Cukanie / Kolísanie otáčok za studena
Napsal: čtv bře 20, 2014 13:34
Pozdravujem vás priatelia,
na Sparku 0.8 poslednú dobu pozorujem ráno pri studenom motore kolísanie otáčok akoby sa RJ nevedela rozhodnúť koľko paliva ma prisýtiť.. Štartujem na brnk, no prvé metre mi trochu otáčky plávajú v rozmedzi 900-1500 rpm.. resp. chvilu kolisu aj ked vyradim neutral cca 2 min.. so zohrievanim sa plynule ustalia na beznej hodnote. Jediná možnosť ako sa plynule rozbehnuť je pod veľmi jemným plynom, akonáhle pridám viac, otačky zacukaju (je v nich diera) Po 2 km jemnej jazdy sa otacky ustalia a auto ide cely den absolutne bez problemov.
Samozrejme chápem princíp sytiča aj ranných mierne vyšších otačok, ale tento problem som predtym nemal, otáčky boli zvýšene ale pozvolne klesali a nikdy sa motor po pridani plynu rano nezakuckaval..
Poradíte? Váha vzduchu? Niečo s teplotou motora - čidlo? Sviečky? Palivovy filter sa da vylucit ak zohriaty motor ide bez chyby?
na Sparku 0.8 poslednú dobu pozorujem ráno pri studenom motore kolísanie otáčok akoby sa RJ nevedela rozhodnúť koľko paliva ma prisýtiť.. Štartujem na brnk, no prvé metre mi trochu otáčky plávajú v rozmedzi 900-1500 rpm.. resp. chvilu kolisu aj ked vyradim neutral cca 2 min.. so zohrievanim sa plynule ustalia na beznej hodnote. Jediná možnosť ako sa plynule rozbehnuť je pod veľmi jemným plynom, akonáhle pridám viac, otačky zacukaju (je v nich diera) Po 2 km jemnej jazdy sa otacky ustalia a auto ide cely den absolutne bez problemov.
Samozrejme chápem princíp sytiča aj ranných mierne vyšších otačok, ale tento problem som predtym nemal, otáčky boli zvýšene ale pozvolne klesali a nikdy sa motor po pridani plynu rano nezakuckaval..
Poradíte? Váha vzduchu? Niečo s teplotou motora - čidlo? Sviečky? Palivovy filter sa da vylucit ak zohriaty motor ide bez chyby?