Stránka 1 z 3
Palivové cerp.- Pomoc!
Napsal: pát led 21, 2005 11:47
od Olda
Čau, mám problém-odešlo mi paliv čerpadlo
-nemůžu ho sehnat pod 3500kč-poradte prosím nějaký velkoobchod, popř. daewoo vrakoviště poblíž hk, pce-není podm. DÍKY
Napsal: pát led 21, 2005 21:14
od Ivan
Napsal: sob led 22, 2005 13:00
od Olda
Jasné, momentálně shánim dodavatele US firmy WALBRO která je výrobcem samotného tělesa čerpadla, na SAAB stojí podob. typ asi 2500, (ten korejský držák dělá na tom 1000kč a ten mám), můj typ je MSS-108 (16V).Kdyby někdo věděl možná bych vzal i jeté, protože minulý týden jsem vytekl na altiku-diodový blok, repase u autoel. prišla na 2500...
Napsal: sob led 22, 2005 13:54
od Pepe
Jetý bych nedával, většinou už je na konci svejch sil.
Napsal: sob led 22, 2005 19:09
od Ivan
Přesně tak, jedině nové čerpadlo!
Napsal: pon dub 04, 2005 12:33
od Olda
Tak abych to shrnul, protože je mi jasné, že nějaký plynař co jezdí s 5.litry ben. v nádrži
bude řešit to samé- Zásady:
1.v nádrži mít alespon 20L BA
2.pravidelně protahovat na BA
Co je nejv. problém u lpg, tak při delších cestách benzín běhá zpětnýn okruhem zpět a ohřívá se čerpadlo, proto těch 20L v nádrži, to je důležité i pokud si někdo vytvoří odpojování paliv. čerp., sice se nehřeje, ale pokud je málo BA tak může zapadnout a nenasaje samovolně palivo(hlavně starší čer.).
Mám vizi elektr. odpojovače, jednalo by se o relé spínané ventilem který pouští plyn, jednoduché zapojení, časem třeba udělám schéma, bude-li zájem, vyfotím...
Jinak k čerpadlům, vím o dvou typech-origin. sem tam měl od am. firmy WALBRO, jako náhr díl mi z krče přišel BOSCH, rozdíl je v KOŠI(!!) a nasávacím sítku-tudíž i konec čerpadla je jinný-tzn., pokud tak máte koš na
Bosch tak se samotné čerp nechá sehnat (v krči měli 1ks) za 1500kč, jinak s košem 3500kč.Samotná čerpadla Walbro neseženete, je tedy nutné vyměna i košem.
obr.1 čerp. walbro se sitkem
obr.2 walbro detail uskvareneho
obr.3 system bosch (tento dostupný v krči bez koše)
Palivové čeroadlo a LPG
Napsal: pon dub 04, 2005 13:42
od Juraj 1
K palivovému čerpadlu : na Lanose som už vymenil 2 čerpadlá - t.j 3 čerpadlá na 180 000 km. Jazdím na LPG - tak minimálne 10 l Ba v nádrži stabilne, viac veľmi nie. Druhe čerpadlo som už aj rozobral a malo úplne opotrebovaný komutátor (zodraný). Zvažujem úpravu - odpájanie čerpadla pri jazde na plyn. Príčinu opotrebovania mi zatiaľ nikto nevedel vysvetliť. Myslím, však, že palivové čerpadlo tlačí benzín do sústavy stále bez ohľadiu na to, koľko je benzínu v nádrži. Veľkosť tlaku v sústave bude podľa mňa daná nastavením pretlakového ventilu a bude viac - menej konštantná. Prehriate by som si vedel prestaviť len v prípade, že ide dlhodobo naprázdo - bez benzínu. Myslím však, že súčasné systémy LPG vyžadujú štart na BA a tak bez neho nedá jazdiť. Hlavne by ma zaujímalo, či má niekto názor na dôvod opotrebovania komutátora čerpadla.
Napsal: pon dub 04, 2005 13:45
od Habron
Můj názor, palivový čerpadlo za 3500 je dobrá cena a po jetým bych se rozhodně nesháněl, protože za něj dáš sice polovinu, ale za půl roku ti odejde znovu.
Napsal: pon dub 04, 2005 18:38
od milosh
Pridal jsem foto
Napsal: pon dub 04, 2005 19:28
od Radoslav Hološka
Habron píše:Můj názor, palivový čerpadlo za 3500 je dobrá cena a po jetým bych se rozhodně nesháněl, protože za něj dáš sice polovinu, ale za půl roku ti odejde znovu.
Kluci,ja som dal za nove cerpadlo 5500,- Sk a som rad ze ide. A Vy sa tu natahujete kvoli nejakym stokorunam. Mimochodom vsetci co mate nove cerpadla,pocut Vam ich zvonku auta ako bzucia? Mne hlavne v zadnej casti auta zprava.
Napsal: pon dub 04, 2005 19:41
od Ivan
Však tam je taky umístěno, Rado
Taky ho slyším, jasně!
Napsal: pon dub 04, 2005 21:12
od Akri
Da se poznat jako kdyz ma na kahanku? Ja to pravidelne posloucham, ale zadne zmeny, posloucham to prave proto, ze jsem se tu o tom docetl uz kdysi, ze u LPG odchazi casteji a ja jsem ja 66tisici km najeto a to tady se ozyvalo, ze je to +- v techto kilometrech..
Re: Palivové čeroadlo a LPG
Napsal: pon dub 04, 2005 22:18
od Granko
Juraj 1 píše:Myslím však, že súčasné systémy LPG vyžadujú štart na BA a tak bez neho nedá jazdiť. Hlavne by ma zaujímalo, či má niekto názor na dôvod opotrebovania komutátora čerpadla.
Nevyzaduju. Da sa nastartovat aj na plyn. Ale koli comusi je to lepsie. Forman, to bola sice ina kapitola, ale na benzin som neprepol ako bol rok dlhy...
2Olda: to nie je zly napad. je to dost blizko nadrze, nemal by s tym byt problem. 12V sa da pouzit priamo z napajania cerpadla, takze sa da vystacit s 1 kablom od LPG nadrze... alebo to odchytit niekde po ceste...
Re: Palivové čeroadlo a LPG
Napsal: pon dub 04, 2005 22:27
od Akri
Granko píše:Juraj 1 píše:Myslím však, že súčasné systémy LPG vyžadujú štart na BA a tak bez neho nedá jazdiť. Hlavne by ma zaujímalo, či má niekto názor na dôvod opotrebovania komutátora čerpadla.
Nevyzaduju. Da sa nastartovat aj na plyn. Ale koli comusi je to lepsie. Forman, to bola sice ina kapitola, ale na benzin som neprepol ako bol rok dlhy...
2Olda: to nie je zly napad. je to dost blizko nadrze, nemal by s tym byt problem. 12V sa da pouzit priamo z napajania cerpadla, takze sa da vystacit s 1 kablom od LPG nadrze... alebo to odchytit niekde po ceste...
No ja teda nevim, ale asi spis vyzaduji, ja si nevyberu, at chci nebo ne, vzdy musim nastartovat na BA, a pokud vim u znamych je to stejne, ale mozna to neni uplne u vsech, to zase netvrdim
Napsal: úte dub 05, 2005 11:27
od Olda