Stránka 1 z 3

Strašně mi to škube...čím to může být???

Napsal: pon led 24, 2005 17:22
od LuckyLL
Zdravím Vás...mám takový problém. A nevím, čím to může být.
Mám RACERa 1.5, když jedu se studeným motorem, stažně to škube a bubkle, jakobych jel jenom na tři válce. Zkoušel jsem vyměnit palivový filtr, vyčistil jsem trysky a závada přetrvává. Zajímavý je, že pokud přidám plyn na volnoběh, je všechno OK, ale jakmile jedu, je to v ...!
:x
Když ujedu víc jak 20km, tak to ustane a je klid. Fakt nevím, co s tím mám. Nevíte někdo???
Pomožte...díky!!!

Omluva

Napsal: pon led 24, 2005 17:25
od LuckyLL
Omluvte ty překlepy...měl jsem ještě zmrzlý ruky...a byl jsem nas..... na to moje vozidýlko. :lol:

Napsal: pon led 24, 2005 20:17
od T-PK
Myslím,že se to tu řešilo dostkrát,akorát na jinych modelech...Kable,svíčky atd. Pohledej.. :P

Napsal: pát led 28, 2005 21:41
od Michal
Ahoj,
já mívám podobnej problém, ale u mě je to kvůli sytiči - mýmu Daewíkovi je už 16, takže je už trochu necitlivej - když ho vytáhnu moc nebo nechám málo, tak to takhle trhá, ale spíš jenom v zimě.

Jinak sem taky měnil rozdělovač - to je u těhle aut dost častá závada, ale to u tebe asi nebude, když to po 20 km přestane.

A taky bych se připojil k předchozímu příspěvku - kabely vyjdou na 500 a každopádně to nebudou vyhozený peníze.

Proč to dělá?

Napsal: pát dub 14, 2006 13:07
od kozelsky
NAzdar .

Problém může být v odvětrávání na motoru. Pokud je hadice zasrana bílou mazlavou tekutinou( podobná máslu) tak se musí vyčistit. Proto že odvětrávání jde špatně a dýchá to přes rozdělovač. Ten způsobí vlhkost a nefunkčnost 1 ze svíček.Po zahřátí se to vysuší -cca 10km , a jede o.k.

PAk ještě použít teplejší svíčky LR17YC jsou odolnější

Napsal: pát dub 14, 2006 13:22
od Kessler
Já jsem měl stejnej problém a nakonec to byl špatně seřízenej karburátor a sytič...dávalo to moc benzínu, úplně se tím benzínem zaházely svíčky a pak nedávaly jiskru...

Napsal: pát dub 14, 2006 22:58
od peter NR
noo.. u karburatorov moze "skubani" sposobovat aj nespravne nastavenie bohatosti zmesi...

Napsal: sob dub 15, 2006 09:37
od conpet
To zapalovani muze hodne pozlobit, pokud neni ve 100% stavu. Kabely, svicky, rozdelovac, tam hledej. A taky neni benzin jako benzin - doporucuju SHELL . Stoji vic , ale najedes na nej taky vic :D . Pokud to nepomuze tak jako posledni moznost povazuji toto http://www.kadett.cz/technika/egr.htm


ps: tenhle problem zna kazdy Daewak :lol:

Napsal: sob dub 15, 2006 09:52
od milosh
Me ted rikal kamos ze to muze byt i vadnej KAT, taky mi to nejak trosku zlobilo, no v Utery jdu na prohlidku do Daewoo u nas, tak se pozeptam ;)

Napsal: sob dub 15, 2006 10:25
od Kessler
Myslíte že může být znatelný rozdíl v kvalitě benzínu i u Specialu 91??? Respektive má smysl jezdit pro Speciál k Shellu???

Napsal: sob dub 15, 2006 17:29
od conpet
Pokud nemas problemy tak je to jedno, ale ja driv bral N95 na Benzine a auto cukalo, rano po nastartovani hned chciplo atd, proste to jelo naprd. Tak jsem zkousel jinou stanici a zustal jsem u Shellu. Ten rozdil v chovani motoru je prekvapive VELKEJ. Na Shell to proste JEDE :D

Napsal: sob dub 15, 2006 18:26
od milosh
conpet píše:Pokud nemas problemy tak je to jedno, ale ja driv bral N95 na Benzine a auto cukalo, rano po nastartovani hned chciplo atd, proste to jelo naprd. Tak jsem zkousel jinou stanici a zustal jsem u Shellu. Ten rozdil v chovani motoru je prekvapive VELKEJ. Na Shell to proste JEDE :D
a jen natural nebo ten V/POWER nebo jak se to jmenuje?

Napsal: sob dub 15, 2006 18:53
od conpet
Ne , jezdim jen na Natural 95 od Shellu

Napsal: úte dub 18, 2006 23:21
od AIF
mne to robilo tiez a bol to len svieckovy kabel

Napsal: pát srp 18, 2006 09:45
od erko
mal som to aj ja a boli to sviecky,,, vymenil som ich a je to ok