Výměna výfuku - 1. díl - je to takto v pořádku?

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Blue Lanos, pejee, lomngi

Odpovědět
Uživatelský avatar
Slam
Příspěvky: 2768
Registrován: čtv úno 23, 2006 13:07
Bydliště: Hradec Králové

Výměna výfuku - 1. díl - je to takto v pořádku?

Příspěvek od Slam »

Ahoj, když jsem minulý týden lezl pod auto, protože mi začalo kapat servo, všiml jsem si, jak mi vyměnili 1. díl výfuku (celý výfuk jsem měnil 28.2.2014):

Obrázek

Obrázek

Jestli mě totiž nešálí zrak, tak na začátku prvního dílu uřízli přírubu a trubku navařili pár bodovými svary na tu starou na autě (podle stavu těch šroubů)! :shock: Takhle se to běžně dělá? Nemám to jít okamžitě reklamovat (na novém dílu měla ta příruba hladký svar kolem dokola), protože jestli se nepletu, tak to je zdroj dýmu, který se mi po nastartování objeví zde:

Obrázek


Toto je svar na původním konci nového prvního dílu:
Obrázek


Děkuji předem za názory... :(
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Reklama
 

Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Výměna výfuku - 1. díl - je to takto v pořádku?

Příspěvek od Richard »

Dle mě to v pořádku není, koukám, že tam máš lambdu v potrubí, tak pokud před ní není výfuk absolutně těsný, dostává se ti do potrubí vzduch a ten může lambdu "oblbovat" určitě bodové sváry nejsou v pohodě.... já osobně bych šrouby uřízl (nebo utrhl) ale určitě bych tam dal celý potrubí včetně nových šroubů a těsnění.... další problém je že když dáš přes sebe dva plechy, budou se na výfuku ohřívat různě a taky se budou různě roztahovat, klidně to může prasknout, ev.vypadnout, no a protože tam máš pak vlnovec, může ti odpadlá trubka pod autem udělat docela paseku !!!! koukám že ani vlnovec nevařili ale nasunuli a zasvorkovali ...... každopádně můj "mechoš" mě nasouvací a svorkovaný vlnovce rozmlouval........ hlavně kvůli korozi
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Laco71
Příspěvky: 671
Registrován: úte lis 19, 2013 19:40

Re: Výměna výfuku - 1. díl - je to takto v pořádku?

Příspěvek od Laco71 »

Vyfuk sa STANE tesným postupne ,ako sa zvnutra zanesie sadzami a kondenz spolu s hrdzou
dokonale UCPE akukolvek netesnosť.... :idea:
Uživatelský avatar
Slam
Příspěvky: 2768
Registrován: čtv úno 23, 2006 13:07
Bydliště: Hradec Králové

Re: Výměna výfuku - 1. díl - je to takto v pořádku?

Příspěvek od Slam »

Vlnovec je myslím normálně navařený, nebo ne?:

Obrázek

Mám jim to tedy jít omlátit o hlavu? A co mám po nich požadovat?
Ten první díl si sami sehnali v servisu, kde mi to tam dávali (další části jsem si donesl svoje).
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Výměna výfuku - 1. díl - je to takto v pořádku?

Příspěvek od Richard »

někdy se sazema stane výfuk těsný, někdy ne, to je jak s vodou, někdy se to zatáhne, někdy to začne téct čím dál tím víc ;)
Slame nevím, zkus se zeptat Palikxe co s tím... asi se jim nechtělo sundavat tu přírubu.... aspoň kdyby to "vovařili" kolem dokola.... a ten vlnovec máš vařený, na tý fotce mi tam "zavadzala" ta sponka výfuku, myslel jsem že je to od vlnovce, taky se už dělají vlnovce na svorky.....
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“