Problem - hlucnost ventiloveho rozvodu
Napsal: stř kvě 14, 2014 21:14
Nazdar, som tu novy a chcel by som sa pochvalit co som za cca mesiac od kupy na svojom matizkovi spravil a jednak poradit o jednom probleme, na ktory som na tychto strankam nenasiel odpoved, tak snad niekto bude mat skusenost.
Je to 2000 roc., 0,8l, najazdenych ma okolo 91 tis. km, druhy majitel, viac menej do neho este nikto nepchal prsty, teda aspon do motora nie, okrem vymeny oleja, filtrov, kablov a sviecok. Hned na druhy den po kupe som si vsimol zapach benzinu po jazde okolo auto - prehrdzaveny palivovy filter, hned som ho vymenil za novy, olej som menil v motore + filter a taktiez v prevodovke, lebo tam bol zrejme este povodny. Po prestudovani prirucky "Jak na to" som zistil, ze je na case menit rozvody, nastudoval som si to a jednu nie velmi peknu sobotu som ich sam vymenil + samozrejme vodnu pumpu a chladiacu zmes.
K tomu problemu, pri kupe som si vsimol dost silny klepot ventiloveho rozvodu, nikto ich nikdy nenastavoval, tak som sa do toho dal, ok saci 0, 15 a vyfukovy 0, 30, za studena siel celkom pekne ale po zohriati zacal klepat ako diesel, tak som si dovolil nastavit volu vyfukovych ventilov na 0, 25, mierne to utichlo, ale stale to klepe, je to dost neprijemne. ked som prvy krat zhodil viko ventilov, bol som zhrozeny pretoze zvnutra bolo cele od prischnuteho karbonu a taktiez vahadla a vsetko co sa pod vikom nachadza boli nahrubo zaspinene od karbonu a suche! Olej som tam dal 0w30 aj ked niekto moze mat domnienky, ze som neurobil dobre, ze sa moze karbon rozpustit a zapchat mazacie kanaliky, ja si myslim, ze som urobil velmi dobre, po zopar kilometroch sa nanosy zacali rozpustat, teraz to tam vyzera ovela cistejsie a hlavne strieka tam olej z kazdej strany, co pred tym nebolo, takze, viete mi niekto poradit ohladom toho klepkania v style rozklepany diesel?
Je to 2000 roc., 0,8l, najazdenych ma okolo 91 tis. km, druhy majitel, viac menej do neho este nikto nepchal prsty, teda aspon do motora nie, okrem vymeny oleja, filtrov, kablov a sviecok. Hned na druhy den po kupe som si vsimol zapach benzinu po jazde okolo auto - prehrdzaveny palivovy filter, hned som ho vymenil za novy, olej som menil v motore + filter a taktiez v prevodovke, lebo tam bol zrejme este povodny. Po prestudovani prirucky "Jak na to" som zistil, ze je na case menit rozvody, nastudoval som si to a jednu nie velmi peknu sobotu som ich sam vymenil + samozrejme vodnu pumpu a chladiacu zmes.
K tomu problemu, pri kupe som si vsimol dost silny klepot ventiloveho rozvodu, nikto ich nikdy nenastavoval, tak som sa do toho dal, ok saci 0, 15 a vyfukovy 0, 30, za studena siel celkom pekne ale po zohriati zacal klepat ako diesel, tak som si dovolil nastavit volu vyfukovych ventilov na 0, 25, mierne to utichlo, ale stale to klepe, je to dost neprijemne. ked som prvy krat zhodil viko ventilov, bol som zhrozeny pretoze zvnutra bolo cele od prischnuteho karbonu a taktiez vahadla a vsetko co sa pod vikom nachadza boli nahrubo zaspinene od karbonu a suche! Olej som tam dal 0w30 aj ked niekto moze mat domnienky, ze som neurobil dobre, ze sa moze karbon rozpustit a zapchat mazacie kanaliky, ja si myslim, ze som urobil velmi dobre, po zopar kilometroch sa nanosy zacali rozpustat, teraz to tam vyzera ovela cistejsie a hlavne strieka tam olej z kazdej strany, co pred tym nebolo, takze, viete mi niekto poradit ohladom toho klepkania v style rozklepany diesel?