Odhlučnění zadních dveří kufru - postup a fotoseriál
Napsal: pát kvě 09, 2014 10:21
Když už jsem byl v ráži, tak jsem se pustil i do dveří kufru.
Plast kufru drží 4 speciální plastové nýtky ze spodní strany. Je potřeba vytáhnout napřed střed, teoreticky (jako u jiných výrobců) by to mělo fungovat tak, že se ten střed jen povytáhne a následně za ten střed vytáhnu celý nýtek včetně té spodní části, bohužel u Chevroletu to moc nejde a vždy vytáhnete celý střed a následně se těžko doluje ta druhá část ven. Chce to opatrně, nic nepoškrábat. Tady je foto celého nýtku pro představu jak to vlastně vypadá: Následně už vše drží pouze na křapkách, je jich tam dost a je to docela pevné tak je potřeba pořádně zabrat. Vtipné je, že dírka uprostřed schovaná za krytkou je tam asi právě kvůli tomu aby se dalo dobře zabrat u té prostřední křapky. Hranatý otvor, který jsem předpokládal, že je k nouzovému otevření zadních dveří je úplně k ničemu - z druhé strany jsou poměrně masivní háčky, takže než by to někdo vyklapl, tak to celé kolem poškodí. Odmastit vnitřek (technickým benzínem nebo něčím jiným), vylepil jsem ho antivibračním materiálem (odkazy v mých ostatních postupech). Protože strana s kabely (ta co je uvnitř auta) je u toho plechu hodně členitá a nepotřeboval jsem vytvářet ozvučnici, sundal jsem z toho plastu tu "peřinku" co tam nalepil výrobce, odmastil a doprostřed nalepil antivibrační hmotu, celé pak přelepil tlumící hmotou. Pak už vše jen poskládat zpět.
Celá část kufru zabrala asi tak 2 hodiny.
Plast kufru drží 4 speciální plastové nýtky ze spodní strany. Je potřeba vytáhnout napřed střed, teoreticky (jako u jiných výrobců) by to mělo fungovat tak, že se ten střed jen povytáhne a následně za ten střed vytáhnu celý nýtek včetně té spodní části, bohužel u Chevroletu to moc nejde a vždy vytáhnete celý střed a následně se těžko doluje ta druhá část ven. Chce to opatrně, nic nepoškrábat. Tady je foto celého nýtku pro představu jak to vlastně vypadá: Následně už vše drží pouze na křapkách, je jich tam dost a je to docela pevné tak je potřeba pořádně zabrat. Vtipné je, že dírka uprostřed schovaná za krytkou je tam asi právě kvůli tomu aby se dalo dobře zabrat u té prostřední křapky. Hranatý otvor, který jsem předpokládal, že je k nouzovému otevření zadních dveří je úplně k ničemu - z druhé strany jsou poměrně masivní háčky, takže než by to někdo vyklapl, tak to celé kolem poškodí. Odmastit vnitřek (technickým benzínem nebo něčím jiným), vylepil jsem ho antivibračním materiálem (odkazy v mých ostatních postupech). Protože strana s kabely (ta co je uvnitř auta) je u toho plechu hodně členitá a nepotřeboval jsem vytvářet ozvučnici, sundal jsem z toho plastu tu "peřinku" co tam nalepil výrobce, odmastil a doprostřed nalepil antivibrační hmotu, celé pak přelepil tlumící hmotou. Pak už vše jen poskládat zpět.
Celá část kufru zabrala asi tak 2 hodiny.