Napsal: čtv led 15, 2015 18:10
od Laco71
Dávajte si do svojich vozov namontovať NAJ-novšie LPG zariadenia !

Riadiaca jednotka musí byť "učenlivá" IV-tej generácie !!!

A všetko ostatné musí byť ku nej PRISPOSOBENÉ !