Stránka 1 z 1
benzinové čerpadlo LEGA
Napsal: ned zář 07, 2014 22:37
od BRK
Ahoj klucí, obracím se na Vás coby zkušené hlavy s problémem. Přestala mě startovat Leganza (2,0 r.98´), klasickej problém padání benzínu - po 2 dnech nejde natočit.
IMO je OK, baterka OK, pokud ji rozjedu chytá na škráb. V nouzovým řežimu chytí na plyn (v rámci možností) dobře. Pokud ji natočím na plyn a chvíli běží, běží pak i na benzin a chytá na benzin normálně. Relé od pumpy jsem prohodil se světlama - stejný. Měřil jsem napětí na konektoru benzinový pumpy, po zapnutí zapalka mi na něm naskočí jen 7V, při startu padá na 6V....to mi nepřijde jako OK hodnota
. Nápady ? Po čem bych měl jít ? Čerapdlo jsem vytáhl, vyčistím ho a překouknu + zkusím "navostro", ale nepředpokládám že na něm něco bude.
Re: benzinové čerpadlo LEGA
Napsal: pon zář 08, 2014 10:03
od Slam
Nevím, jestli Ti to pomůže, ale stejné projevy jsem měl na naftovém Escortu. Prostě jakmile stál cca týden, už jsem ho nenatočil, do cca 2 dnů nastartoval bez problémů.
Taky se nejdřív blblo s palivem (nová pumpa, nová ruční pumpa - tu má Escort u motoru, balónek na přívodní hadičce... nic nepomohlo), nakonec stačilo vyměnit svíčky.
Re: benzinové čerpadlo LEGA
Napsal: pon zář 08, 2014 10:53
od LordMMX
nie je to v poriadku, niekde máš problém s kabelážou. prejdi si všetky káble od skrinky s poistkami po čerpadlo.
Re: benzinové čerpadlo LEGA
Napsal: pon zář 08, 2014 18:28
od Richard
zkoukni i ukostření !!!!!
Re: benzinové čerpadlo LEGA
Napsal: pon zář 08, 2014 18:28
od Richard
zkoukni i ukostření !!!!!
Re: benzinové čerpadlo LEGA
Napsal: pon zář 08, 2014 21:07
od BRK
Dneska jsem o tom přemejšlel a vymyslel jsem pouze, že to může dělat jenom kostra. Kdyby byl špatnej drát, prodřenej a pod, tak by se mi neztrácely volty, ale buď by to šlo/nešlo/nebo pálilo pojistku. Tip na to kde hledat kostry než prolezu servisní manuál a dva stohy schemat ?
Re: benzinové čerpadlo LEGA
Napsal: úte zář 16, 2014 22:48
od BRK
Takže abych to rozlouskl, třeba se to někomu hodí někdy. Závada byla jedna jediná a sice, že zdechla pumpa. Trošku mě zaskočilo že na odpojeným konektoru čerpadla je na pozici napájení pumpy pouze 7V. Zřejmě je to ochrana čerpadla pokud v nádrži není benzín nebo jiná vyfikundace, protože pokud konektor připojím tak na živejch drátech na motorek 12V je. Rovněž můžu naprosto přesně říct, že moje LEGA (98´)
točí čerpadlem teprve
až při startování (v některejch vláknech je hodně spekulací jesli jo nebo ne), takže ano - čerpadlo až při startu. Starou pumpu jsem rozdělal, ale vzhledem k tomu že jsem našel na netu
http://www.pm-autodily.cz/leganza-0697- ... --22-16v0/ celou novou za 948,- káčé, motor jsem v ní neměnil. Běhá to
Re: benzinové čerpadlo LEGA
Napsal: stř zář 17, 2014 09:08
od Slam
U mé Leganzy ('02)
stačí pootočit klíčkem do 1. polohy a zřetelně bzučí asi 1 až 2 sekundy.
Re: benzinové čerpadlo LEGA
Napsal: stř zář 17, 2014 20:58
od conpet
Tak to jsi asi jedinej
já si musel upravit zapojení, aby tahala benzín před startem
Re: benzinové čerpadlo LEGA
Napsal: čtv zář 18, 2014 14:17
od Slam
A má tu někdo kousek
z prosince 2002? Já takovou (stejnou, jen v jiné barvě) viděl akorát na fotkách v recenzi na Autowebu:
http://www.autoweb.cz/daewoo-leganza-1997-2002/
PS: Opravdu je stejná, tj. chybí ji (např. gumové dorazy kapoty, přední plastové krytky kolejniček předních sedadel, černá krytka na pólu autobaterie - stejná je v Evandách) nebo přebývá (např. madlo kufru v barvě, stavitelné tlumiče ICS) podle fotek to, co mně. Úplný dvojče, než jsem ty fotky našel, myslel jsem si, že mám nějaký "zmetek", ale on to byl "standard" v posledním roce výroby.
Re: benzinové čerpadlo LEGA
Napsal: čtv zář 18, 2014 20:01
od _Mailo_
Ja mám Leganzu '98 a mne ťahá benzin rovnako pri zapalovani,tj. pri kluciku v polohe 2 (ked svietia vsetky kontrolky na palubke).