Otáčky zahřátého motoru 1500
Napsal: čtv led 20, 2005 08:17
Zdravím všechny )
Mám řadu měsíců problém s volnoběžnými otáčkami na mém Lanosu.
Model 98, 1.6SX, 16V, 3dv hatchback Krásné autíko )
Bylo v autorizovaném servisu - prý vadný servomotorek, ale museli by vyměnit celou elektriku. Nebyl signál do počítače. Vrátili a neopravili. Nechal jsem dát jenom nové kabely a svíčky.
Přes známé mechaniky jsem nejdříve nechal vyměnit motorek, byl kousnutý a nepracoval normálně. Chvíli to fungovalo perfektně a asi po cca 200 km najetých po městě to začalo znovu.
Po zahřátí motoru na provozní teplotu, otáčky nejsou obvyklých cca 850, ale vyletí na cca 1500. Známý tvrdí, že to je náhradní provozní režim řídící jednotky.
Po dlaší opravě známý našel vadnou lambdu, nedávala správné napětí. Po její výměně to zase ezdilo naprosto perfektně cca 200 km a otáčky se zase vrátily na hodnotu 1500 po zahřátí motoru.
Dále jsme vyměnily teplotní čidlo pro studené starty (nesehnal jsem originál, doporučili mi v servisu pro Kalose. prý je naprosto shodné), zase to fungovalo 200 km a otáčky se vrátily na hodnotu 1500.
Autíko jsem koupil jako první majitel dovezené z Německa, mírně bourané na předek. Byl měněný chladič a nová maska. Jinak vše bylo původní. Byly odrstraněny airbagy a na řídící jednotce byly příslušné konektory zaslepeny.
Ve značkovém servisu na diagnostice to již jednou bylo, technik v tom chyby žádné nenašel, resetoval hodnoty pro otáčky.
Už si nevím rady, odstoupit od kupní smlouvy už nemám šanci, všechno bylo bez pořádných dokladů a něco dokonce i ze známosti. A navíc autíko se mi už líbí a chci si ho nechat.
Umíte někdo poradit, do jakého značkového servisu bach ho mohl dát, kde na to jsou schopni přijít?
Jsem z Ústí nad Labem a servis v Chabařovicích nestojí za nic tam už to jednou bylo a neuměli nic najít.
Předem moc díky a věřím, že někdo bude umět poradit.
Přeji pěkný den
Zdeny
Mám řadu měsíců problém s volnoběžnými otáčkami na mém Lanosu.
Model 98, 1.6SX, 16V, 3dv hatchback Krásné autíko )
Bylo v autorizovaném servisu - prý vadný servomotorek, ale museli by vyměnit celou elektriku. Nebyl signál do počítače. Vrátili a neopravili. Nechal jsem dát jenom nové kabely a svíčky.
Přes známé mechaniky jsem nejdříve nechal vyměnit motorek, byl kousnutý a nepracoval normálně. Chvíli to fungovalo perfektně a asi po cca 200 km najetých po městě to začalo znovu.
Po zahřátí motoru na provozní teplotu, otáčky nejsou obvyklých cca 850, ale vyletí na cca 1500. Známý tvrdí, že to je náhradní provozní režim řídící jednotky.
Po dlaší opravě známý našel vadnou lambdu, nedávala správné napětí. Po její výměně to zase ezdilo naprosto perfektně cca 200 km a otáčky se zase vrátily na hodnotu 1500 po zahřátí motoru.
Dále jsme vyměnily teplotní čidlo pro studené starty (nesehnal jsem originál, doporučili mi v servisu pro Kalose. prý je naprosto shodné), zase to fungovalo 200 km a otáčky se vrátily na hodnotu 1500.
Autíko jsem koupil jako první majitel dovezené z Německa, mírně bourané na předek. Byl měněný chladič a nová maska. Jinak vše bylo původní. Byly odrstraněny airbagy a na řídící jednotce byly příslušné konektory zaslepeny.
Ve značkovém servisu na diagnostice to již jednou bylo, technik v tom chyby žádné nenašel, resetoval hodnoty pro otáčky.
Už si nevím rady, odstoupit od kupní smlouvy už nemám šanci, všechno bylo bez pořádných dokladů a něco dokonce i ze známosti. A navíc autíko se mi už líbí a chci si ho nechat.
Umíte někdo poradit, do jakého značkového servisu bach ho mohl dát, kde na to jsou schopni přijít?
Jsem z Ústí nad Labem a servis v Chabařovicích nestojí za nic tam už to jednou bylo a neuměli nic najít.
Předem moc díky a věřím, že někdo bude umět poradit.
Přeji pěkný den
Zdeny