Palivové cerp.- Pomoc!
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Palivové cerp.- Pomoc!
Čau, mám problém-odešlo mi paliv čerpadlo -nemůžu ho sehnat pod 3500kč-poradte prosím nějaký velkoobchod, popř. daewoo vrakoviště poblíž hk, pce-není podm. DÍKY
- Reklama
Jasné, momentálně shánim dodavatele US firmy WALBRO která je výrobcem samotného tělesa čerpadla, na SAAB stojí podob. typ asi 2500, (ten korejský držák dělá na tom 1000kč a ten mám), můj typ je MSS-108 (16V).Kdyby někdo věděl možná bych vzal i jeté, protože minulý týden jsem vytekl na altiku-diodový blok, repase u autoel. prišla na 2500...
Tak abych to shrnul, protože je mi jasné, že nějaký plynař co jezdí s 5.litry ben. v nádrži bude řešit to samé- Zásady:
1.v nádrži mít alespon 20L BA
2.pravidelně protahovat na BA
Co je nejv. problém u lpg, tak při delších cestách benzín běhá zpětnýn okruhem zpět a ohřívá se čerpadlo, proto těch 20L v nádrži, to je důležité i pokud si někdo vytvoří odpojování paliv. čerp., sice se nehřeje, ale pokud je málo BA tak může zapadnout a nenasaje samovolně palivo(hlavně starší čer.).
Mám vizi elektr. odpojovače, jednalo by se o relé spínané ventilem který pouští plyn, jednoduché zapojení, časem třeba udělám schéma, bude-li zájem, vyfotím...
Jinak k čerpadlům, vím o dvou typech-origin. sem tam měl od am. firmy WALBRO, jako náhr díl mi z krče přišel BOSCH, rozdíl je v KOŠI(!!) a nasávacím sítku-tudíž i konec čerpadla je jinný-tzn., pokud tak máte koš na
Bosch tak se samotné čerp nechá sehnat (v krči měli 1ks) za 1500kč, jinak s košem 3500kč.Samotná čerpadla Walbro neseženete, je tedy nutné vyměna i košem.
obr.1 čerp. walbro se sitkem
obr.2 walbro detail uskvareneho
obr.3 system bosch (tento dostupný v krči bez koše)
1.v nádrži mít alespon 20L BA
2.pravidelně protahovat na BA
Co je nejv. problém u lpg, tak při delších cestách benzín běhá zpětnýn okruhem zpět a ohřívá se čerpadlo, proto těch 20L v nádrži, to je důležité i pokud si někdo vytvoří odpojování paliv. čerp., sice se nehřeje, ale pokud je málo BA tak může zapadnout a nenasaje samovolně palivo(hlavně starší čer.).
Mám vizi elektr. odpojovače, jednalo by se o relé spínané ventilem který pouští plyn, jednoduché zapojení, časem třeba udělám schéma, bude-li zájem, vyfotím...
Jinak k čerpadlům, vím o dvou typech-origin. sem tam měl od am. firmy WALBRO, jako náhr díl mi z krče přišel BOSCH, rozdíl je v KOŠI(!!) a nasávacím sítku-tudíž i konec čerpadla je jinný-tzn., pokud tak máte koš na
Bosch tak se samotné čerp nechá sehnat (v krči měli 1ks) za 1500kč, jinak s košem 3500kč.Samotná čerpadla Walbro neseženete, je tedy nutné vyměna i košem.
obr.1 čerp. walbro se sitkem
obr.2 walbro detail uskvareneho
obr.3 system bosch (tento dostupný v krči bez koše)
Naposledy upravil(a) Olda dne čtv črc 07, 2005 13:22, celkem upraveno 1 x.
