Chevrolet alebo FBI :)
Napsal: stř říj 15, 2014 14:00
Nedávno som tu písal /čo ma dnes nepotešilo/, že mi prišiel list z Chevroletu.
Na tom by nebolo nič zlé,ale adresovaný bol na meno môjho 5 ročného syna.
Preto som sa pokúšal zistiť, že odkiaľ vedeli ako sa volá.
Preposielam vám celú konverzáciu:
Dobrý deň!
Na základe nášho telefonického rozhovoru, vám posielam scan listu, ktorý ste mi poslali.
Chcem vysvetlenie,ako je možné, že list bol adresovaný na meno môjho 5 ročného syna,resp.ako ste vedeli, že ako sa volá? !!!
Prišiel mu aj aktivačný kód:XXXXX a aktivácia zimného balíčka WURTH.
Vozidlo Chevrolet Aveo T300 vlastníme a je na meno XXXXXX /moje meno/ a je zaregistrované na vašej stránke http://www.mychevrolet.sk
Zveril som vám moje údaje kúpou auta a zaregistrovaním vozidla a nerád by som bol,keby došlo k úniku informáciam z vašej strany. Nerád by som prišiel o vozidlo krádežou a to pár mesiacov pred splatením leasingu,lebo toto sú známe praktiky niektorých spoločností. Informujte ma prosím,že ako je možné, že viete ako sa volá môj syn!
Ďakujem!
Dobrý den, pane XXXXX,
Obrátil jste se na nás ohledně prověření adresovaného dopisu na Vašeho syna.
Je nám velice líto daného nedopatření. Vše bylo prověřeno s tím, že dané dopisy zákazníkům zasílala přímo centrála Chevrolet Europe.
Dle našich informací se jedná o zákazníky, kteří se zapojili do nějaké marketingové akce Chevrolet a vyjádřili tak souhlas se zpracováním údajů.
Velice se omlouváme za uvedení údaje na Vašeho nezletilého syna s tím, že pravděpodobně se Vaše rodina zúčastnila nějaké naší marketingové akce, kde došlo ke svolení se zpracováním osobních údajů.
Dané svolení ke zpracování osobních údajů slouží pouze pro účely spol. Chevrolet, není třeba se obávat jejich zneužití či úniku.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Darina Benešová
Zákaznický servis spol. Chevrolet
Email: cac.chevrolet@teleperformance.cz
Dobrý deň!
Do žiadnej marketingovej kampane sme sa nikdy nezapojili a určite by som nezapisoval dieťa,lebo každá kampaň je aj tak od 18r.
Napíšte mi prosím o akú kampaň išlo a pošlite aj vy mne kópiu,kde a kedy som sa niečoho zúčastnil.
Ak to vedia v centrále,tak ich prosím kontaktujte.
Ďakujem!
Dobrý den, pane XXXXX,
Ještě jednou se omlouváme za vzniklou situaci.
Vaše žádost byla předána na centrálu do Německa pro zjištění více informací a poté, co obdržíme oficiální vyjádření, tak Vás budeme kontaktovat.
Děkujeme.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Darina Benešová
Zákaznický servis spol. Chevrolet
Email: cac.chevrolet@teleperformance.cz
Ďakujem!
Nemusíte sa ospravedlňovať,ja len chcem vedieť,odkiaľ má Chevy moje súkromné info.
Dobrý den, pane XXXXX,
Omlouváme se za delší časové řešení.
Již přišla informace z naší centrály s tím, že daný kontakt byl zpracován na základě poskytnutých údajů ze dne 24.3.2012, kdy byl zaznamenán požadavek o brožuru.
V záznamu je uveden souhlas se zasíláním marketingových sdělení pomocí pošty, emailu a telefonu.
Je nám líto, ale nedokážeme již ověřit proč je tam uveden kontakt na Vašeho malého syna, každopádně byla předána žádost o vymazání údajů z databáze.
Věříme, že se již podobná situace nebude opakovat.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Darina Benešová
Zákaznický servis spol. Chevrolet
Email: cac.chevrolet@teleperformance.cz
Ďakujem za odpoveď!
Áno,brožúru som určite žiadal,lebo následne som Chevrolet Aveo T300 kúpil,ale meno môjho syna zostane asi záhadou.
Pekný deň!
Tak už nemám na to nervy,aj tak to trvalo večnosť. Tak bacha.....Inak v manuále sa píše,že si Chevy zapisuje históriu a štýl jazdy....ale aj rozhovor cez Bluetooth ???
