Stránka 1 z 4
dusi sa
Napsal: stř led 19, 2005 10:59
od Filip
Zdravim Vas panstvo,
Mam taky problem, vcera sa mi stala druhy krat taka vec.
Prvy krat ked sa to stalo - vecer som nastartoval a auto ani za boha drzat otacky (uz som to tu raz pisal) ked som pustil pedal ako keby som zhasol motor. zdochlo.... ked som ho drzal v otackach tak islo cisto. Tankoval som z nudze u Jurkiho tak som myslel ze bude zly benzin.
Teraz mam ale natankovany SHELL a vcera vecer mi to urobilo znova.
sice to nedochlo uplne ale otacky padali az na nejakych 250 - 300 /min.
a ked som prudkejsie stlacil pedal tak sa to zadusilo.
aj ked to nahodou malo vyssie otacky a stlacil som pedal tak sa
to skoro zadusilo. klesli a nasledne otacky isli hore.
Cim to moze byt ???
Napsal: stř led 19, 2005 13:23
od Peo
Na Š-105 som mal pri podobných príznakoch problémy s predzápalom
Napsal: stř led 19, 2005 13:26
od Filip
espero sice nieje S-105 a dalsia vec je keby bol problem s predzapalom
tak by strielal vyfuk co ti urcite robilo. mne to nerobi.
po druhe predzapal sa u espera nastavovat neda (aspon som tak cital)
lebo ho nastavuje pocitac.
a po tretie. sam sa ten predzapal neopravi pretoze mi to urobilo dva krat
a dvakrat to same ako prislo aj zmizlo po par hodinach - ani nie jazdy
ale statia na parkovisku...
Napsal: stř led 19, 2005 15:35
od palladin
Predzapal sa neda nastavovat ani upravovat.Ten je stanoveny riadiacou jednotkou podľa prevádzkových údajov... Moze to byt x veci preco to robi.Skus pozriet kable a rozdelovac ci je dobry kontakt, ci niesu kontakty zaoxidovane... A pri tej zavade ti svieti porucha CMU ? Nahodou si nesiel v poslednej dobe na prazdnu nadrz ?
Napsal: stř led 19, 2005 16:14
od Filip
ECU nesvieti, na prazdnu nadrz som nesiel este nikdy, zacalo to len tak same od seba. zaujimave ze to urobilo 2x a v obidvoch pripadoch
to bolo vecer nie rano a odstranilo sa to same. keby boli zle kontakty
tak su zle doteraz. nepochopitelne. ked to znova zacne skusim kable a poklepat po rozdelovaci ale pochybujem...
Napsal: stř led 19, 2005 17:42
od palladin
Ja som mal zaoxidovany hlavny kontakt rozdelovaca a ked to v servise otvorili,tak som kukal... Hlavny kontakt mal asi o 1/4 mensi priemer a okrem toho kabel bol ako keby opaleny ... Debili sikmoki uribili kontakty z hliniku a ten straca tvar a oxiduje... Potom som sa cudoval,ze mi to zdochina ked som vyradil z vacsej rychlosti, alebo otacky klesli na 400-500 a potom sa vratili na 900-1000, z nizsej rychlosti .... Este aj teraz ked mi otacky klesnu pod 900 a vratia sa spat, viem ze asi sa pohol hlavny kabel, lebo nieje original a nema poistku proti vytiahnutiu. Nebudem kvoli jednemu kablu kupovat celu sadu... Aspon zatial...
Napsal: stř led 19, 2005 17:55
od Filip
no niekedy to urobi aj mne ze ked z vyssich otacok pada dolu
tak padne na takych 400-500 a potom stupne naspet na tych 850-900
No dik za radu skusim to pozriet, vycistit popripade vymenit.
dam vediet ci to bolo ono.
alebo to necham rovno vycistit v servise lebo ide na vymenu
tlmicov a capov a geometriu tak nech sa chlapci cinia uz ked musim platit
Napsal: stř led 19, 2005 18:10
od palladin
Ak Ti mozem poradit, daj si vycistit aj ten motorcek v skrtiacej klapke,resp. klapku. Oni maju na to daky specialny spray cim to cistia...
Mozno budes prekvapeny....
A mozno ta prekvapi kolko bude oleja v rozdelovaci
Napsal: stř led 19, 2005 18:12
od Filip
co by robil olej v rozdelovaci ? no na to sa pozriem
Napsal: stř led 19, 2005 18:13
od palladin
No ak je semering v riti tak tam ten olej bude... Mne aspon nezhrdzavie rozdelovac
Napsal: stř led 19, 2005 18:15
od Filip
no nemusel by byt. radsej si ho premazem sam ked bude treba.
ktory servis v BA by si mi odporucil na setky tieto opravy ?
Napsal: stř led 19, 2005 18:24
od palladin
Neviem, jeden znamy chodi z Nr do Ba do servisu,ale s nim budem az dakedy buduci tyzden... Myslim ze teraz to je daky Opel servis kam to chodi.... Keby si nebol z Ba ale blizsie k Puchovu, tak by som ti niekoho dohodil. Ale tlmice a capy Ti vymeni kazdy slusny mechanik. Ja som zaplatil za vymenu 4 tlmicov , za robotu cca 1300 sk aj s geometriou... (curaci z citroenu v Handlovej chceli len za jeden tlmic 700) Zadne tlmice mas vymenene asi za 1/2 hodinu ak mas zdvihak a nie su zahrdzavene skrutky v uchyteni. V predu je to horsie, tam sa musi zhodit tlmic a vymenit vlozka tlmica... Mne to vsetko vymenili do 4 hodin hotove aj s geometriou, s tym ze tam nesli tie skrutky na zadnych tlmicoch...
Napsal: stř led 19, 2005 18:26
od Filip
vlozka tlmica ? aj to treba menit ? to je ktora cast ? myslis dorazy ?
Napsal: stř led 19, 2005 18:26
od palladin
Mas kupeny tlmic ? Predny tlmic je len vlozka, nieje to cely tlmic....
Napsal: stř led 19, 2005 18:27
od Filip
ano ale este som ich ani nevybalil. KAYABY som kupil