Palivové čeroadlo a LPG
K palivovému čerpadlu : na Lanose som už vymenil 2 čerpadlá - t.j 3 čerpadlá na 180 000 km. Jazdím na LPG - tak minimálne 10 l Ba v nádrži stabilne, viac veľmi nie. Druhe čerpadlo som už aj rozobral a malo úplne opotrebovaný komutátor (zodraný). Zvažujem úpravu - odpájanie čerpadla pri jazde na plyn. Príčinu opotrebovania mi zatiaľ nikto nevedel vysvetliť. Myslím, však, že palivové čerpadlo tlačí benzín do sústavy stále bez ohľadiu na to, koľko je benzínu v nádrži. Veľkosť tlaku v sústave bude podľa mňa daná nastavením pretlakového ventilu a bude viac - menej konštantná. Prehriate by som si vedel prestaviť len v prípade, že ide dlhodobo naprázdo - bez benzínu. Myslím však, že súčasné systémy LPG vyžadujú štart na BA a tak bez neho nedá jazdiť. Hlavne by ma zaujímalo, či má niekto názor na dôvod opotrebovania komutátora čerpadla.
Pridal jsem foto
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
- Radoslav Hološka
- Příspěvky: 856
- Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
- Kontaktovat uživatele:
Kluci,ja som dal za nove cerpadlo 5500,- Sk a som rad ze ide. A Vy sa tu natahujete kvoli nejakym stokorunam. Mimochodom vsetci co mate nove cerpadla,pocut Vam ich zvonku auta ako bzucia? Mne hlavne v zadnej casti auta zprava.Habron píše:Můj názor, palivový čerpadlo za 3500 je dobrá cena a po jetým bych se rozhodně nesháněl, protože za něj dáš sice polovinu, ale za půl roku ti odejde znovu.
- Akri
- Příspěvky: 4273
- Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Da se poznat jako kdyz ma na kahanku? Ja to pravidelne posloucham, ale zadne zmeny, posloucham to prave proto, ze jsem se tu o tom docetl uz kdysi, ze u LPG odchazi casteji a ja jsem ja 66tisici km najeto a to tady se ozyvalo, ze je to +- v techto kilometrech..
AKRI - (byl) Muž z Ria !
AVEOtici všech zemí, spojte se
AVEOtici všech zemí, spojte se
Re: Palivové čeroadlo a LPG
Nevyzaduju. Da sa nastartovat aj na plyn. Ale koli comusi je to lepsie. Forman, to bola sice ina kapitola, ale na benzin som neprepol ako bol rok dlhy...Juraj 1 píše:Myslím však, že súčasné systémy LPG vyžadujú štart na BA a tak bez neho nedá jazdiť. Hlavne by ma zaujímalo, či má niekto názor na dôvod opotrebovania komutátora čerpadla.
2Olda: to nie je zly napad. je to dost blizko nadrze, nemal by s tym byt problem. 12V sa da pouzit priamo z napajania cerpadla, takze sa da vystacit s 1 kablom od LPG nadrze... alebo to odchytit niekde po ceste...
- Akri
- Příspěvky: 4273
- Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové čeroadlo a LPG
No ja teda nevim, ale asi spis vyzaduji, ja si nevyberu, at chci nebo ne, vzdy musim nastartovat na BA, a pokud vim u znamych je to stejne, ale mozna to neni uplne u vsech, to zase netvrdimGranko píše:Nevyzaduju. Da sa nastartovat aj na plyn. Ale koli comusi je to lepsie. Forman, to bola sice ina kapitola, ale na benzin som neprepol ako bol rok dlhy...Juraj 1 píše:Myslím však, že súčasné systémy LPG vyžadujú štart na BA a tak bez neho nedá jazdiť. Hlavne by ma zaujímalo, či má niekto názor na dôvod opotrebovania komutátora čerpadla.
2Olda: to nie je zly napad. je to dost blizko nadrze, nemal by s tym byt problem. 12V sa da pouzit priamo z napajania cerpadla, takze sa da vystacit s 1 kablom od LPG nadrze... alebo to odchytit niekde po ceste...
AKRI - (byl) Muž z Ria !
AVEOtici všech zemí, spojte se
AVEOtici všech zemí, spojte se
Myslel sem to jinak, cvaká mi tam několik ventilů(benzostart), musí se to napojit na ten poslední u motoru, hlavně pokud to někdo bude ladit-KVALITNÍ Relé , aby při průjezdu hrbolem nevynechávalo a podobně , nemám změrěné proudy- chce to raději dostatecne dimenzovat, u Daewoo na plyn je čerp. prý klasická závada, takže do týdne udělám schéma a nějakej postup a hodim to sem