Matiz montáž denní svícení
Napsal: pon čer 02, 2014 17:05
Pro majitele Daewoo Matiz 0,8l. Kulatá denní LED světla tři vodiče, černý-červený-žlutý. Zapojil jsem úspěšně a je pohoda nemuset přes den svítit normálními světly. Daewoo Matiz 1998. Odpojit minus baterie.
LED denní světla měla tří vodiče. Vývody byly krátké. Dokoupil jsem 4 m drátu. Spojkami jsem prodlužil dráty (3 x 1 m) z pravé strany směrem k batérii. Spojil jsem jednotlivé barvy vodičů k sobě do spojky zástrčka (female). Elektrikářskou izolací jsem spojil vodiče z pravé strany vedoucí k baterii a spojené vodiče zasunul v horní drážce za přečnívacící hmožděnky (hmatem najdete). Zbylý drát 1 m jsem rozdělil na tři kusy. Zapojil jsem do spojky zástrčka (male). Spojil jsem male a female. Dráty jsem zapojil následovně:
černý vodič -- minus -- na minus baterie
červený vodič -- plus -- protáhl jsem odspodu do pojistkové skříňky v motoru -- na pojistku F15 (Relé zapalování, sedmá od spodu)
žlutý vodič -- plus -- protáhl jsem do pojistkové skříňky v motoru -- na pojistku F9 (Obrysové světlo levé, první od spodu), může být i F10 pravé.
Povýtáhl jsem zpět do spodu přečnívacící části vodiče z pojistkové skříňky od F9 a F15 a zavřel jsem pojistkvou skříňku. Přečnívacící vodiče jsem spojil izolací a chuchvalec vodičů jsem zastrčil za pojistkovou skříňku. Napsal jsem to schválně zcela polopaticky. Snad to bude někomu k prospěchu.
LED denní světla měla tří vodiče. Vývody byly krátké. Dokoupil jsem 4 m drátu. Spojkami jsem prodlužil dráty (3 x 1 m) z pravé strany směrem k batérii. Spojil jsem jednotlivé barvy vodičů k sobě do spojky zástrčka (female). Elektrikářskou izolací jsem spojil vodiče z pravé strany vedoucí k baterii a spojené vodiče zasunul v horní drážce za přečnívacící hmožděnky (hmatem najdete). Zbylý drát 1 m jsem rozdělil na tři kusy. Zapojil jsem do spojky zástrčka (male). Spojil jsem male a female. Dráty jsem zapojil následovně:
černý vodič -- minus -- na minus baterie
červený vodič -- plus -- protáhl jsem odspodu do pojistkové skříňky v motoru -- na pojistku F15 (Relé zapalování, sedmá od spodu)
žlutý vodič -- plus -- protáhl jsem do pojistkové skříňky v motoru -- na pojistku F9 (Obrysové světlo levé, první od spodu), může být i F10 pravé.
Povýtáhl jsem zpět do spodu přečnívacící části vodiče z pojistkové skříňky od F9 a F15 a zavřel jsem pojistkvou skříňku. Přečnívacící vodiče jsem spojil izolací a chuchvalec vodičů jsem zastrčil za pojistkovou skříňku. Napsal jsem to schválně zcela polopaticky. Snad to bude někomu k prospěchu.