Rozšiřovací podložky Orlando
Napsal: čtv čer 26, 2014 11:51
Zdravím,
tak jsem se rozhodl trochu rozšířit rozchod svého miláčka. Důvodem bylo jednak zlepšit stabilitu v zatáčkách a předeším při rychlejší jízdě po dálnici. Byl jsem přeci jen zvyklý na komunikativnější řízení. Vedlejším efektem je rovněž to, že auto už nevypadá tolik jako "nakopnutá koza" a pneumatiky tak krásně lícují s lemy blatníků. Samozřejmě je dodrženo to, že pneu nesmí vylézat ven z blatníků. Použil jsem kvalitní výrobky od firmy, které se tím zabývá už dlouhá léta, a dodává výrobky předeším pro nadšence do OFF ROADŮ. Podložky jsou vyrobeny z automatového duralu (AlCu4PbMg Aw2030T4), štefty ze zinkované pevnostní oceli s vrchním zapečetěním (odolné proti chemikáliím zejména proti posypové soli v zimním období) a válcovanými závity. Následně jsem je nechal pokrýt ELOXEM, který má zvýšenou povrchovou tvrdost a odolnost proti oxidaci duralu.
Finální povrchová úprava spočívala v nástřiku černým matem a to jak podložek, tak především náb brzdových kotoučů, které velmi rády po nějaké době reznou. Vše je tedy sladěné. V podstatě tedy není ani poznat, že tam nějaké podložky jsou, protože přesně naléhají na náby a mají i stejný průměr (ten je u předních a zadních kotoučů odlišný!!!)
Ještě doplním rozměr: vpředu jsou nainstalovány podložky o šíři 18 mm (je to minimum pro tento typ podložky) a vzadu jsou nainstalovány podložky o šíři 20 mm.
tak jsem se rozhodl trochu rozšířit rozchod svého miláčka. Důvodem bylo jednak zlepšit stabilitu v zatáčkách a předeším při rychlejší jízdě po dálnici. Byl jsem přeci jen zvyklý na komunikativnější řízení. Vedlejším efektem je rovněž to, že auto už nevypadá tolik jako "nakopnutá koza" a pneumatiky tak krásně lícují s lemy blatníků. Samozřejmě je dodrženo to, že pneu nesmí vylézat ven z blatníků. Použil jsem kvalitní výrobky od firmy, které se tím zabývá už dlouhá léta, a dodává výrobky předeším pro nadšence do OFF ROADŮ. Podložky jsou vyrobeny z automatového duralu (AlCu4PbMg Aw2030T4), štefty ze zinkované pevnostní oceli s vrchním zapečetěním (odolné proti chemikáliím zejména proti posypové soli v zimním období) a válcovanými závity. Následně jsem je nechal pokrýt ELOXEM, který má zvýšenou povrchovou tvrdost a odolnost proti oxidaci duralu.
Finální povrchová úprava spočívala v nástřiku černým matem a to jak podložek, tak především náb brzdových kotoučů, které velmi rády po nějaké době reznou. Vše je tedy sladěné. V podstatě tedy není ani poznat, že tam nějaké podložky jsou, protože přesně naléhají na náby a mají i stejný průměr (ten je u předních a zadních kotoučů odlišný!!!)
Ještě doplním rozměr: vpředu jsou nainstalovány podložky o šíři 18 mm (je to minimum pro tento typ podložky) a vzadu jsou nainstalovány podložky o šíři 20 mm.