Inak neprekvapujeme na nič...len som sa chcel podeliť o skúsenosť.
Na tom by nebolo nič zlé,ale adresovaný bol na meno môjho 5 ročného syna.
Preto som sa pokúšal zistiť, že odkiaľ vedeli ako sa volá.
Preposielam vám celú konverzáciu:
Dobrý deň!
Na základe nášho telefonického rozhovoru, vám posielam scan listu, ktorý ste mi poslali.
Chcem vysvetlenie,ako je možné, že list bol adresovaný na meno môjho 5 ročného syna,resp.ako ste vedeli, že ako sa volá? !!!
Prišiel mu aj aktivačný kód:XXXXX a aktivácia zimného balíčka WURTH.
Vozidlo Chevrolet Aveo T300 vlastníme a je na meno XXXXXX /moje meno/ a je zaregistrované na vašej stránke http://www.mychevrolet.sk
Zveril som vám moje údaje kúpou auta a zaregistrovaním vozidla a nerád by som bol,keby došlo k úniku informáciam z vašej strany. Nerád by som prišiel o vozidlo krádežou a to pár mesiacov pred splatením leasingu,lebo toto sú známe praktiky niektorých spoločností. Informujte ma prosím,že ako je možné, že viete ako sa volá môj syn!
Ďakujem!
Dobrý den, pane XXXXX,
Obrátil jste se na nás ohledně prověření adresovaného dopisu na Vašeho syna.
Je nám velice líto daného nedopatření. Vše bylo prověřeno s tím, že dané dopisy zákazníkům zasílala přímo centrála Chevrolet Europe.
Dle našich informací se jedná o zákazníky, kteří se zapojili do nějaké marketingové akce Chevrolet a vyjádřili tak souhlas se zpracováním údajů.
Velice se omlouváme za uvedení údaje na Vašeho nezletilého syna s tím, že pravděpodobně se Vaše rodina zúčastnila nějaké naší marketingové akce, kde došlo ke svolení se zpracováním osobních údajů.
Dané svolení ke zpracování osobních údajů slouží pouze pro účely spol. Chevrolet, není třeba se obávat jejich zneužití či úniku.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Darina Benešová
Zákaznický servis spol. Chevrolet
Email: cac.chevrolet@teleperformance.cz
Dobrý deň!
Do žiadnej marketingovej kampane sme sa nikdy nezapojili a určite by som nezapisoval dieťa,lebo každá kampaň je aj tak od 18r.
Napíšte mi prosím o akú kampaň išlo a pošlite aj vy mne kópiu,kde a kedy som sa niečoho zúčastnil.
Ak to vedia v centrále,tak ich prosím kontaktujte.
Ďakujem!
Dobrý den, pane XXXXX,
Ještě jednou se omlouváme za vzniklou situaci.
Vaše žádost byla předána na centrálu do Německa pro zjištění více informací a poté, co obdržíme oficiální vyjádření, tak Vás budeme kontaktovat.
Děkujeme.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Darina Benešová
Zákaznický servis spol. Chevrolet
Email: cac.chevrolet@teleperformance.cz
Ďakujem!
Nemusíte sa ospravedlňovať,ja len chcem vedieť,odkiaľ má Chevy moje súkromné info.
Dobrý den, pane XXXXX,
Omlouváme se za delší časové řešení.
Již přišla informace z naší centrály s tím, že daný kontakt byl zpracován na základě poskytnutých údajů ze dne 24.3.2012, kdy byl zaznamenán požadavek o brožuru.
V záznamu je uveden souhlas se zasíláním marketingových sdělení pomocí pošty, emailu a telefonu.
Je nám líto, ale nedokážeme již ověřit proč je tam uveden kontakt na Vašeho malého syna, každopádně byla předána žádost o vymazání údajů z databáze.
Věříme, že se již podobná situace nebude opakovat.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Darina Benešová
Zákaznický servis spol. Chevrolet
Email: cac.chevrolet@teleperformance.cz
Ďakujem za odpoveď!
Áno,brožúru som určite žiadal,lebo následne som Chevrolet Aveo T300 kúpil,ale meno môjho syna zostane asi záhadou.
Pekný deň!
Tak už nemám na to nervy,aj tak to trvalo večnosť. Tak bacha.....Inak v manuále sa píše,že si Chevy zapisuje históriu a štýl jazdy....ale aj rozhovor cez Bluetooth ???
Inak neprekvapujeme na nič...len som sa chcel podeliť o skúsenosť.