Stránka 1 z 1

problém - klesají otáčky u zahřátého motoru

Napsal: úte led 25, 2005 21:21
od RRRR
Mám menší problém. Keď stojím, pri optimálne zahriatom motore a nemám zaradenú rýchlosť (som na voľnobehu), klesajú mi otáčky na veľmi nízku úroveň až tak že motor sa trápi a chce akoby zdochnúť. Po vypnutí motora mi potom občas nejde ani naštartovať, a keď ano tak s velkými problémami.
Robí mi to však len pri zahriatom motore, pri studenom keď je ešte zapnutý sitič je to OK.
PS: cca pred dvoma týždnami som bol vo Fancare, pretože mi to občas išlo na 3 valce. Menili mi sviečkové káble a cievku rozdelovača. Nemá to niečo spoločné s tým.

Napsal: úte led 25, 2005 21:31
od Ivan
Že by volnoběžný ventil?
Kontrolka chyby v motoru (taková ta "zlá" žlutá) Ti náhodou při tom nesvítí?

problém - klesají otáčky u zahřátého motoru

Napsal: stř led 26, 2005 11:42
od maxim
aj ja to typujem na volnobezny ventil. Mal som podobny problem, ale poradim ti nasledovne. Najprv mi vo Fancare vycistili spominany ventil, stalo ma to cca. 1 000 Sk. Neskor som ho aj tak musel kupit, preto by asi bolo lepsim riesenim si ho hned kupit a hotovo. Ovsem ak ti pri tom svieti zlta kontrolka tak problem je niekde inde.

Napsal: stř led 26, 2005 21:49
od RRRR
Ta kontrolka mi chvalabohu nesvieti.
Takže volnobežný ventil? Kde sa to nachadza, budem si to vedieť vymeniť aj sám?
A kde by som to mohol zohnať, v hocijakom servise, predajni s autosúčiastkami alebo len v daewee. A koľko vlastne ten ventil stál?

Ď.

otáčky

Napsal: čtv led 27, 2005 09:32
od cubafire
Zdar lidi a může to dělat ten ventil i u plynu? Mám podobný problém, že mi auto po ujetí tak 1 km (teď v zimě) po vyřazení kvaltu prostě zdechne a nejde natočit. Nakonec teda vždycky chytne (zaplaťpánbůh, ale když stojím jak pako na křižovatce a nic... :cry:

Napsal: čtv led 27, 2005 22:56
od JRD McLAREN
RRRR píše:Ta kontrolka mi chvalabohu nesvieti.
Takže volnobežný ventil? Kde sa to nachadza, budem si to vedieť vymeniť aj sám?
A kde by som to mohol zohnať, v hocijakom servise, predajni s autosúčiastkami alebo len v daewee. A koľko vlastne ten ventil stál?

Ď.
No a zase taaa klapka.. :mrgreen:
a zase ten FANCAR... :!:

Kuk na http://ba.zsvs.sk/dohc/klapka/
na zajimave fotecky, ak mash tesnenie, trochu acetonu ci benzinu,
kluc 13-ku, a TORX-20ku, tak si to zvladnesh vicistit saaam... 8)

...ked si spominal ze ti menili svicky, kable a cievku...
...VYMENILI TI AJ HLAVU ROZDELOVACA A PALEC ..???
...kolko mash najazdenee tis.km ..???

..(cievku podla mna menili zbytocne, mne totizto xeli urobit to iste ked som tam bol na "diagnostike" z tatkovym 8Vckom, a popisoval som im
ze to ide na 3 valce, kope to, skapina, a pod.;
o precisteni klapky ani necekli - nakoniec to bola cela zavada na aute..)

-------------------------------------------------------------------------------
TO cubafire

kuk na fotku http://ba.zsvs.sk/dohc/klapka/pages/DSCN4067.htm
je tam vidiet taky maly obdlznikovy otvor....
ktory konci hore na natrubku na hadicku...
..zvykne sa to ucpat...
..a elektronika potom nevie zmerat podtlak.. 8)